quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toch maar tariefinformatie opgevraagd.
Heb liever dat die dik verdienen in hun eigen landquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:17 schreef Cronometer het volgende:
Heb je verdomme een allochtoon die dik verdient gaan ze nog haten.
Ik ben het een keer met je eens.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb liever dat die dik verdienen in hun eigen land
Het is Sylvana Simons.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ow dus daarom ben je constant chagrijnig, dacht al
??quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
Gekocht voor een vriends verjaardag maar die vond het nodig met mijn vriendin te neuken dus dit spel verkoop ik weer.
Maar ben je een beetje lekker.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, maar als ik geil ben dan maakt het mij niet zoveel uit.
Dat zegt niks.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet wel dat mijn vriendje blij met mij is.
Heb bijna eens met een meis gesekst. Durfde niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, maar als ik geil ben dan maakt het mij niet zoveel uit.
Gewoon doen waar je zin in hebt, toen ik nog lekker en jong was deed ik alles wat ik wilde (wel veilig).quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb bijna eens met een meis gesekst. Durfde niet.
Godverdomme.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet wel dat mijn vriendje blij met mij is.
Veilig neukenquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je zin in hebt, toen ik nog lekker en jong was deed ik alles wat ik wilde (wel veilig).
ECHT?! Waar zijn Goudenvis, Plompzakker en wielrennerdt om dit te bevestigen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
vogeltjesdans is haar vriend, zegt genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |