Net dit topic aan het teruglezen na afloop van de koers en dan is dit toch wel een mooie opmerkingquote:
Vandaag was ondankbaar, dat zouden zelfs de grootste veelwinnaars vaker verkloten dan afmaken denk je niet? Tweede of negentiende maakt dan in feite ook niet meer uit.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pat en vrienden zouden zich ondertussen ook wel mogen afvragen of Eljero het terugbrengen waard is. Hij is er in ieder geval niet goedkoper of jonger op geworden en het is inmiddels toch wel duidelijk dat hij in een zware wedstrijd van +/- 250 kilometer chronisch tekort komt. Dan zou ik die centjes lekker bewaren voor mooie Julian.
Z'n optredens vandaag en eerder op de Poggio (stiekem was zijn sprint op de via Roma vorig jaar ook een verschrikking) vond ik wel heel erg mager. Vandaag verliep alles eigenlijk in zijn voordeel, het enige wat er nog aan ontbrak was dat hij naar de lijn werd gedragen door Maxi. De rest van de rappe mannen hadden eigenlijk allemaal al een paar jassen uitgedaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vandaag was ondankbaar, dat zouden zelfs de grootste veelwinnaars vaker verkloten dan afmaken denk je niet? Tweede of negentiende maakt dan in feite ook niet meer uit.
Geen idee hoe hij het zelf ziet. Had hij niet aanzienlijk ingeleverd op zijn Sky salaris ten behoeve van sportieve ambities? Voor zijn toekomst zal er veel van juli afhangen. Volgend jaar bovendien weer olumpische baanplannen dacht ik.
Wuyts speelt met vuur.twitter:vrdaam twitterde op zondag 31-03-2019 om 20:29:39Benieuwd of @PatLefevere opmerking van Wuyts kan appreciëren dat @sven_nys geen eerlijke kans kreeg als wegrenner omwille van EPO & bloeddoping. De 2 keer dat Nys #parisroubaix uit reed won ploeg Lefevere met groot overmacht, één keer top 3, één keer 3 minuten voor. #gwe19 reageer retweet
Dat moet een foto zijn van 2 jaar terugquote:Op zondag 31 maart 2019 22:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik noem dit gewoon een (voor wielrenners) brede kas.
Hij rijdt geen Tour toch? Al zijn die plannen al 12x gewijzigd inmiddels, geloof ik..quote:Op zondag 31 maart 2019 20:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vandaag was ondankbaar, dat zouden zelfs de grootste veelwinnaars vaker verkloten dan afmaken denk je niet? Tweede of negentiende maakt dan in feite ook niet meer uit.
Geen idee hoe hij het zelf ziet. Had hij niet aanzienlijk ingeleverd op zijn Sky salaris ten behoeve van sportieve ambities? Voor zijn toekomst zal er veel van juli afhangen. Volgend jaar bovendien weer olumpische baanplannen dacht ik.
Als je een recentere hebt ben je welkom. Op dat filmpje van 4 dagen terug is ook geen vetpens te zien verder.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat moet een foto zijn van 2 jaar terug
Laatste zin. , maar pin me er niet op vast.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij rijdt geen Tour toch? Al zijn die plannen al 12x gewijzigd inmiddels, geloof ik..
Neequote:Op zondag 31 maart 2019 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
De koers het terugkijken waard jongons? (ik ken de uitslag al)
Aha, dan is nu het plan weer om voor de Tour te gaan dus.. Wel benieuwd hoe ze dat gaan doen bij Quick Step, als ze met Viviani echt voor ritzeges willen gaan, moeten ze hem ondersteuning meegeven, maar je zit ook nog met Mas die voor een klassement wil gaan, Alaflip die alleen maar wil vrijbuiten.. Dan zit het al snel vol.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Laatste zin. , maar pin me er niet op vast.
Was een prima koers, maar helemaal terugkijken met voorkennis zou ik sowieso niet zo snel doen.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
De koers het terugkijken waard jongons? (ik ken de uitslag al)
Pat gaat echt geen ploeg opofferen aan Mas. Sowieso is Jungels de enige waar die echt wat aan kan hebben en die gaat ook gewoon in de trein voor Viviani, net als Alaphilippe.quote:Op maandag 1 april 2019 09:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aha, dan is nu het plan weer om voor de Tour te gaan dus.. Wel benieuwd hoe ze dat gaan doen bij Quick Step, als ze met Viviani echt voor ritzeges willen gaan, moeten ze hem ondersteuning meegeven, maar je zit ook nog met Mas die voor een klassement wil gaan, Alaflip die alleen maar wil vrijbuiten.. Dan zit het al snel vol.
Laatste 20km, zodat je de verschillende demarrages, het werk van Quickstep en de sprint van Mathieu nog mee pakt.quote:Op maandag 1 april 2019 11:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Was een prima koers, maar helemaal terugkijken met voorkennis zou ik sowieso niet zo snel doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |