leuk gejat van reddit hoorquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
JE MAG DAN WEL JE EIGEN ZWAARTEKRACHTVELD HEBBEN MAAR NIET ALLES DRAAIT OM JOU!
wat valt er niet aan te snappen teringgingerquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit slaat nergens op, dikzak der vetkleppen
dat zeg ik toch nergens, papzakquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat valt er niet aan te snappen teringginger
Fijne avond fijne vriendquote:
zei je maar helemaal niks, werd je scherm maar zwart, vielen je vingers er maar af, sprong je toetsenbord maar uit het raam, vloog je muis maar wegquote:
haha mad caringsquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zei je maar helemaal niks, werd je scherm maar zwart, vielen je vingers er maar af, sprong je toetsenbord maar uit het raam, vloog je muis maar weg
debiel
Echt om half 5 ?quote:
Nee, 2 uurtjes later.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Strijd der titanen hoor hier
[..]
Echt om half 5 ?
ziekquote:
Niet doen, denk aan je hartquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik care niet maar ik ben wel boos
Ik ben vaak teleurgesteld als ik niet care.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik care niet maar ik ben wel boos
dus je bent altijd teleurgesteldquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben vaak teleurgesteld als ik niet care.
Zo kan je het wel zien, ja.quote:
Zeker niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
Zo raar is dat ook niet als je hier al langer komt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |