Shout Out naar ChocoFan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk heel de tijd aan schriftelijke overhoring bij SO.
Denk toch het 1e.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
die ligt te pitten of een jonko te lurken gok ik
Dat is waar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mo rookt geen jonko,alleen maar bong.
De eerste keer schrok ik me een bult!quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen schreeuwende DM van GB kreeg.
Als hij het aangeboden krijgt wel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
oh... nou weet ik veelquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Blauw oog, dit dat. En jij maar denken dat je op de hoek van je nachtkastje was gevallen.quote:
Of van de bank.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blauw oog, dit dat. En jij maar denken dat je op de hoek van je nachtkastje was gevallen.
2x zelfsquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blauw oog, dit dat. En jij maar denken dat je op de hoek van je nachtkastje was gevallen.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
2x zelfs![]()
de dokter ging wel zich afvragen of thuis alles goed was.....
doet hij niet bij iedereen dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wait, wut? GB stuurt jullie een DM als je niet snel genoeg een vers topic aanmaakt naar zijn zin?
Is meer een geintje denk ik, ik zie het tenminste als geintje, alleen schrok ik de eerste keer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wait, wut? GB stuurt jullie een DM als je niet snel genoeg een vers topic aanmaakt naar zijn zin?
Doe ik me de volgende keer voor als lucky2bastardinnetje.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien alleen bij de dames, ik heb het van meer mensen gelezen.
Ja het kwam wel raar over natuurlijk, 1x denkt iedereen nog... nou ja kan gebeuren, maar 2xquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die Griek met losse handjes...
Geloof dat ie het bij sacha ook nog niet heeft gedaan dus dat is het ook niet denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe ik me de volgende keer voor als lucky2bastardinnetje.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij doet-ie het ook niet. Hij heeft vast ook een hekel aan mij.
<insert treurige vioolmuziek>
quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij doet-ie het ook niet. Hij heeft vast ook een hekel aan mij.
<insert treurige vioolmuziek>
Ik ook niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
Geloof dat ie het bij sacha ook nog niet heeft gedaan
En verander dan ook even de OP en de rest van het topic.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
sas, maak ff Bong van Jonko in de TT voor straks
quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, ik alleen zeker, echt nie.
En dan bewust niet openen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe ik me de volgende keer voor als lucky2bastardinnetje.
Ja, moet ik weer een nieuw plaatje zoekenquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En verander dan ook even de OP en de rest van het topic.
Ga ik niet doen hoor.........quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, moet ik weer een nieuw plaatje zoeken
Zoiets?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, moet ik weer een nieuw plaatje zoeken
Die lurk start.quote:
Wat? Blowen? Valt toch wel mee...quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, niet om het één of ander, maar nu promoten we zelf bepaalde gedragingen.
Nee, 489292 YouTubes en dergelijke.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat? Blowen? Valt toch wel mee...
Oh, dat is al zo lang.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, 489292 YouTubes en dergelijke.
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij heeft een voordeurbel die 'bong bong' doet.
die heeft denk ik niet eens een deurbelquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
die heeft denk ik niet eens een deurbel
Ik rook af en toe een joint, verder ben ik niet zo op de hoogte vrees ikquote:
Heb nog een ouderwetse mechanische.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n trekding?quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb nog een ouderwetse mechanische.
Die meestal kapot is idd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
die heeft denk ik niet eens een deurbel
Een trekbel?quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hier ook. Daar moet je echt op persen wil het geluid produceren.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:12 schreef sacha het volgende:
[..]
daarom is ie nu in de stad om zijn glazen in te gooien
Het is aardig druk soms hier aan de deur.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
dat bedoel ik..........![]()
of je doet niet open?
ja echt hoor.........quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:12 schreef sacha het volgende:
[..]
daarom is ie nu in de stad om zijn glazen in te gooien
quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is aardig druk soms hier aan de deur.
Ik ook en volgend jaar krijg ik er 1 met een camera, ken ik zien wie er staat en of ik wil open doen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:13 schreef tonja het volgende:
Ik heb er eentje met een intercom. Kan je gewoon meteen roepen dat ze op moeten rotten en dat ik geen pakjes aanneem voor mijn buren.
Handig wel.
een bong met een intercomquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:13 schreef tonja het volgende:
Ik heb er eentje met een intercom. Kan je gewoon meteen roepen dat ze op moeten rotten en dat ik geen pakjes aanneem voor mijn buren.
Handig wel.
ik snap dat niet zo.. ik neem altijd de pakjes aan voor mijn burenquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:13 schreef tonja het volgende:
Handig wel.
Ja en dan loopt er iemand naar binnen wanneer de deur open gemaakt wordt voor of door iemand anders, staan ze alsnog boven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook en volgend jaar krijg ik er 1 met een camera, ken ik zien wie er staat en of ik wil open doen.![]()
![]()
Ik neem wel pakjes voor de buren aan.
Hoi buuf, je discreet verpakte verrassingspakket waarop staat 'Batteries Included' werd bij mij afgegeven heur.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook en volgend jaar krijg ik er 1 met een camera, ken ik zien wie er staat en of ik wil open doen.![]()
![]()
Ja, dat deed ik ook. Totdat ze doorhadden dat ik vaak thuis ben en ik na een dag dat er 14 keer aangebeld werd door bezorgers en later de ontvangers, heb besloten dat het fucking irritant is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
![]()
Ik neem ze ook aan hoor.Rammel vaak wel even en check of het pakketje niet verdacht tikt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap dat niet zo.. ik neem altijd de pakjes aan voor mijn buren![]()
zoveel moeite is het niet, de meeste zijn aan het werk.......
Hier pleuren ze het gewoon in de gang als er maar iemand de deur opendoet. Tekenen voor aflevering doet-ie zelf wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap dat niet zo.. ik neem altijd de pakjes aan voor mijn buren![]()
zoveel moeite is het niet, de meeste zijn aan het werk.......
Klopt, maar heb ik in ieder geval niet open gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en dan loopt er iemand naar binnen wanneer de deur open gemaakt wordt voor of door iemand anders, staan ze alsnog boven.
Trusten, Chokie.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, naar mijn bed, fijne nacht verder mensjes, kussie op wang, knuffel.![]()
Trusten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
Truste Choco !quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
Nou zeg, nog nooit zoiets gehad en ze pakken ook voor mij een pakje aan, niet dat ik veel pakjes heb, maar mijn zoon wel af en toe.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoi buuf, je discreet verpakte verrassingspakket waarop staat 'Batteries Included' werd bij mij afgegeven heur.
Trustenquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
Dat is wel extreem veel, dat heb ik hier gelukkig niet, dat is wel irri ja.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook. Totdat ze doorhadden dat ik vaak thuis ben en ik na een dag dat er 14 keer aangebeld werd door bezorgers en later de ontvangers, heb besloten dat het fucking irritant is.
Ik doe alleen nog maar open als ik iets of iemand verwacht.
14 bezorgers? Zijn er zoveel pakketdiensten dan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook. Totdat ze doorhadden dat ik vaak thuis ben en ik na een dag dat er 14 keer aangebeld werd door bezorgers en later de ontvangers, heb besloten dat het fucking irritant is.
Ik doe alleen nog maar open als ik iets of iemand verwacht.
Dat komt steeds vaker voor ja.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Tekenen voor aflevering doet-ie zelf wel.
dan zijn ze het best netjes denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier pleuren ze het gewoon in de gang als er maar iemand de deur opendoet. Tekenen voor aflevering doet-ie zelf wel.
niet eens plat op de bekquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
Geen idee, maar ze leverden hier vaak pakketjes af voor meerdere mensen, dus niet 1 adres per bezorgdienst zeg maar.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
14 bezorgers? Zijn er zoveel pakketdiensten dan?
Mijn pakketbezorger was trendsetter.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat komt steeds vaker voor ja.
Hier worden ze wel steeds luier,kom maar naar beneden om het te halen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn pakketbezorger was trendsetter.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, maar heb ik in ieder geval niet open gedaan.
Even bellen naar PostNL en bezorger tekent echt niet meer zelf.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat komt steeds vaker voor ja.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn pakketbezorger was trendsetter.
Krijgt ie als antwoord, ok ik haal het wel op bij afhaalpunt dan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier worden ze wel steeds luier,kom maar naar beneden om het te halen.
Dat is hier sowieso gebruikelijk. Die bezorger loopt dagelijks drie keer met z'n steekkarretje vol pakketten van zijn busje naar adressen in de straat. Die gaat hier echt geen 8 trappen beklimmen terwijl die spullen op de stoep staan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Mo weet daar wel raad mee.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ook dat is dan wel anders, zeker als het zwaar is komt de postbode naar boven eigenlijkquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goeie.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Krijgt ie als antwoord, ok ik haal het wel op bij afhaalpunt dan.
Yep ik heb nog nooit een bezorger meegemaakt die naar boven liep.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is hier sowieso gebruikelijk. Die bezorger loopt dagelijks drie keer met z'n steekkarretje vol pakketten van zijn busje naar adressen in de straat. Die gaat hier echt geen 8 trappen beklimmen terwijl die spullen op de stoep staan.
je vraagt ze om naam en tel. nr?quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:28 schreef sig000 het volgende:
Ik dresseer nieuwe bezorgers altijd gelijk.
Die ga ik een keer doen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Krijgt ie als antwoord, ok ik haal het wel op bij afhaalpunt dan.
Is me nog nooit overkomen. Maar er zitten hier dan ook 9 woningen aan de portiek, er doet altijd wel iemand even de deur open zodat hij het in de gang kan achterlaten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep ik heb nog nooit een bezorger meegemaakt die naar boven liep.
Dat snap ik dan wel weer.
Vervelender is dat als je op je pakketje zit te wachten en af en toe de track and trace site checkt dat er dan opeens staat dat het bezorgd is.
Loop je naar beneden ligt er een briefje dat je niet thuis was en dat het bij de buren bezorgd is.
Buren die 100 meter verderop wonen, maar ja, wel in dezelfde straat.
Als het in dezelfde straat is dan geldt dat voor post.nl als buren.
Ah, de Methode Moquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee ik vertel ze netjes wat wel en niet kan.
Bij een aangetekend pakket zet ik zelf een krabbel dat lijkt me vrij logisch.quote:
dat is ook best kut... dan wordt het pakket gestolen, is ook niet de manier mag dat wel dat zequote:Op donderdag 28 maart 2019 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is me nog nooit overkomen. Maar er zitten hier dan ook 9 woningen aan de portiek, er doet altijd wel iemand even de deur open zodat hij het in de gang kan achterlaten.
Dan moet de bezorger wel de moeite nemen om even aan te bellen, daar zit het probleemquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is me nog nooit overkomen. Maar er zitten hier dan ook 9 woningen aan de portiek, er doet altijd wel iemand even de deur open zodat hij het in de gang kan achterlaten.
Nog nooit misgegaan. Iemand had er wel eens wat van gezegd, maar toen zei hij dat hij de vrouw die op 1 hoog woont kende en dat het daarom dus wel goed zat. Daar zit geen logica in, dus dat moet haast wel kloppenquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is ook best kut... dan wordt het pakket gestolen, is ook niet de manier mag dat wel dat ze
het zo achterlaten?
Ik zou niet blij zijn eigenlijkPakket weg....... mag je mooi betalen...
Ik heb via FOK een stel flyers verkocht.Diegene was er heel blij mee.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb nog een tijdje via FOK! 80s single hits verkocht. Altijd goed gegaan, tot het buitenland aan toe.
Als dat je naam is lijkt het me ook verwarrend.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan moet de bezorger wel de moeite nemen om even aan te bellen, daar zit het probleem![]()
Als ik iets bestel zorg ik altijd dat ik thuis ben.
Ik woon ook in een portiekwoning met 5 woningen. Voor de gemiddelde bezorger lijkt het een groot probleem ook om te bepalen wat nu de eerste etage, begane grond etc is.
Ondanks het feit dat er op mijn naambordje 1 hoog staat
oh... nou dan zal het wel kloppenquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog nooit misgegaan. Iemand had er wel eens wat van gezegd, maar toen zei hij dat hij de vrouw die op 1 hoog woont kende en dat het daarom dus wel goed zat. Daar zit geen logica in, dus dat moet haast wel kloppen
quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als dat je naam is lijkt het me ook verwarrend.
Ja, je kunt het vervelend treffen. Hier is het voor PostNL altijd dezelfde en zijn omgang met de procedures is wat eigenaardig maar heb er verder geen klachten over.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan moet de bezorger wel de moeite nemen om even aan te bellen, daar zit het probleem![]()
Als ik iets bestel zorg ik altijd dat ik thuis ben.
Ik woon ook in een portiekwoning met 5 woningen. Voor de gemiddelde bezorger lijkt het een groot probleem ook om te bepalen wat nu de eerste etage, begane grond etc is.
Ondanks het feit dat er op mijn naambordje 1 hoog staat
Leuk is dat hè.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb via FOK een stel flyers verkocht.Diegene was er heel blij mee.
[..]
Ik las een oproep in V&A,en we hebben leuke handel gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk is dat hè.Tof als mensen blij worden van zulke dingen. Ik kocht ooit duizenden platen en daar zaten ontzettend veel dubbele tussen. Voor een drol en een zak knikkers doorverkocht hier. Mensen allemaal verrast dat het om nieuw vinyl ging. Leuk om te lezen.
quote:
Ohw ja, ook zoiets, buren die jou verdenken van jatten als je ze moet melden dat er niets bij je afgeleverd isquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is ook best kut... dan wordt het pakket gestolen, is ook niet de manier mag dat wel dat ze
het zo achterlaten?
Ik zou niet blij zijn eigenlijkPakket weg....... mag je mooi betalen...
[..]
Dan kan je beter net zo`n bel als Sig nemen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw ja, ook zoiets, buren die jou verdenken van jatten als je ze moet melden dat er niets bij je afgeleverd is
Ook weer een reden om gewoon niet open te doen.
Sorry.Ik dacht al.quote:
Of gewoon niet opendoenquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan kan je beter net zo`n bel als Sig nemen.
nou dat, hiero gaat het héél makkelijkquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
anyway.... het zal wel overal anders zijn denk ik![]()
Pakjesboot 12.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:50 schreef sacha het volgende:
[..]
nou dat, hiero gaat het héél makkelijk
Nou de verhalen over die postbode daar wekken weinig vertrouwen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:50 schreef sacha het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over die irritante exemplaren die altijd 2 keer aanbellenquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou de verhalen over die postbode daar wekken weinig vertrouwen.
Ja dan zou ik een probleem hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw ja, ook zoiets, buren die jou verdenken van jatten als je ze moet melden dat er niets bij je afgeleverd is
Ook weer een reden om gewoon niet open te doen.
Heb wel een trauma overgehouden aan de hoeveelheid Joe Bataan - Rap-O-Clap-O platen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik las een oproep in V&A,en we hebben leuke handel gedaan.
daarom is ie een andere carrière begonnenquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou de verhalen over die postbode daar wekken weinig vertrouwen.
Ja drie straten ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:50 schreef sacha het volgende:
[..]
als wat?quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:54 schreef sacha het volgende:
[..]
daarom is ie een andere carrière begonnen
Hij doet de folders tegenwoordig?quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:54 schreef sacha het volgende:
[..]
daarom is ie een andere carrière begonnen
Als er niets afgeleverd is voor de buren kan je weinig doen. Dat is dan aan de buren..quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dan zou ik een probleem hebben![]()
Ik heb wel eens een pakket gehad ik kende de naam... al 6x naar boven gelopen en na 6 weken
kwam ie hem halen.. hij lag in het ziekenhuis.... dus ik laat het gewoon op de kast liggen ik woon
het al best lang en een paar mensen ''ken'' ik wel een beetje, dus tja ik bewaar het gewoon
net als het 7 dozen zijn hoordat dan weer niet
![]()
maar ik zou niet weten zat ik dat wél moest doen eigenlijk, post NL bellen?
had dat zie ik dan wel weer ........
hahahahaquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:58 schreef sacha het volgende:
de insiders zullen zich rot lachen, hij is nu heel belangrijk als barman
ja denk het ook, want dan moeten ze een briefje bus gooien en dan weten de buren waar het pakketjequote:Op donderdag 28 maart 2019 00:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Als er niets afgeleverd is voor de buren kan je weinig doen. Dat is dan aan de buren..
Op het eiland?quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:58 schreef sacha het volgende:
oh...quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:58 schreef sacha het volgende:
Het briefje was er ook wel, alleen het pakketje nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ja denk het ook, want dan moeten ze een briefje bus gooien en dan weten de buren het pakketje
het is![]()
nou ja nooit problemen gehad
''effe afkloppen''
nou nu ga ik een beetje onrustig worden hoorquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Het briefje was er ook wel, alleen het pakketje niet
quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nou nu ga ik een beetje onrustig worden hoor
Is toch mooi als je van je hobby je werk kan maken?quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:58 schreef sacha het volgende:
mooi hèquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is toch mooi als je van je hobby je werk kan maken?
Ik zie nu Sasha op een keukentafel voor me.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:54 schreef tonja het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over die irritante exemplaren die altijd 2 keer aanbellen
maar volgens mij zetten ze het hier NOOIT op de gang.... zover ik weet dan....quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien had iemand het gejat, de voordeur hier wordt niet altijd even zorgvuldig gesloten.
Weet ik veel, maar voor mij wel een reden om gewoon niet meer open te doen. Teveel gezeik.
Hier altijd, op de trap als je mazzel hebt. Meestal nemen ze die moeite niet en breek je je nek als je nietsvermoedend thuiskomtquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
maar volgens mij zetten ze het hier NOOIT op de gang.... zover ik weet dan....
anyway... misschien is het hier anders, ik weet het niet gewoon.......
Ah de omzet stijgt maar de winst niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:58 schreef sacha het volgende:
ik hoef het niet eens aan te klikken want ik weet wat er komtquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie nu Sasha op een keukentafel voor me.
Truste!quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:09 schreef tonja het volgende:
Ennieweej, ik ga mijn mandje opzoeken.
Truste!!
![]()
Doei doeiquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:09 schreef tonja het volgende:
Truste!!
![]()
Trusten, tonja.quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:09 schreef tonja het volgende:
Truste!!
![]()
Trusten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:09 schreef tonja het volgende:
Truste!!
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
zoop ie dan zoveel?
dat heb ik dan gemist denk ik
Trustenquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:09 schreef tonja het volgende:
Truste!!
![]()
a disaster waiting to happenquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah de omzet stijgt maar de winst niet.
Misschien is het niet de stamkroeg ...quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou als kroegbaas niet gauw een goede klant achter de bar zetten, trouwens. Maar ja, ik ben geen kroegbaas.
Welterusten, Scrut.quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga er ook maar eens bij liggen.
[ afbeelding ]
Trusten
het is mijn probleem niet meerquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is het niet de stamkroeg ...
Ciaoquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga er ook maar eens bij liggen.
[ afbeelding ]
Trusten
godverquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan wel voor wat afleiding zorgen. Er liggen hier nog een aantal rosmantische dinerbonnen. [ afbeelding ]
oh jeequote:Op donderdag 28 maart 2019 01:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet daar. Ik ontvoer je eerst.
Ja, wat motten we anders.quote:
Dat leek mij ook.maar in welke context?quote:
zie hier bovenquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat leek mij ook.maar in welke context?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:42 schreef sacha het volgende:
[..]
das de overtreffende trap van romantisch
Lucky!quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, wat motten we anders.
hand in hand
zie ginder, daar op het strand
rosmantisch en geil
oh, daar komt de postbode
met fles en bijl.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
L2B op zijn ros.
De prins op het het paard.
Maakt bij Sas wat los,
hij maak het wel waard.
niks paardquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
L2B op zijn ros.
De prins op het het paard.
Maakt bij Sas wat los,
hij maak het wel waard.
Trusten, sjoef.quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:51 schreef chufi het volgende:
Ik laat jullie lekker.. Trusten..
Ga nog ff flixfluxxen
Sas wil geen paard,quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:49 schreef sacha het volgende:
[..]
niks paard![]()
je mag elkaar flink in mekaar rossen
Slaap wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:51 schreef chufi het volgende:
Ik laat jullie lekker.. Trusten..
Ga nog ff flixfluxxen
quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sas wil geen paard,
maar liever flink rossen.
Het liefst voor de haard,
en dan elkaar flossen.
Jezus Christusquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sas zou ik ongezien in huis nemen.
Serieus.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:59 schreef sacha het volgende:
ik ga mijn eigen gekkenhuis checken, trusten [ afbeelding ]
Fijne dromen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:59 schreef sacha het volgende:
ik ga mijn eigen gekkenhuis checken, trusten [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2019 02:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sas maakt Lucky blij,
ondanks haar gevloek,
Is de beste man,
nu naar flosdraad op zoek.
Komt goed kerel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 06:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet al die shit zooi nog opruimen....
Het was een aanslag, ben er nu echt helemaal klaar mee, en over een uur begint de herrie weer, naast mij en onder mij.quote:
Ga een dagje uit man.quote:Op donderdag 28 maart 2019 06:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was een aanslag, ben er nu echt helemaal klaar mee, en over een uur begint de herrie weer, naast mij en onder mij.
Eerst koffie, heb jij ook?quote:
quote:
Ja gisteravond wel geloof ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kweenie, Haags. Het kán 's avonds bijzonder snel gaan.
Het zorgde voor een lach!quote:
Echt wel.quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:37 schreef cafca het volgende:
Och, het valt hier nog wel mee, als je in de MUZ slowchat twee topics slaapt, zou ik me echt zorgen gaan maken...
Je hebt gelijk. Temperatuur is niet onaangenaam en er staat weinig wind.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga even de buitenwereld inspecteren, dat het draait en wiebelt enzo
Het tegendeel. Daar hebben ze slowchat (met de nadruk op slow!) tot een kunst verheven. Kan een topic zomaar een jaar open staanquote:
Een jaar.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Het tegendeel. Daar hebben ze slowchat (met de nadruk op slow!) tot een kunst verheven. Kan een topic zomaar een jaar open staan
Welke kas in?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Over ongeveer één topic de kas in.
Een grote kas? En wat gaan ze er in verbouwen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die bij mijn ouders staat. Oude aarde eruit en vers spul erin.
3 bij 6 mtr dacht ik. Paprika, vleestomaat, komkommer, spinazie, raapstelen en zo. De laatste 2 gaan prima in de kas als de grond buiten de kas nog te koud is om in te zaaien.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Een grote kas? En wat gaan ze er in verbouwen?
OK, dus over 1 topic ... zeg over 3 uur ga je aan de slag?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
3 bij 6 mtr dacht ik. Paprika, vleestomaat, komkommer, spinazie, raapstelen en zo. De laatste 2 gaan prima in de kas als de grond buiten de kas nog te koud is om in te zaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |