Kan je niet koken?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
Boerenkoolmagnetronmaaltijd, takkeveel groente, wel atypisch voor dit weer, maar agh
Op de VU kan men sowieso helemaal niksquote:
Waar is André Meganck?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:42 schreef TheArt het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee meer hoeveel voorsprong Jungels heeft. Het verandert per seconde.
hoe verschilt dat van een magnetronmaaltijdquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de dag ervoor koken voor 2x en dat dan meenemen.
Om kwart voor 5 boerenkool gaan eten met, 18 graden buiten, op de universiteit, vind ik, eh, bijzonder.quote:
Hoe verschilt dat?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe verschilt dat van een magnetronmaaltijdbehalve dat het wellicht goedkoper is dauw je het uiteindelijk ook gewoon in de magnetron.
Taffesberg aan toegevoegd zout.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe verschilt dat van een magnetronmaaltijdbehalve dat het wellicht goedkoper is dauw je het uiteindelijk ook gewoon in de magnetron.
Lekkerder en gezonder tenzij je niet totaal niet kan koken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe verschilt dat van een magnetronmaaltijd
Mwuah, ik heb ook weinig hé. (vorig jaar had ik nog Jungelsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:45 schreef ijs_beer het volgende:
@:maxi-mus Sagan moet lossen, gefeliciteerd met deze ronde.
Het is een Belg.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe kun je geen fan zijn van Wout?
Insinueer je hier primitief gedrag?quote:
Nick Nuyens is het niet met je eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bijzonder sympathieke en mooie jongen.
Mooi vind ik hem niet, koerst wel mooi.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bijzonder sympathieke en mooie jongen.
Sorry.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Insinueer je hier primitief gedrag?
Kun je Sagan geen bloeddoping geven als ploegbaas?, ik heb nog bets lopen voor winst in enkele voorjaarsklassiekersquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:45 schreef ijs_beer het volgende:
@:maxi-mus Sagan moet lossen, gefeliciteerd met deze ronde.
Nee, dit is een compliment.quote:
Stel je voor dat Bettiol hier wint.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bettiol is een bijzonder merkwaardige renner.
Nee, dat stel ik me niet voor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stel je voor dat Bettiol hier wint.
Het was ook wel van de zotte geweest wanneer Wuyts hem niet genoemd hadquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wuyts heeft toch nog een mogelijkheid gevonden om Evenepoel te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |