Je leeft nog!quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Als hermann het topic opent check ik AL-TIJD de OP.
trouwens nog een mooie anime aanrader voor je, hi score girl op netflixquote:
Sommige dingen zijn best goed te etenquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Domino's eten
Vieze teringzooi zou bij mij meteen de prullenbak in vliegen.
Heb je überhaupt wel taken bij jouw functie?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
had ik maar gewoon gewerkt vandaag, maak alleen maar blunders hier
Mag allemaal.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
Ik kan om je lachen dus je was niet nutteloos hier vandaag.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel taken bij jouw functie?
ja, kreeg vandaag ontzettend veel werk wat morgen af moet zijn maar door een beetje te janken heb ik die deadline naar volgende week verzet zodat ik nu jullie gezelschap kan houdenquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel taken bij jouw functie?
dat is fijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan om je lachen dus je was niet nutteloos hier vandaag.
Dat is nog liever dan een oud vrouwtje optillen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, kreeg vandaag ontzettend veel werk wat morgen af moet zijn maar door een beetje te janken heb ik die deadline naar volgende week verzet zodat ik nu jullie gezelschap kan houden
Jaquote:
Hey vriend.quote:
Oh ja die was ik al vaker langs gescrolt over een jongen en meisje toch en dat dat meisje beter is in gamen ofzo?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
trouwens nog een mooie anime aanrader voor je, hi score girl op netflix
een verrassend goeie serie over arcade games
ik dacht gisterenavond laat ik 1 aflevering proberen en even later zat ik op aflevering 10
ja het klinkt niet fantastisch maar de uitvoering is uitstekend goeie vriendquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja die was ik al vaker langs gescrolt over een jongen en meisje toch en dat dat meisje beter is in gamen ofzo?
Daarom twijfelde ik ook maar het zag er niet slecht uit, nee. Ben ook begonnen met Full Metal Alchemist dat latere seizoen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja het klinkt niet fantastisch maar de uitvoering is uitstekend goeie vriend
Hoe was de telefoondienst?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom twijfelde ik ook maar het zag er niet slecht uit, nee. Ben ook begonnen met Full Metal Alchemist dat latere seizoen.
brotherhood is wel een van de beste anime ooit gemaakt dus kijk die maar eerst jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom twijfelde ik ook maar het zag er niet slecht uit, nee. Ben ook begonnen met Full Metal Alchemist dat latere seizoen.
Was maar 1x gebeld. Ik werd maandagavond hele tijd uit North Dakota gebeld daar zit een kantoor met een zaak waar we mee werken alleen was dat zo'n Indiër dus ik vertrouwde het niet. Kreeg ik dinsdag te horen dat het wel echt wasquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe was de telefoondienst?
Ga ik doen. Iets minder kiddy dan de eerdere serie.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
brotherhood is wel een van de beste anime ooit gemaakt dus kijk die maar eerst ja
Ik? ik kijk wel soms The punisherquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben blij dat ik hier iemand heb gevonden die anime ook waardeert en zijn vrije tijd niet verneukt door kutseries zoals Gotham te kijken
Lolquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was maar 1x gebeld. Ik werd maandagavond hele tijd uit North Dakota gebeld daar zit een kantoor met een zaak waar we mee werken alleen was dat zo'n Indiër dus ik vertrouwde het niet. Kreeg ik dinsdag te horen dat het wel echt was
Ja, was wel beetje kut maar gelukkig viel het achteraf mee. Ze belden ook door een fout van een collega, dus...quote:
Eens. Denk ik. Ik steek geen energie en tijd in dat soort series.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat mag wel maar Gotham is kut
Je steekt je energie liever in mij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens. Denk ik. Ik steek geen energie en tijd in dat soort series.
Nee mijn pikquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je steekt je energie liever in mij.
Ja, voor afwisseling fappen met condoom.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet jij misschien waarom haar vriend condooms koopt terwijl ze zonder condooms neuken
Was gewoon tardistalkquote:
Nou we neukten eigenlijk helemaal niet. Haram.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet jij misschien waarom haar vriend condooms koopt terwijl ze zonder condooms neuken
Meer dan 50 k brahquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:20 schreef HPLC het volgende:
net op de wc gejankt, nu weer verder met 50k per jaar verdienen
Ik veel minder maar ben wel gelukkig.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:20 schreef HPLC het volgende:
hoeveel euro is dat per verzonnen molecuulquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:20 schreef HPLC het volgende:
Raar dat ie nu je vriend niet meer is danquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nou we neukten eigenlijk helemaal niet. Haram.
heb dit jaar nog niks verzonnenquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeveel euro is dat per verzonnen molecuul
ik ook andersquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik veel minder maar ben wel gelukkig.
Waarom nu niet?quote:
Ik kom niet meer in ONZ manquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
die ONZ SC is wel echt gaar tegenwoordig hè
Waarvan?quote:
En ga ik je beroven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat je in slaap valt op het station
moet ik eerst nog een half uur reizen voordat ik op het station ben en ik moet juist de andere kant opquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Moet ie niet zijn trein missen hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wie danquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
als ik zie wie er nu posten ik ook niet
lulquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zit iedere nacht tot 5 uur op discord en wordt dan 2 uur 's middags wakker
Jij bent altijd sexyquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:27 schreef Myrr het volgende:
Voel me zo sexy vandaag. Viesgore werkoverall. Handen zwart het smeer. Straks even slijptol en daarnalassen
Wat een klaploperquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zit iedere nacht tot 5 uur op discord en wordt dan 2 uur 's middags wakker
Klinkt aardig gay ditquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
het ballen met de boys was best intensief
anders zat ik niet op fok forum punt en elquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent ook maar een vreemd figuur he
helaas zijn ze allemaal al vertrokken naar huisquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat je collega een kopje koud water komt brengen zodat je thee weer niet kan trekken
moet jij wetenquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas zijn ze allemaal al vertrokken naar huis
Dat kan en dat mag.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou heb gewoon niks met Sked, CD, Tamieke en zo, lijkt af en toe net de OUD SC
Wil je weten hoe dik de drol van mijn kindje vanochtend was?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
dus daar past een hoop inquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wil je weten hoe dik de drol van mijn kindje vanochtend was?
Echt kaulo dik.
Vergeet deze niet Herman?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik schaterquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wil je weten hoe dik de drol van mijn kindje vanochtend was?
Echt kaulo dik.
daar zou ik erg blij mee zijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geef der maar lekker een kg vis van me
JE MAG DAN WEL JE EIGEN ZWAARTEKRACHTVELD HEBBEN MAAR NIET ALLES DRAAIT OM JOU!quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
STOP GODVERDOMME MET DER ZEGGEN ALS JE DER_MANN NIET BEDOELT DEBIEL
Vertel!quote:
dit slaat nergens op, dikzak der vetkleppenquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
STOP GODVERDOMME MET DER ZEGGEN ALS JE DER_MANN NIET BEDOELT DEBIEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |