Hoe weet jij dit?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn dat drie hamburgers op zes bruine boterhammen?
Maar het heeft wel gesmaakt G.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dag van de zalm is weer voorbij he. Iedereen is hier in mineur
Klinkt goed, ik denk er nog even over naquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet kip, peultjes en rijst
Idem ditoquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik denk er nog even over na
Pindakaas is alleen lekker op beschuit of witbrood.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
smeer je daar wel eens pindakaas op?
waarom?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
smeer je daar wel eens pindakaas op?
Je kan toch gewoon nee zeggen? Gewoon die sterke persoonlijkheid die je hebt hier op fok laten doorschemeren in het echte levenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet toch soms oppassen op de kinderen van mijn broers en zussen.
Zeg dat. De zalm was heerlijk zacht van smaak. Je kon proeven dat hij flink wat zwem uurtjes had gemaaktquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar het heeft wel gesmaakt G.
Ja het was er 1 met ervaring.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeg dat. De zalm was heerlijk zacht van smaak. Je kon proeven dat hij flink wat zwem uurtjes had gemaakt
Pindakaas is alleen lekker icm hagelslag en vruchtenhagelquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pindakaas is alleen lekker op beschuit of witbrood.
Gadverdammequote:Op donderdag 28 maart 2019 10:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pindakaas is alleen lekker icm hagelslag en vruchtenhagel
Soms doe ik dat zeker, maar ik heb ook wel eens gezegd hier dat je soms iets voor een ander moet doen. Niet alles sluit aan op jouw wensen. Datzelfde gold voor een kringverjaardag enkele weken terug.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon nee zeggen? Gewoon die sterke persoonlijkheid die je hebt hier op fok laten doorschemeren in het echte leven
Ik heb zin om mij ziek te melden maar ben begin december al eens 2 dagen absent geweest vanwege voedselvergiftiging/virus. Dat is wel een beetje kort achter elkaarquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in pittige Thaise kippensoep
pindakaas is zelfs lekker in een kitkat, stel je niet aanquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pindakaas is alleen lekker op beschuit of witbrood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |