Niet meer dan wij van jouquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik ervan moet walgen
Vergeet je snicker nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Duw jouw mening niet door onze strot
of 18 bierquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
John de Bever.. is alleen leuk met 8 Gin Tonics
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Duw jouw mening niet door onze strot
Ja mag ook, maar ik lust niet echt graag bierquote:
Hey goedemorgenquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
John de Bever.. is alleen leuk met 8 Gin Tonics
Ik ben niet echt fan van gin tonicquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja mag ook, maar ik lust niet echt graag bier
Good morning!quote:
Hee buufquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good morning!
Wat schaft de pot vanavond ?
Hee burman, wat schaft de pot vanavond ?quote:
Ik ga het aan jou niet vragen, want dan krijg ik toch geen antwoord.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Iedereen die hier altijd maar vraagt wat men 's avonds eet
Ik ga vanavond cavia etenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Ik weet het altijd hoor, ik plan mijn gerechten vrij uitgebreid aan het begin van de week.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga het aan jou niet vragen, want dan krijg ik toch geen antwoord.
Wil je het delen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet het altijd hoor, ik plan mijn gerechten vrij uitgebreid aan het begin van de week.
Ik deel altijd wat ik ga eten, maar moet gewoon altijd lachen als dit zo vroeg op de dag al aan elkaar gevraagd wordt terwijl ik nog niet eens ontbeten heb.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je het delen?
Inb4: nee
Ik ook, maar dat komt omdat ik op zaterdag boodschappen laat bezorgen.
Ik eet 's avonds nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Oké man je bent de perfecte moeder hoor Jezus.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet het altijd hoor, ik plan mijn gerechten vrij uitgebreid aan het begin van de week.
Absoluut, maar ik heb natuurlijk alleen rekening te houden met mezelf.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oké man je bent de perfecte moeder hoor Jezus.
Ik zou ook een goede ouder zijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou trouwens wel een ontzettend goede ouder zijn als ik niet zo ontzettend zou balen van het idee van een kind.
echt he, in je gedachte ben je al nooit meer vrijquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou trouwens wel een ontzettend goede ouder zijn als ik niet zo ontzettend zou balen van het idee van een kind.
Als ik denk aan alle tijd, moeite en geld die ik daar in zou steken terwijl ik het tegelijk helemaal niet naar mijn zin heb kan ik wel janken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt he, in je gedachte ben je al nooit meer vrij
Wat eet jij vanavond?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Dat kan.quote:
Je bedoelt je kind dumpen of je familie laten oppassen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:31 schreef Myrr het volgende:
Als je eenzaam bent en weinig familie hebt enzo ja dan ben je nooit vrij.
Waarom niet goede vriendquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt niet doe niet zo raar.
McGrath wel.
ik ga lekker aan de hamburgers op 6 bruine boterhammenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Fijn dat ik je aan het lachen heb gekregen, ik ga nu met een glimlach naar huisquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik deel altijd wat ik ga eten, maar moet gewoon altijd lachen als dit zo vroeg op de dag al aan elkaar gevraagd wordt terwijl ik nog niet eens ontbeten heb.
Vandaag eet ik met mijn werk, dus geen idee.
Dumpen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bedoelt je kind dumpen of je familie laten oppassen?
Flesje Fristi, ijskoffie en een groot glas waterquote:
Ik zou mijn kind wel gewoon ergens dumpenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dumpen?
Familie laten oppassen. Maar twee losse huishoudens daarvoor is wel voldoende en als het dan niet kan dan niet. De rest (zus of nicht) zijn alleen bij hoge nood. Zo doen de meeste ouders dat, vrijwel niemand dumpt z'n kind.
wil je even naar de sportschool moet je eerst bij familie langs omdat dat kind niet 2 uurtjes alleen kan zijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dumpen?
Familie laten oppassen. Maar twee losse huishoudens daarvoor is wel voldoende en als het dan niet kan dan niet. De rest (zus of nicht) zijn alleen bij hoge nood. Zo doen de meeste ouders dat, vrijwel niemand dumpt z'n kind.
Dat is fijn. Zodra Kiid junior in de maak is dan komt hij jouw kant opquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef Driepink het volgende:
Ik bied altijd aan om op te passen, maar wel wanneer de kinderen zindelijk zijn
dan vind je ze het aantrekkelijkst?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef Driepink het volgende:
Nee, ik heb geen zin om mijn eigen kots op te ruimen als ik hun luier moet verschonen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan vind je ze het aantrekkelijkst?
Zet je het toch even in de box, klaar.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je even naar de sportschool moet je eerst bij familie langs omdat dat kind niet 2 uurtjes alleen kan zijn
Gewoon in bed leggen en neem je de babyphone meequote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je even naar de sportschool moet je eerst bij familie langs omdat dat kind niet 2 uurtjes alleen kan zijn
Oh dat weet ik nog niet, denk iets makkelijksquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good morning!
Wat schaft de pot vanavond ?
Niemand heeft dat nodigquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet dat ik de sportschool nodig heb.
en dan thuis komen met de hele box onder de schijtquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zet je het toch even in de box, klaar.
Ze hebben toch een luier?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
en dan thuis komen met de hele box onder de schijt
Oh, dat is raar want als je op Cuy zoekt krijg je in eerste instantie allemaal recepten hoe je hem klaar moet makenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
vorige keer werd er flink op het TR-knoppie gemept toen de cuy hier voorbij kwam
Ik hou van jou.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat ik je aan het lachen heb gekregen, ik ga nu met een glimlach naar huis
kennelijk vond je een afbeelding teveelquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh, dat is raar want als je op Cuy zoekt krijg je in eerste instantie allemaal recepten hoe je hem klaar moet maken
Semantiek.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dumpen?
Hey Michaelquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef Driepink het volgende:
Nee, zag vanmorgen wel die afbeelding van dat vieze gebit in een van de topics staan, dat vond ik veel ranziger ( sterker nog dan krijg ik gewoon braakneigingen)quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
kennelijk vond je een afbeelding teveel
waarom staat het dan in mijn notes?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, zag vanmorgen wel die afbeelding van dat vieze gebit in een van de topics staan, dat vond ik veel ranziger ( sterker nog dan krijg ik gewoon braakneigingen)
Blijkbaar heeft het wel iemand tegen de schenen aangeschopt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom staat het dan in mijn notes?
Dramaquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
echt hèquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
Dumpen is wellicht niet de goede term, maar ik heb soms het gevoel dat er maar verwacht wordt dat familie wel even oppast of dat het een voorrecht is om met andermans baby opgezadeld te zitten.
Ik eet kip, peultjes en rijstquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nog niet, denk iets makkelijks
Daar hoef je je toch nooit zorgen om te makenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
Dumpen is wellicht niet de goede term, maar ik heb soms het gevoel dat er maar verwacht wordt dat familie wel even oppast of dat het een voorrecht is om met andermans baby opgezadeld te zitten.
"Alleeeeeen van jouquote:
Ik moet toch soms oppassen op de kinderen van mijn broers en zussen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch nooit zorgen om te maken
Ziet er superlekker uit, Henk.quote:
Hoe weet jij dit?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn dat drie hamburgers op zes bruine boterhammen?
Maar het heeft wel gesmaakt G.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dag van de zalm is weer voorbij he. Iedereen is hier in mineur
Klinkt goed, ik denk er nog even over naquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet kip, peultjes en rijst
Idem ditoquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik denk er nog even over na
Pindakaas is alleen lekker op beschuit of witbrood.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
smeer je daar wel eens pindakaas op?
waarom?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
smeer je daar wel eens pindakaas op?
Je kan toch gewoon nee zeggen? Gewoon die sterke persoonlijkheid die je hebt hier op fok laten doorschemeren in het echte levenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet toch soms oppassen op de kinderen van mijn broers en zussen.
Zeg dat. De zalm was heerlijk zacht van smaak. Je kon proeven dat hij flink wat zwem uurtjes had gemaaktquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar het heeft wel gesmaakt G.
Ja het was er 1 met ervaring.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeg dat. De zalm was heerlijk zacht van smaak. Je kon proeven dat hij flink wat zwem uurtjes had gemaakt
Pindakaas is alleen lekker icm hagelslag en vruchtenhagelquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pindakaas is alleen lekker op beschuit of witbrood.
Gadverdammequote:Op donderdag 28 maart 2019 10:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pindakaas is alleen lekker icm hagelslag en vruchtenhagel
Soms doe ik dat zeker, maar ik heb ook wel eens gezegd hier dat je soms iets voor een ander moet doen. Niet alles sluit aan op jouw wensen. Datzelfde gold voor een kringverjaardag enkele weken terug.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon nee zeggen? Gewoon die sterke persoonlijkheid die je hebt hier op fok laten doorschemeren in het echte leven
Ik heb zin om mij ziek te melden maar ben begin december al eens 2 dagen absent geweest vanwege voedselvergiftiging/virus. Dat is wel een beetje kort achter elkaarquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in pittige Thaise kippensoep
pindakaas is zelfs lekker in een kitkat, stel je niet aanquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind een keer ziek in december en een keer eind maart niet vaak achter elkaar. Ziek is ziek.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb zin om mij ziek te melden maar ben begin december al eens 2 dagen absent geweest vanwege voedselvergiftiging/virus. Dat is wel een beetje kort achter elkaar
Was echt kut ook want december is normaliter nooit een maand om je ziek te melden met alle leuke activiteiten en feestdagen. Ben ik ineens een keer echt ziek waardoor ik nu op de blaren moet zitten
quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
pindakaas is zelfs lekker in een kitkat, stel je niet aan
Dat komt door de samenleving die wij hebben, maar niemand kan jou iets verplichten iets te doen. Anderzijds hoef je dan ook niet zo snel te rekenen op hulp als je er zelf eens om vraagt. Maar gelukkig heb je hele goede FOK! vrienden die je altijd kunnen helpen met dat soort dingen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms doe ik dat zeker, maar ik heb ook wel eens gezegd hier dat je soms iets voor een ander moet doen. Niet alles sluit aan op jouw wensen. Datzelfde gold voor een kringverjaardag enkele weken terug.
Maar op dat moment begreep niemand dat en was de consensus: 'IK wil het niet DUS doe ik het niet'. Maar zo werkt de wereld niet vind ik.
Dit is normaliter mijn avondeten, maar als ontbijt vond ik het nu ook primaquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is voor mij anderhalf dag
Daar heb je gelijk in maar je houdt het altijd in je achterhoofd hequote:Op donderdag 28 maart 2019 10:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind een keer ziek in december en een keer eind maart niet vaak achter elkaar. Ziek is ziek.
Ik heb mij afgelopen maandag en dinsdag ziek gemeld (eigenlijk 1,5 dag, want de maandagochtend wel gewerkt en pas om half 1 naar huis gegaan).quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb zin om mij ziek te melden maar ben begin december al eens 2 dagen absent geweest vanwege voedselvergiftiging/virus. Dat is wel een beetje kort achter elkaar
Was echt kut ook want december is normaliter nooit een maand om je ziek te melden met alle leuke activiteiten en feestdagen. Ben ik ineens een keer echt ziek waardoor ik nu op de blaren moet zitten
1 pizza in 'wij' vorm? Hoe kan je een pizza in godsnaam delen met meerdere personenquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een verse pizza ga halen bij de Jumbo en die vanavond in de oven leg. is lekker makkelijk en aan 1 pizza hebben wij genoeg
quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is normaliter mijn avondeten, maar als ontbijt vond ik het nu ook prima
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Om die reden eet ik gewoon helemaal niet meer in de avond vriend. Hoef je er nooit meer over in te zitten. Ik eet vanavond lucht, morgenavond lucht en over een maand van nu ongetwijfeld hetzelfdequote:Op donderdag 28 maart 2019 10:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is normaliter mijn avondeten, maar als ontbijt vond ik het nu ook prima
Ik en mijn dochter.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 pizza in 'wij' vorm? Hoe kan je een pizza in godsnaam delen met meerdere personen
Lekker man. Uitslapen en Fifa spelenquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mij afgelopen maandag en dinsdag ziek gemeld (eigenlijk 1,5 dag, want de maandagochtend wel gewerkt en pas om half 1 naar huis gegaan).
57 kgquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk ook een tweecijferig gewicht voor de komma
Ik voel mij dan ook niet verplicht maar soms doe je gewoon iets voor een anderquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat komt door de samenleving die wij hebben, maar niemand kan jou iets verplichten iets te doen. Anderzijds hoef je dan ook niet zo snel te rekenen op hulp als je er zelf eens om vraagt. Maar gelukkig heb je hele goede FOK! vrienden die je altijd kunnen helpen met dat soort dingen.
Alleen doen waar je je goed bij voelt en zij zorgen maar zelf voor die poepmachines
Ik niet. Ziek is ziek.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar je houdt het altijd in je achterhoofd he
Ze is 11, wij zijn gewoon geen grote eters, lusten wel veel, maar hoeven geen bergen op ons bordquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tenzij je dochter nog te jong is om pizza te eten snap ik niks van deze post
ja kies even een wat jonger slachtoffer ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin om jou te belagen, maar wil geen negatieve reacties van deze groep ontvangen.
Zoals @Chloroform?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja kies even een wat jonger slachtoffer ofzo
Nou ja, ik klonk ook erg verkouden en ik had last van kennelkuch, dus ik denk wel dat ze me geloofdenquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker man. Uitslapen en Fifa spelen
De griep epidemie is bijna voorbij dus de geloofwaardige window om mij ziek te melden wordt steeds kleiner nu
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voel mij dan ook niet verplicht maar soms doe je gewoon iets voor een anderhoeveel je zelf ook baalt.
Geil.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:12 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje, ik belaag niemand. Ik leef even een seksloos leven
Ik al bijna 30 jaarquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:12 schreef TARDIS. het volgende:
Weet je ook zijn schoenmaat?quote:
We hadden toen de viering van Sinterklaas ergens in het weekend. Die maandag stond ik op en heb ik de hele dag door alleen maar moeten overgeven. Een aantal anderen die dat weekend ook mee waren werden ook ziek. Was alleen die maandag, de dinsdag niet meer hoeven over te geven. Waardoor het kwam weet ik niet. Had zoveel verschillende dingen op toenquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik klonk ook erg verkouden en ik had last van kennelkuch, dus ik denk wel dat ze me geloofden![]()
Maar zo'n voedselvergiftiging is niet echt fijn.. waardoor kreeg je het ?
Zeker, maar ik doe er alles aan om gewicht kwijt te raken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als dit echt zo is, heb je dan geen last van kortademigheid?
Lijkt mij een heerlijk zorgeloos bestaanquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:12 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie lijkt mij wel zo'n persoon die klein is maar dan wel weer de schoenmaat heeft van een reus. 45 ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je ook zijn schoenmaat?
Is een act Fem. Dit strookt toch totaal niet met zijn passie voor wielrennen met gladde benenquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als dit echt zo is, heb je dan geen last van kortademigheid?
Ga je ook naar een diëtiste?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker, maar ik doe er alles aan om gewicht kwijt te raken.
Niet fijn.. maar omdat anderen het ook hadden heb je wel bevestiging dat er iets niet helemaal goed bereid was.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
We hadden toen de viering van Sinterklaas ergens in het weekend. Die maandag stond ik op en heb ik de hele dag door alleen maar moeten overgeven. Een aantal anderen die dat weekend ook mee waren werden ook ziek. Was alleen die maandag, de dinsdag niet meer hoeven over te geven. Waardoor het kwam weet ik niet. Had zoveel verschillende dingen op toen
quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Braddie lijkt mij wel zo'n persoon die klein is maar dan wel weer de schoenmaat heeft van een reus. 45 ofzo
SPOILER: Star Wars IX poster _O_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dan weet je dat je nat gaatquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet fijn.. maar omdat anderen het ook hadden heb je wel bevestiging dat er iets niet helemaal goed bereid was.
Wij hadden ooit een etentje met werk en dat was bij een of andere vage tapastent met liters Aioli, wat meer op mayo met knoflook leek![]()
Iedereen buikpijn diezelfde avond en zelfs de calamaris was niet lekker :/
quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
Kijk nooit Star Wars. Nog nooit gezien zelfsSPOILER: Star Wars IX poster _O_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
lekker wijfSPOILER: Star Wars IX poster _O_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede bijdragequote:Op donderdag 28 maart 2019 10:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kijk nooit Star Wars. Nog nooit gezien zelfs
Ik ook niet, net als Star Trek.. een pot nat.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kijk nooit Star Wars. Nog nooit gezien zelfs
Dit helpt toch nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ga je ook naar een diëtiste?
Vriend ik ben toch altijd in Utje.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan weet je dat iig![]()
Kom je vrijdagavond nog ff buurten in Utje?
Ben er niet zo kapot van, maar die Porgjesquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, net als Star Trek.. een pot nat.
In centje ook of niet?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend ik ben toch altijd in Utje.
Centje is centraal dus kweenie. Daar ben ik vaker dan in het centrum.quote:
Aber, Chai en Mozy?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Centje is centraal dus kweenie. Daar ben ik vaker dan in het centrum.
Maar wat is er dan vriendik ben die avond uit drinken met drie vriendinnen.
Zou leuk zijn als onze paden weer zouden kruizenquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Centje is centraal dus kweenie. Daar ben ik vaker dan in het centrum.
Maar wat is er dan vriendik ben die avond uit drinken met drie vriendinnen.
Zodat TARDIS. zijn voetsporen kan laten zien terwijl jij het weer op een lopen zet?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als onze paden weer zouden kruizen
Een goedkeurend knikje naar elkaar terwijl onze wegen kruizen is meer dan genoeg. Die erkenning is op zichzelf al een geluksmomentquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Zodat TARDIS. zijn voetsporen kan laten zien terwijl jij het weer op een lopen zet?
waarom maak je tegenwoordig van die verschrikkelijke taalfouten? dat ben ik niet van je gewendquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:56 schreef SideEffect het volgende:
Ben siek thuis maar was sws vrij dus echt kut
Beterschapquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:56 schreef SideEffect het volgende:
Ben siek thuis maar was sws vrij dus echt kut
Is het een taalfout als ik het expres doe?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom maak je tegenwoordig van die verschrikkelijke taalfouten? dat ben ik niet van je gewend
Waarom zou je typen als hzaw, drug of dimaquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is het een taalfout als ik het expres doe?
Ja een taalfout is een taalfout, al deed je het geblinddoektquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is het een taalfout als ik het expres doe?
Zijn wel grote namenquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom zou je typen als hzaw, drug of dima
Nee, is gewoon een lokkertje en het heeft gewerkt zo te zienquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja een taalfout is een taalfout, al deed je het geblinddoekt
Ik voorzie mogelijkheden voor jou om je 20 euro per uur dienst weer aan te bieden.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat doen jullie alsof dit de eerste keer is dat ik zo typ, ik typ altijd zoquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
20 euro per uur is wel redelijk goedkoop. Vaak rekenen ze 50/60 euro per 10 minuten ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik voorzie mogelijkheden voor jou om je 20 euro per uur dienst weer aan te bieden.
Of was het 20 euro per les?
Laat mij en mijn taalfouten met rust McGquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja een taalfout is een taalfout, al deed je het geblinddoekt
stel je aan en neem een shotje, dat helpt tegen de katerquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:05 schreef HPLC het volgende:
mijn kater is net even te erg eigenlijk, had ik toch maar 1 biertje minder genomen
heb niks op het werk staanquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
stel je aan en neem een shotje, dat helpt tegen de kater
Ze zeggen vaak dat je juist weer wat moet drinken de volgende dag zodat je minder last krijgtquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:05 schreef HPLC het volgende:
mijn kater is net even te erg eigenlijk, had ik toch maar 1 biertje minder genomen
Whisky is beter denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:09 schreef HPLC het volgende:
wel 99% ethanol, maar weet niet of dat verstandig is
beetje water erbij en dat percentage gaat wel omlaagquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:09 schreef HPLC het volgende:
je meent hetquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje water erbij en dat percentage gaat wel omlaag
Wat is je favoriete shotje?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
stel je aan en neem een shotje, dat helpt tegen de kater
Dat is wel heel goed spulquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:09 schreef HPLC het volgende:
Dat is even een fase waar je doorheen moet. Sommigen proberen op die manier een statement te makenquote:
Ik worstel er wel doorheen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is even een fase waar je doorheen moet. Sommigen proberen op die manier een statement te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei Anne Frank ook toen ze een nieuw kreeg.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mijn dag kan nu al niet meer stuk
Een nieuwe wat?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zei Anne Frank ook toen ze een nieuw kreeg.
Maar toen
Dagboek.quote:
Hans heeft het wel vaker bij het rechte eindquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Inderdaad Hans, daar sla jij wat mij betreft de spijker op de kop.
bedanktquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hans heeft het wel vaker bij het rechte eind
Ik heb hans wel vaker op mijn rechte eindquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Insinueer jij hier dat hans vaak piemels beetpakt?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
2 zielen 1 cock gedachtequote:Op donderdag 28 maart 2019 11:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Insinueer jij hier dat hans vaak piemels beetpakt?
neequote:Op donderdag 28 maart 2019 11:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Insinueer jij hier dat hans vaak piemels beetpakt?
Wat eet je?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg lunchgenot beste genot
geef jij ons "liefde"?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Omdat Fok meer liefde nodig heeft
Ga je alle fokkers afwerken dan???quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Omdat Fok meer liefde nodig heeft
quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan ga ik ff mijn eikel goed wassen
Ja lekker een broodje oliefilter.quote:
Denk jij EENS na wat je typt dan..quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja lekker een broodje oliefilter.
Denk toch is na voor je wat zegt
Wow chill the fuck out newbiequote:Op donderdag 28 maart 2019 11:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Denk jij EENS na wat je typt dan..
Ook.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
en crack, aber, xcachet, samzz en flippiee dan
waar ben ik "jel" op?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Haha leuk dat Grath alweer jel is op mijn goede collega mod.
BIEM HAHAHAHAquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wow chill the fuck out newbie
Niemand vindt schreeuwende mensen leuk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |