Wellens gaat ook niets klaarspelen, alle ballen op Jelle V.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gezien het gekrassel van Benoot, wordt het voor Lotto ook weer niets dit Vlaams voorjaar. Het zal weer van Wellens moeten komen in de Ardennen.
Die gaat ook niks klaarspelen, alle ballen op Caleb in de Tour en Tomasz M. in de Voewelta.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wellens gaat ook niets klaarspelen, alle ballen op Jelle V.
Die gaan ook niks klaarspelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die gaat ook niks klaarspelen, alle ballen op Caleb in de Tour en Tomasz M. in de Voewelta.
Het is nog geen contractjaar voor Marczynski inderdaad.quote:
Bjurk Lambrecht is de enige jongen met enig potentieel daar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zal het van Harm Vanhoucke en Brian van Goethem moeten komen.
Vanhoucke is toch wel een fascinerend verhaal. Die heeft blijkbaar nog steeds zijn bloedarmoede niet helemaal opgelost, want hij klimt samen met Tom Leezer.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zal het van Harm Vanhoucke en Brian van Goethem moeten komen.
Misschien doet hij net als Puck veel kopwerk net op de momenten dat er niemand kijkt!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanhoucke is toch wel een fascinerend verhaal. Die heeft blijkbaar nog steeds zijn bloedarmoede niet helemaal opgelost, want hij klimt samen met Tom Leezer.
Vanhoucke kreeg het twee maanden in zijn profcarriere al voor elkaar om zich net als Vervaeke zwaar te overtrainen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanhoucke is toch wel een fascinerend verhaal. Die heeft blijkbaar nog steeds zijn bloedarmoede niet helemaal opgelost, want hij klimt samen met Tom Leezer.
Lars Boom ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bijna wel ja, ik functioneer net wat beter 's avonds
Ik zei het tochquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Duidelijk jongens
Geen idee waar Valgren, Stuyven en Moscon dit jaar mee bezig zijn. SKA ook teleurstellend in Vlaanderen tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(lol)
Als ie volgende week zondag na afloop op 1 staat.....quote:
100% zeker.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Als ie volgende week zondag na afloop op 1 staat.....
Moscon is/was gekwetst las ik ergens. Stuyven erg matig inderdaad. Boasson had ik ook wel wat beter verwacht na een sterk voorjaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Geen idee waar Valgren, Stuyven en Moscon dit jaar mee bezig zijn. SKA ook teleurstellend in Vlaanderen tot nu toe.
Hagen wel lek gereden vlak voor de finale, misschien iets te enthousiast terug willen keren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moscon is/was gekwetst las ik ergens. Stuyven erg matig inderdaad. Boasson had ik ook wel wat beter verwacht na een sterk voorjaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |