Bijzonder wel. De meeste vogels hebben geen penis meer volgens Google.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een goede lul dus ga ik niet vreemd.
Die van mij wel anders had ik hem allang weg gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Bijzonder wel. De meeste vogels hebben geen penis meer volgens Google.
ben je tegenwoordig incelquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje jongens, ik ben niet gay. Was het maar zo, maar helaas. Ik zit vast aan vrouwendie altijd maar moeilijk doen
Licht toe.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje jongens, ik ben niet gay. Was het maar zo, maar helaas. Ik zit vast aan vrouwendie altijd maar moeilijk doen
Hans doet ook altijd moeilijkquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
Kweenie. Beetje biseksualiteit kan geen kwaad. Extra keuze. Gewoon Grindr installeren en die avond nog gebreed worden door een geile harige daddy.quote:
Mijn best gedaanquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:03 schreef Cronometer het volgende:
Kunnen jullie svp suggesties achterlaten in mn nieuwste topic?
Gr
Lolquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:03 schreef -river- het volgende:
Daarom ben ik niet lesbisch want vrouwen zeuren en zeiken enkel.
Ja, dm wel eerst even je nummer thoughquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:08 schreef Cronometer het volgende:
Ik denk dat ik mn account moet shredderen.
Bij voldoende ja doe ik t.
Go.
Voor wat?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, dm wel eerst even je nummer though
hier trap ik niet in, had laatst al een note dat ik heel vaak 1 woord spamdequote:Op donderdag 28 maart 2019 14:08 schreef Cronometer het volgende:
Go.
Kom schat dan neuk ik je als een sletje en dan streel ik je daarna zachtjes door je haar waardoor je moet huilen en emotioneel breekt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:13 schreef Cronometer het volgende:
Wil wel rebound seks. Ben heel kwetsbaar.
Ik was bezig hier, huftertjequote:Op donderdag 28 maart 2019 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom schat dan neuk ik je als een sletje en dan streel ik je daarna zachtjes door je haar waardoor je moet huilen en emotioneel breekt.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:08 schreef Cronometer het volgende:
Go.
Ben wel goed in bed. No joke.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom schat dan neuk ik je als een sletje en dan streel ik je daarna zachtjes door je haar waardoor je moet huilen en emotioneel breekt.
Neequote:Op donderdag 28 maart 2019 13:48 schreef Cronometer het volgende: [..] Makes no sense. Probeer opnieuw.
Oke, oh wacht....was niet voor mij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dikke doeiquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wanhopig? In mij mogen is een eer.
O ik dacht dat jij gingquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik neuk beter dan een hoer. Ga ajb.
Principesquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik geloof dat zij een teringlekker kutje heeft vriend net zo'n stroperige maple syrup kut
Johquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:20 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het een tikje ordinair worden.
Ondanks dat dit mij geil maakt weiger ik op dit moment verder met u te converseren.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik kom liever. Vraag mijn buren maar.
Netjes opgelost vriend. Ik hou van jou.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ondanks dat dit mij geil maakt weiger ik op dit moment verder met u te converseren.
Vraag me soms af of ze me ook horen als ik mijzelf doe.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ondanks dat dit mij geil maakt weiger ik op dit moment verder met u te converseren.
Het is ingewikkelde materie, ik hoop zo de juiste weg te bewandelen in een oerwoud vol gevaren.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Netjes opgelost vriend. Ik hou van jou.
Dan moet je niet gaan fokken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:26 schreef -river- het volgende:
Kut!! Ik heb nog veel werk te doen maar weinig zin.
ik zou zeggen neem je eigen advies hahaquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan fokken.
ik wil ook een oudere mevrouw de benen in helpenquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Net maar even een oudere mevrouw weer de benen in geholpen, die was gevallen.
Wat lief van je.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Net maar even een oudere mevrouw weer de benen in geholpen, die was gevallen.
Ik maak tijd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou zeggen neem je eigen advies haha
Ja maar...quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan fokken.
Ophoeren!quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:40 schreef JimmyDean het volgende:
Cara al Sol con la camisa nueva,
Que tú bordaste en rojo ayer,
Me hallará la muerte si me lleva
Y no te vuelvo a ver.
Formaré junto a mis compañeros
Que hacen guardia sobre los luceros,
Impasible el ademán,
Y están presentes en nuestro afán.
Si te dicen que caí,
Me fui al puesto que tengo allí.
Volverán banderas victoriosas
Al paso alegre de la paz
Y traerán prendidas cinco rosas
Las flechas de mi haz.
Volverá a reír la primavera,
Que por cielo, tierra y mar se espera.
¡Arriba, escuadras, a vencer,
Que en España empieza a amanecer!
quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Aaahw had ik net pizza gehaald, krijg ik een kortingsbon via de post van Domino's
Wat een blunder!quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Aaahw had ik net pizza gehaald, krijg ik een kortingsbon via de post van Domino's
Domino's etenquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
waar haal jij je pizza's? er zitten hier ook een new york pizza en pizzahut in de buurtquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Domino's eten
Vieze teringzooi zou bij mij meteen de prullenbak in vliegen.
Waarom zou je het in je bezit hebben en in de prullenbak laten vliegen als je het niet wenst?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Domino's eten
Bij een van de vele italiaanse pizzerias hier in de buurt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar haal jij je pizza's? er zitten hier ook een new york pizza en pizzahut in de buurt
heb je al de hele dag gemist vriendquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Als hermann het topic opent check ik AL-TIJD de OP.
dr oetker?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij een van de vele italiaanse pizzerias hier in de buurt.
Ik jou ookquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je al de hele dag gemist vriend
Je leeft nog!quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Als hermann het topic opent check ik AL-TIJD de OP.
trouwens nog een mooie anime aanrader voor je, hi score girl op netflixquote:
Sommige dingen zijn best goed te etenquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Domino's eten
Heb je überhaupt wel taken bij jouw functie?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
had ik maar gewoon gewerkt vandaag, maak alleen maar blunders hier
Mag allemaal.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
Ik kan om je lachen dus je was niet nutteloos hier vandaag.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel taken bij jouw functie?
ja, kreeg vandaag ontzettend veel werk wat morgen af moet zijn maar door een beetje te janken heb ik die deadline naar volgende week verzet zodat ik nu jullie gezelschap kan houdenquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel taken bij jouw functie?
dat is fijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan om je lachen dus je was niet nutteloos hier vandaag.
Dat is nog liever dan een oud vrouwtje optillen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, kreeg vandaag ontzettend veel werk wat morgen af moet zijn maar door een beetje te janken heb ik die deadline naar volgende week verzet zodat ik nu jullie gezelschap kan houden
Jaquote:
Hey vriend.quote:
Oh ja die was ik al vaker langs gescrolt over een jongen en meisje toch en dat dat meisje beter is in gamen ofzo?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
trouwens nog een mooie anime aanrader voor je, hi score girl op netflix
een verrassend goeie serie over arcade games
ik dacht gisterenavond laat ik 1 aflevering proberen en even later zat ik op aflevering 10
ja het klinkt niet fantastisch maar de uitvoering is uitstekend goeie vriendquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja die was ik al vaker langs gescrolt over een jongen en meisje toch en dat dat meisje beter is in gamen ofzo?
Daarom twijfelde ik ook maar het zag er niet slecht uit, nee. Ben ook begonnen met Full Metal Alchemist dat latere seizoen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja het klinkt niet fantastisch maar de uitvoering is uitstekend goeie vriend
Hoe was de telefoondienst?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom twijfelde ik ook maar het zag er niet slecht uit, nee. Ben ook begonnen met Full Metal Alchemist dat latere seizoen.
brotherhood is wel een van de beste anime ooit gemaakt dus kijk die maar eerst jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom twijfelde ik ook maar het zag er niet slecht uit, nee. Ben ook begonnen met Full Metal Alchemist dat latere seizoen.
Was maar 1x gebeld. Ik werd maandagavond hele tijd uit North Dakota gebeld daar zit een kantoor met een zaak waar we mee werken alleen was dat zo'n Indiër dus ik vertrouwde het niet. Kreeg ik dinsdag te horen dat het wel echt wasquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe was de telefoondienst?
Ga ik doen. Iets minder kiddy dan de eerdere serie.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
brotherhood is wel een van de beste anime ooit gemaakt dus kijk die maar eerst ja
Ik? ik kijk wel soms The punisherquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben blij dat ik hier iemand heb gevonden die anime ook waardeert en zijn vrije tijd niet verneukt door kutseries zoals Gotham te kijken
Lolquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was maar 1x gebeld. Ik werd maandagavond hele tijd uit North Dakota gebeld daar zit een kantoor met een zaak waar we mee werken alleen was dat zo'n Indiër dus ik vertrouwde het niet. Kreeg ik dinsdag te horen dat het wel echt was
Ja, was wel beetje kut maar gelukkig viel het achteraf mee. Ze belden ook door een fout van een collega, dus...quote:
Eens. Denk ik. Ik steek geen energie en tijd in dat soort series.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat mag wel maar Gotham is kut
Je steekt je energie liever in mij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens. Denk ik. Ik steek geen energie en tijd in dat soort series.
Nee mijn pikquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je steekt je energie liever in mij.
Ja, voor afwisseling fappen met condoom.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet jij misschien waarom haar vriend condooms koopt terwijl ze zonder condooms neuken
Was gewoon tardistalkquote:
Nou we neukten eigenlijk helemaal niet. Haram.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet jij misschien waarom haar vriend condooms koopt terwijl ze zonder condooms neuken
Meer dan 50 k brahquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:20 schreef HPLC het volgende:
net op de wc gejankt, nu weer verder met 50k per jaar verdienen
Ik veel minder maar ben wel gelukkig.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:20 schreef HPLC het volgende:
hoeveel euro is dat per verzonnen molecuulquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:20 schreef HPLC het volgende:
Raar dat ie nu je vriend niet meer is danquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nou we neukten eigenlijk helemaal niet. Haram.
heb dit jaar nog niks verzonnenquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeveel euro is dat per verzonnen molecuul
ik ook andersquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik veel minder maar ben wel gelukkig.
Waarom nu niet?quote:
Ik kom niet meer in ONZ manquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
die ONZ SC is wel echt gaar tegenwoordig hè
Waarvan?quote:
En ga ik je beroven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat je in slaap valt op het station
moet ik eerst nog een half uur reizen voordat ik op het station ben en ik moet juist de andere kant opquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Moet ie niet zijn trein missen hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wie danquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
als ik zie wie er nu posten ik ook niet
lulquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zit iedere nacht tot 5 uur op discord en wordt dan 2 uur 's middags wakker
Jij bent altijd sexyquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:27 schreef Myrr het volgende:
Voel me zo sexy vandaag. Viesgore werkoverall. Handen zwart het smeer. Straks even slijptol en daarnalassen
Wat een klaploperquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zit iedere nacht tot 5 uur op discord en wordt dan 2 uur 's middags wakker
Klinkt aardig gay ditquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
het ballen met de boys was best intensief
anders zat ik niet op fok forum punt en elquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent ook maar een vreemd figuur he
helaas zijn ze allemaal al vertrokken naar huisquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat je collega een kopje koud water komt brengen zodat je thee weer niet kan trekken
moet jij wetenquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas zijn ze allemaal al vertrokken naar huis
Dat kan en dat mag.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou heb gewoon niks met Sked, CD, Tamieke en zo, lijkt af en toe net de OUD SC
Wil je weten hoe dik de drol van mijn kindje vanochtend was?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
dus daar past een hoop inquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wil je weten hoe dik de drol van mijn kindje vanochtend was?
Echt kaulo dik.
Vergeet deze niet Herman?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik schaterquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wil je weten hoe dik de drol van mijn kindje vanochtend was?
Echt kaulo dik.
daar zou ik erg blij mee zijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geef der maar lekker een kg vis van me
JE MAG DAN WEL JE EIGEN ZWAARTEKRACHTVELD HEBBEN MAAR NIET ALLES DRAAIT OM JOU!quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
STOP GODVERDOMME MET DER ZEGGEN ALS JE DER_MANN NIET BEDOELT DEBIEL
Vertel!quote:
dit slaat nergens op, dikzak der vetkleppenquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
STOP GODVERDOMME MET DER ZEGGEN ALS JE DER_MANN NIET BEDOELT DEBIEL
leuk gejat van reddit hoorquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
JE MAG DAN WEL JE EIGEN ZWAARTEKRACHTVELD HEBBEN MAAR NIET ALLES DRAAIT OM JOU!
wat valt er niet aan te snappen teringgingerquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit slaat nergens op, dikzak der vetkleppen
dat zeg ik toch nergens, papzakquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat valt er niet aan te snappen teringginger
Fijne avond fijne vriendquote:
zei je maar helemaal niks, werd je scherm maar zwart, vielen je vingers er maar af, sprong je toetsenbord maar uit het raam, vloog je muis maar wegquote:
haha mad caringsquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zei je maar helemaal niks, werd je scherm maar zwart, vielen je vingers er maar af, sprong je toetsenbord maar uit het raam, vloog je muis maar weg
debiel
Echt om half 5 ?quote:
Nee, 2 uurtjes later.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Strijd der titanen hoor hier
[..]
Echt om half 5 ?
ziekquote:
Niet doen, denk aan je hartquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik care niet maar ik ben wel boos
Ik ben vaak teleurgesteld als ik niet care.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik care niet maar ik ben wel boos
dus je bent altijd teleurgesteldquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben vaak teleurgesteld als ik niet care.
Zo kan je het wel zien, ja.quote:
Zeker niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
Zo raar is dat ook niet als je hier al langer komt toch?
Boks.quote:
ik ben geboren om mensen in het leven de plezier te geven die ik mezelf niet kan gevenquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
Gelukkig zijn er nog mensen zoals hermann
Je doet jezelf echt tekort Hermannquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben geboren om mensen in het leven de plezier te geven die ik mezelf niet kan geven
Gaat je goed af makkerquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben geboren om mensen in het leven de plezier te geven die ik mezelf niet kan geven
niemand vroeg jou iets of welquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je doet jezelf echt tekort Hermann
Goed genote.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vond je van mijn laatste note
echt hè, kan nog wel een kilootje of 20 bijquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je doet jezelf echt tekort Hermann
zo dun ben ik jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hè, kan nog wel een kilootje of 20 bij
Wat is je probleem?? Ben je zelf een fattie ofzo?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik welquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat is je probleem?? Ben je zelf een fattie ofzo?
echt hequote:Op donderdag 28 maart 2019 15:52 schreef -river- het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee, oud wijfquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Nouja, opzich wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kontseksquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
haha laatst werd river boos op me omdat ik VK zat te pesten en nu is ze boos op iemand die mij pest
als dat geen kontseks wordt
Hans is echt al sinds eind 2014 een verschrikkelijk naar mensquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat ben je de laatste tijd toch onaardig.
Hou je bek, vieze vette vuile dikke gore piepzakquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat ben je de laatste tijd toch onaardig.
Ik ram een voorbind penis bij hem erin hèquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je niet willen joh. Het blijft een uitgang
voel ik niks meer vanquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ram een voorbind penis bij hem erin hè
Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ram een voorbind penis bij hem erin hè
neequote:Op donderdag 28 maart 2019 15:59 schreef -river- het volgende:
Nu weet ik meteen wat ik voor mijn verjaardag moet vragen. Komen jullie ook allemaal op mijn verjaardag?
Mag ik jouw 45 kaarsjes dan uitblazen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:59 schreef -river- het volgende:
Nu weet ik meteen wat ik voor mijn verjaardag moet vragen. Komen jullie ook allemaal op mijn verjaardag?
Neequote:Op donderdag 28 maart 2019 15:59 schreef -river- het volgende:
Dat zijn er teveelquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag ik jouw 45 kaarsjes dan uitblazen?
Verrassend. Maar als man wil je wel ergens de baas zijn, ja.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Bij hem mag ik dat niet, hij wilt de baas zijn in bed
42 danquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een nederlander dus niks voor jou
Hoi schatquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben Flamerande maar dat is mijn enige kloon.
rot op vetklepquote:
Categorie neukertje dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een nederlander dus niks voor jou
haha hier gaan allemaal zosk grappen op komenquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:07 schreef Solotov het volgende:
stelletje tyfuslijers
heb het helemaal gehad vandaag
denk dat ik mezelf op een chineesje trakteer
zat hier zelf ook al aan te denkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:07 schreef Solotov het volgende:
stelletje tyfuslijers
@Zoskquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:07 schreef Solotov het volgende:
stelletje tyfuslijers
ik ken nog een mager persoon die dat ook wel eens doetquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:09 schreef Driepink het volgende:
Ik denk dat ik vanavond gewoon een boterham eet
Vertelquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ken nog een mager persoon die dat ook wel eens doet
Ja en mijn dochter, met ons drietjes.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij en je gespleten persoonlijkheid?
Gezellig, ik hoop dat het smaaktquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja en mijn dochter, met ons drietjes.
Ik ken geen dunne mensenquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je weet keukenkampioenschapgoed wie ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |