Hopelijk zijn ze zelf ergens aan bevestigdquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ECHT?! Waar zijn Goudenvis, Plompzakker en wielrennerdt om dit te bevestigen?
Nou meid, dit is toch wel het grootste mysterie sinds de oerknalquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:42 schreef Cronometer het volgende:
Mijn ex vriend had condooms gehaald terwijl wij zonder deden. Raar he.
huh ja gek zegquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:42 schreef Cronometer het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:42 schreef Cronometer het volgende:
Of het boeide hem niet dat jij een soa kreeg maar alle scharrels wilde hij niet besmetten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:42 schreef Cronometer het volgende:
Ik ook, heb ook altijd gezegd geen man met kinderen te willen maar van mijn eigen dochter hou ik heel veel.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:44 schreef -river- het volgende:
Toen ik moeder werd ging ik het rustiger aan doen en leef me enkel nog in de slaapkamer uit want het staat zo raar voor mijn dochter als ze haar moeder in politieauto thuis brengen omdat ze weer eens ergens waar het verboden is seks heeft gehad.
Makes no sense. Probeer opnieuw.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Of het boeide hem niet dat jij een soa kreeg maar alle scharrels wilde hij niet besmetten.
Is seks buiten de slaapkamer verboden?quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:44 schreef -river- het volgende:
Toen ik moeder werd ging ik het rustiger aan doen en leef me enkel nog in de slaapkamer uit want het staat zo raar voor mijn dochter als ze haar moeder in politieauto thuis brengen omdat ze weer eens ergens waar het verboden is seks heeft gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |