Ja maar...quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan fokken.
Ophoeren!quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:40 schreef JimmyDean het volgende:
Cara al Sol con la camisa nueva,
Que tú bordaste en rojo ayer,
Me hallará la muerte si me lleva
Y no te vuelvo a ver.
Formaré junto a mis compañeros
Que hacen guardia sobre los luceros,
Impasible el ademán,
Y están presentes en nuestro afán.
Si te dicen que caí,
Me fui al puesto que tengo allí.
Volverán banderas victoriosas
Al paso alegre de la paz
Y traerán prendidas cinco rosas
Las flechas de mi haz.
Volverá a reír la primavera,
Que por cielo, tierra y mar se espera.
¡Arriba, escuadras, a vencer,
Que en España empieza a amanecer!
quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Aaahw had ik net pizza gehaald, krijg ik een kortingsbon via de post van Domino's
Wat een blunder!quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Aaahw had ik net pizza gehaald, krijg ik een kortingsbon via de post van Domino's
Domino's etenquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
waar haal jij je pizza's? er zitten hier ook een new york pizza en pizzahut in de buurtquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Domino's eten
Vieze teringzooi zou bij mij meteen de prullenbak in vliegen.
Waarom zou je het in je bezit hebben en in de prullenbak laten vliegen als je het niet wenst?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Domino's eten
Vieze teringzooi zou bij mij meteen de prullenbak in vliegen.
Bij een van de vele italiaanse pizzerias hier in de buurt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar haal jij je pizza's? er zitten hier ook een new york pizza en pizzahut in de buurt
heb je al de hele dag gemist vriendquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Als hermann het topic opent check ik AL-TIJD de OP.
dr oetker?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij een van de vele italiaanse pizzerias hier in de buurt.
Ik jou ookquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je al de hele dag gemist vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |