quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
Kijk nooit Star Wars. Nog nooit gezien zelfsSPOILER: Star Wars IX poster _O_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
lekker wijfSPOILER: Star Wars IX poster _O_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede bijdragequote:Op donderdag 28 maart 2019 10:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kijk nooit Star Wars. Nog nooit gezien zelfs
Ik ook niet, net als Star Trek.. een pot nat.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kijk nooit Star Wars. Nog nooit gezien zelfs
Dit helpt toch nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ga je ook naar een diëtiste?
Vriend ik ben toch altijd in Utje.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan weet je dat iig![]()
Kom je vrijdagavond nog ff buurten in Utje?
Ben er niet zo kapot van, maar die Porgjesquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, net als Star Trek.. een pot nat.
In centje ook of niet?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend ik ben toch altijd in Utje.
Centje is centraal dus kweenie. Daar ben ik vaker dan in het centrum.quote:
Aber, Chai en Mozy?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Centje is centraal dus kweenie. Daar ben ik vaker dan in het centrum.
Maar wat is er dan vriendik ben die avond uit drinken met drie vriendinnen.
Zou leuk zijn als onze paden weer zouden kruizenquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Centje is centraal dus kweenie. Daar ben ik vaker dan in het centrum.
Maar wat is er dan vriendik ben die avond uit drinken met drie vriendinnen.
Zodat TARDIS. zijn voetsporen kan laten zien terwijl jij het weer op een lopen zet?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als onze paden weer zouden kruizen
Een goedkeurend knikje naar elkaar terwijl onze wegen kruizen is meer dan genoeg. Die erkenning is op zichzelf al een geluksmomentquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Zodat TARDIS. zijn voetsporen kan laten zien terwijl jij het weer op een lopen zet?
waarom maak je tegenwoordig van die verschrikkelijke taalfouten? dat ben ik niet van je gewendquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:56 schreef SideEffect het volgende:
Ben siek thuis maar was sws vrij dus echt kut
Beterschapquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:56 schreef SideEffect het volgende:
Ben siek thuis maar was sws vrij dus echt kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |