Bijzonder wel. De meeste vogels hebben geen penis meer volgens Google.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een goede lul dus ga ik niet vreemd.
Die van mij wel anders had ik hem allang weg gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Bijzonder wel. De meeste vogels hebben geen penis meer volgens Google.
ben je tegenwoordig incelquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje jongens, ik ben niet gay. Was het maar zo, maar helaas. Ik zit vast aan vrouwendie altijd maar moeilijk doen
Licht toe.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje jongens, ik ben niet gay. Was het maar zo, maar helaas. Ik zit vast aan vrouwendie altijd maar moeilijk doen
Hans doet ook altijd moeilijkquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
Kweenie. Beetje biseksualiteit kan geen kwaad. Extra keuze. Gewoon Grindr installeren en die avond nog gebreed worden door een geile harige daddy.quote:
Mijn best gedaanquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:03 schreef Cronometer het volgende:
Kunnen jullie svp suggesties achterlaten in mn nieuwste topic?
Gr
Lolquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:03 schreef -river- het volgende:
Daarom ben ik niet lesbisch want vrouwen zeuren en zeiken enkel.
Ja, dm wel eerst even je nummer thoughquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:08 schreef Cronometer het volgende:
Ik denk dat ik mn account moet shredderen.
Bij voldoende ja doe ik t.
Go.
Voor wat?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, dm wel eerst even je nummer though
hier trap ik niet in, had laatst al een note dat ik heel vaak 1 woord spamdequote:Op donderdag 28 maart 2019 14:08 schreef Cronometer het volgende:
Go.
Kom schat dan neuk ik je als een sletje en dan streel ik je daarna zachtjes door je haar waardoor je moet huilen en emotioneel breekt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:13 schreef Cronometer het volgende:
Wil wel rebound seks. Ben heel kwetsbaar.
Ik was bezig hier, huftertjequote:Op donderdag 28 maart 2019 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom schat dan neuk ik je als een sletje en dan streel ik je daarna zachtjes door je haar waardoor je moet huilen en emotioneel breekt.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:08 schreef Cronometer het volgende:
Go.
Ben wel goed in bed. No joke.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom schat dan neuk ik je als een sletje en dan streel ik je daarna zachtjes door je haar waardoor je moet huilen en emotioneel breekt.
Neequote:Op donderdag 28 maart 2019 13:48 schreef Cronometer het volgende: [..] Makes no sense. Probeer opnieuw.
Oke, oh wacht....was niet voor mij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dikke doeiquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wanhopig? In mij mogen is een eer.
O ik dacht dat jij gingquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik neuk beter dan een hoer. Ga ajb.
Principesquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik geloof dat zij een teringlekker kutje heeft vriend net zo'n stroperige maple syrup kut
Johquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:20 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het een tikje ordinair worden.
Ondanks dat dit mij geil maakt weiger ik op dit moment verder met u te converseren.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik kom liever. Vraag mijn buren maar.
Netjes opgelost vriend. Ik hou van jou.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ondanks dat dit mij geil maakt weiger ik op dit moment verder met u te converseren.
Vraag me soms af of ze me ook horen als ik mijzelf doe.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ondanks dat dit mij geil maakt weiger ik op dit moment verder met u te converseren.
Het is ingewikkelde materie, ik hoop zo de juiste weg te bewandelen in een oerwoud vol gevaren.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Netjes opgelost vriend. Ik hou van jou.
Dan moet je niet gaan fokken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:26 schreef -river- het volgende:
Kut!! Ik heb nog veel werk te doen maar weinig zin.
ik zou zeggen neem je eigen advies hahaquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan fokken.
ik wil ook een oudere mevrouw de benen in helpenquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Net maar even een oudere mevrouw weer de benen in geholpen, die was gevallen.
Wat lief van je.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Net maar even een oudere mevrouw weer de benen in geholpen, die was gevallen.
Ik maak tijd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou zeggen neem je eigen advies haha
Ja maar...quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan fokken.
Ophoeren!quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:40 schreef JimmyDean het volgende:
Cara al Sol con la camisa nueva,
Que tú bordaste en rojo ayer,
Me hallará la muerte si me lleva
Y no te vuelvo a ver.
Formaré junto a mis compañeros
Que hacen guardia sobre los luceros,
Impasible el ademán,
Y están presentes en nuestro afán.
Si te dicen que caí,
Me fui al puesto que tengo allí.
Volverán banderas victoriosas
Al paso alegre de la paz
Y traerán prendidas cinco rosas
Las flechas de mi haz.
Volverá a reír la primavera,
Que por cielo, tierra y mar se espera.
¡Arriba, escuadras, a vencer,
Que en España empieza a amanecer!
quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Aaahw had ik net pizza gehaald, krijg ik een kortingsbon via de post van Domino's
Wat een blunder!quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Aaahw had ik net pizza gehaald, krijg ik een kortingsbon via de post van Domino's
Domino's etenquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
waar haal jij je pizza's? er zitten hier ook een new york pizza en pizzahut in de buurtquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Domino's eten
Vieze teringzooi zou bij mij meteen de prullenbak in vliegen.
Waarom zou je het in je bezit hebben en in de prullenbak laten vliegen als je het niet wenst?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Domino's eten
Vieze teringzooi zou bij mij meteen de prullenbak in vliegen.
Bij een van de vele italiaanse pizzerias hier in de buurt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar haal jij je pizza's? er zitten hier ook een new york pizza en pizzahut in de buurt
heb je al de hele dag gemist vriendquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Als hermann het topic opent check ik AL-TIJD de OP.
dr oetker?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij een van de vele italiaanse pizzerias hier in de buurt.
Ik jou ookquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je al de hele dag gemist vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |