Wat een klaploperquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zit iedere nacht tot 5 uur op discord en wordt dan 2 uur 's middags wakker
Klinkt aardig gay ditquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
het ballen met de boys was best intensief
anders zat ik niet op fok forum punt en elquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent ook maar een vreemd figuur he
helaas zijn ze allemaal al vertrokken naar huisquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat je collega een kopje koud water komt brengen zodat je thee weer niet kan trekken
moet jij wetenquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas zijn ze allemaal al vertrokken naar huis
Dat kan en dat mag.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou heb gewoon niks met Sked, CD, Tamieke en zo, lijkt af en toe net de OUD SC
Wil je weten hoe dik de drol van mijn kindje vanochtend was?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
dus daar past een hoop inquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wil je weten hoe dik de drol van mijn kindje vanochtend was?
Echt kaulo dik.
Vergeet deze niet Herman?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik schaterquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wil je weten hoe dik de drol van mijn kindje vanochtend was?
Echt kaulo dik.
daar zou ik erg blij mee zijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geef der maar lekker een kg vis van me
JE MAG DAN WEL JE EIGEN ZWAARTEKRACHTVELD HEBBEN MAAR NIET ALLES DRAAIT OM JOU!quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
STOP GODVERDOMME MET DER ZEGGEN ALS JE DER_MANN NIET BEDOELT DEBIEL
Vertel!quote:
dit slaat nergens op, dikzak der vetkleppenquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
STOP GODVERDOMME MET DER ZEGGEN ALS JE DER_MANN NIET BEDOELT DEBIEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |