Niet meer dan wij van jouquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik ervan moet walgen
Vergeet je snicker nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Duw jouw mening niet door onze strot
of 18 bierquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
John de Bever.. is alleen leuk met 8 Gin Tonics
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Duw jouw mening niet door onze strot
Ja mag ook, maar ik lust niet echt graag bierquote:
Hey goedemorgenquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
John de Bever.. is alleen leuk met 8 Gin Tonics
Ik ben niet echt fan van gin tonicquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja mag ook, maar ik lust niet echt graag bier
Good morning!quote:
Hee buufquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good morning!
Wat schaft de pot vanavond ?
Hee burman, wat schaft de pot vanavond ?quote:
Ik ga het aan jou niet vragen, want dan krijg ik toch geen antwoord.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Iedereen die hier altijd maar vraagt wat men 's avonds eet
Ik ga vanavond cavia etenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Ik weet het altijd hoor, ik plan mijn gerechten vrij uitgebreid aan het begin van de week.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga het aan jou niet vragen, want dan krijg ik toch geen antwoord.
Wil je het delen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet het altijd hoor, ik plan mijn gerechten vrij uitgebreid aan het begin van de week.
Ik deel altijd wat ik ga eten, maar moet gewoon altijd lachen als dit zo vroeg op de dag al aan elkaar gevraagd wordt terwijl ik nog niet eens ontbeten heb.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je het delen?
Inb4: nee
Ik ook, maar dat komt omdat ik op zaterdag boodschappen laat bezorgen.
Ik eet 's avonds nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Oké man je bent de perfecte moeder hoor Jezus.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet het altijd hoor, ik plan mijn gerechten vrij uitgebreid aan het begin van de week.
Absoluut, maar ik heb natuurlijk alleen rekening te houden met mezelf.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oké man je bent de perfecte moeder hoor Jezus.
Ik zou ook een goede ouder zijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou trouwens wel een ontzettend goede ouder zijn als ik niet zo ontzettend zou balen van het idee van een kind.
echt he, in je gedachte ben je al nooit meer vrijquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou trouwens wel een ontzettend goede ouder zijn als ik niet zo ontzettend zou balen van het idee van een kind.
Als ik denk aan alle tijd, moeite en geld die ik daar in zou steken terwijl ik het tegelijk helemaal niet naar mijn zin heb kan ik wel janken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt he, in je gedachte ben je al nooit meer vrij
Wat eet jij vanavond?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Dat kan.quote:
Je bedoelt je kind dumpen of je familie laten oppassen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:31 schreef Myrr het volgende:
Als je eenzaam bent en weinig familie hebt enzo ja dan ben je nooit vrij.
Waarom niet goede vriendquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt niet doe niet zo raar.
McGrath wel.
ik ga lekker aan de hamburgers op 6 bruine boterhammenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Fijn dat ik je aan het lachen heb gekregen, ik ga nu met een glimlach naar huisquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik deel altijd wat ik ga eten, maar moet gewoon altijd lachen als dit zo vroeg op de dag al aan elkaar gevraagd wordt terwijl ik nog niet eens ontbeten heb.
Vandaag eet ik met mijn werk, dus geen idee.
Dumpen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bedoelt je kind dumpen of je familie laten oppassen?
Flesje Fristi, ijskoffie en een groot glas waterquote:
Ik zou mijn kind wel gewoon ergens dumpenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dumpen?
Familie laten oppassen. Maar twee losse huishoudens daarvoor is wel voldoende en als het dan niet kan dan niet. De rest (zus of nicht) zijn alleen bij hoge nood. Zo doen de meeste ouders dat, vrijwel niemand dumpt z'n kind.
wil je even naar de sportschool moet je eerst bij familie langs omdat dat kind niet 2 uurtjes alleen kan zijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dumpen?
Familie laten oppassen. Maar twee losse huishoudens daarvoor is wel voldoende en als het dan niet kan dan niet. De rest (zus of nicht) zijn alleen bij hoge nood. Zo doen de meeste ouders dat, vrijwel niemand dumpt z'n kind.
Dat is fijn. Zodra Kiid junior in de maak is dan komt hij jouw kant opquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef Driepink het volgende:
Ik bied altijd aan om op te passen, maar wel wanneer de kinderen zindelijk zijn
dan vind je ze het aantrekkelijkst?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef Driepink het volgende:
Nee, ik heb geen zin om mijn eigen kots op te ruimen als ik hun luier moet verschonen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan vind je ze het aantrekkelijkst?
Zet je het toch even in de box, klaar.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je even naar de sportschool moet je eerst bij familie langs omdat dat kind niet 2 uurtjes alleen kan zijn
Gewoon in bed leggen en neem je de babyphone meequote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je even naar de sportschool moet je eerst bij familie langs omdat dat kind niet 2 uurtjes alleen kan zijn
Oh dat weet ik nog niet, denk iets makkelijksquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good morning!
Wat schaft de pot vanavond ?
Niemand heeft dat nodigquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet dat ik de sportschool nodig heb.
en dan thuis komen met de hele box onder de schijtquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zet je het toch even in de box, klaar.
Ze hebben toch een luier?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
en dan thuis komen met de hele box onder de schijt
Oh, dat is raar want als je op Cuy zoekt krijg je in eerste instantie allemaal recepten hoe je hem klaar moet makenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
vorige keer werd er flink op het TR-knoppie gemept toen de cuy hier voorbij kwam
Ik hou van jou.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat ik je aan het lachen heb gekregen, ik ga nu met een glimlach naar huis
kennelijk vond je een afbeelding teveelquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh, dat is raar want als je op Cuy zoekt krijg je in eerste instantie allemaal recepten hoe je hem klaar moet maken
Semantiek.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dumpen?
Hey Michaelquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef Driepink het volgende:
Nee, zag vanmorgen wel die afbeelding van dat vieze gebit in een van de topics staan, dat vond ik veel ranziger ( sterker nog dan krijg ik gewoon braakneigingen)quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
kennelijk vond je een afbeelding teveel
waarom staat het dan in mijn notes?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, zag vanmorgen wel die afbeelding van dat vieze gebit in een van de topics staan, dat vond ik veel ranziger ( sterker nog dan krijg ik gewoon braakneigingen)
Blijkbaar heeft het wel iemand tegen de schenen aangeschopt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom staat het dan in mijn notes?
Dramaquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
echt hèquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
Dumpen is wellicht niet de goede term, maar ik heb soms het gevoel dat er maar verwacht wordt dat familie wel even oppast of dat het een voorrecht is om met andermans baby opgezadeld te zitten.
Ik eet kip, peultjes en rijstquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nog niet, denk iets makkelijks
Daar hoef je je toch nooit zorgen om te makenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
Dumpen is wellicht niet de goede term, maar ik heb soms het gevoel dat er maar verwacht wordt dat familie wel even oppast of dat het een voorrecht is om met andermans baby opgezadeld te zitten.
"Alleeeeeen van jouquote:
Ik moet toch soms oppassen op de kinderen van mijn broers en zussen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch nooit zorgen om te maken
Ziet er superlekker uit, Henk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |