Ja gisteravond wel geloof ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kweenie, Haags. Het kán 's avonds bijzonder snel gaan.
Het zorgde voor een lach!quote:
Echt wel.quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:37 schreef cafca het volgende:
Och, het valt hier nog wel mee, als je in de MUZ slowchat twee topics slaapt, zou ik me echt zorgen gaan maken...
Je hebt gelijk. Temperatuur is niet onaangenaam en er staat weinig wind.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga even de buitenwereld inspecteren, dat het draait en wiebelt enzo
Het tegendeel. Daar hebben ze slowchat (met de nadruk op slow!) tot een kunst verheven. Kan een topic zomaar een jaar open staanquote:
Een jaar.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Het tegendeel. Daar hebben ze slowchat (met de nadruk op slow!) tot een kunst verheven. Kan een topic zomaar een jaar open staan
Welke kas in?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Over ongeveer één topic de kas in.
Een grote kas? En wat gaan ze er in verbouwen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die bij mijn ouders staat. Oude aarde eruit en vers spul erin.
3 bij 6 mtr dacht ik. Paprika, vleestomaat, komkommer, spinazie, raapstelen en zo. De laatste 2 gaan prima in de kas als de grond buiten de kas nog te koud is om in te zaaien.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Een grote kas? En wat gaan ze er in verbouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |