Was maar 1x gebeld. Ik werd maandagavond hele tijd uit North Dakota gebeld daar zit een kantoor met een zaak waar we mee werken alleen was dat zo'n Indiër dus ik vertrouwde het niet. Kreeg ik dinsdag te horen dat het wel echt wasquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe was de telefoondienst?
Ga ik doen. Iets minder kiddy dan de eerdere serie.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
brotherhood is wel een van de beste anime ooit gemaakt dus kijk die maar eerst ja
Ik? ik kijk wel soms The punisherquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben blij dat ik hier iemand heb gevonden die anime ook waardeert en zijn vrije tijd niet verneukt door kutseries zoals Gotham te kijken
Lolquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was maar 1x gebeld. Ik werd maandagavond hele tijd uit North Dakota gebeld daar zit een kantoor met een zaak waar we mee werken alleen was dat zo'n Indiër dus ik vertrouwde het niet. Kreeg ik dinsdag te horen dat het wel echt was
Ja, was wel beetje kut maar gelukkig viel het achteraf mee. Ze belden ook door een fout van een collega, dus...quote:
Eens. Denk ik. Ik steek geen energie en tijd in dat soort series.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat mag wel maar Gotham is kut
Je steekt je energie liever in mij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens. Denk ik. Ik steek geen energie en tijd in dat soort series.
Nee mijn pikquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je steekt je energie liever in mij.
Ja, voor afwisseling fappen met condoom.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet jij misschien waarom haar vriend condooms koopt terwijl ze zonder condooms neuken
Was gewoon tardistalkquote:
Nou we neukten eigenlijk helemaal niet. Haram.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet jij misschien waarom haar vriend condooms koopt terwijl ze zonder condooms neuken
Meer dan 50 k brahquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:20 schreef HPLC het volgende:
net op de wc gejankt, nu weer verder met 50k per jaar verdienen
Ik veel minder maar ben wel gelukkig.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:20 schreef HPLC het volgende:
net op de wc gejankt, nu weer verder met 50k per jaar verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |