Zoals @Chloroform?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja kies even een wat jonger slachtoffer ofzo
Nou ja, ik klonk ook erg verkouden en ik had last van kennelkuch, dus ik denk wel dat ze me geloofdenquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker man. Uitslapen en Fifa spelen
De griep epidemie is bijna voorbij dus de geloofwaardige window om mij ziek te melden wordt steeds kleiner nu
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voel mij dan ook niet verplicht maar soms doe je gewoon iets voor een anderhoeveel je zelf ook baalt.
Geil.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:12 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje, ik belaag niemand. Ik leef even een seksloos leven
Ik al bijna 30 jaarquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:12 schreef TARDIS. het volgende:
Weet je ook zijn schoenmaat?quote:
We hadden toen de viering van Sinterklaas ergens in het weekend. Die maandag stond ik op en heb ik de hele dag door alleen maar moeten overgeven. Een aantal anderen die dat weekend ook mee waren werden ook ziek. Was alleen die maandag, de dinsdag niet meer hoeven over te geven. Waardoor het kwam weet ik niet. Had zoveel verschillende dingen op toenquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik klonk ook erg verkouden en ik had last van kennelkuch, dus ik denk wel dat ze me geloofden![]()
Maar zo'n voedselvergiftiging is niet echt fijn.. waardoor kreeg je het ?
Zeker, maar ik doe er alles aan om gewicht kwijt te raken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als dit echt zo is, heb je dan geen last van kortademigheid?
Lijkt mij een heerlijk zorgeloos bestaanquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:12 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie lijkt mij wel zo'n persoon die klein is maar dan wel weer de schoenmaat heeft van een reus. 45 ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je ook zijn schoenmaat?
Is een act Fem. Dit strookt toch totaal niet met zijn passie voor wielrennen met gladde benenquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als dit echt zo is, heb je dan geen last van kortademigheid?
Ga je ook naar een diëtiste?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker, maar ik doe er alles aan om gewicht kwijt te raken.
Niet fijn.. maar omdat anderen het ook hadden heb je wel bevestiging dat er iets niet helemaal goed bereid was.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
We hadden toen de viering van Sinterklaas ergens in het weekend. Die maandag stond ik op en heb ik de hele dag door alleen maar moeten overgeven. Een aantal anderen die dat weekend ook mee waren werden ook ziek. Was alleen die maandag, de dinsdag niet meer hoeven over te geven. Waardoor het kwam weet ik niet. Had zoveel verschillende dingen op toen
quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Braddie lijkt mij wel zo'n persoon die klein is maar dan wel weer de schoenmaat heeft van een reus. 45 ofzo
SPOILER: Star Wars IX poster _O_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dan weet je dat je nat gaatquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet fijn.. maar omdat anderen het ook hadden heb je wel bevestiging dat er iets niet helemaal goed bereid was.
Wij hadden ooit een etentje met werk en dat was bij een of andere vage tapastent met liters Aioli, wat meer op mayo met knoflook leek![]()
Iedereen buikpijn diezelfde avond en zelfs de calamaris was niet lekker :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |