een bong met een intercomquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:13 schreef tonja het volgende:
Ik heb er eentje met een intercom. Kan je gewoon meteen roepen dat ze op moeten rotten en dat ik geen pakjes aanneem voor mijn buren.
Handig wel.
Zo kan je het ook lezen.quote:
ik snap dat niet zo.. ik neem altijd de pakjes aan voor mijn burenquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:13 schreef tonja het volgende:
Ik heb er eentje met een intercom. Kan je gewoon meteen roepen dat ze op moeten rotten en dat ik geen pakjes aanneem voor mijn buren.
Handig wel.
Ja en dan loopt er iemand naar binnen wanneer de deur open gemaakt wordt voor of door iemand anders, staan ze alsnog boven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook en volgend jaar krijg ik er 1 met een camera, ken ik zien wie er staat en of ik wil open doen.![]()
![]()
Ik neem wel pakjes voor de buren aan.
Hoi buuf, je discreet verpakte verrassingspakket waarop staat 'Batteries Included' werd bij mij afgegeven heur.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook en volgend jaar krijg ik er 1 met een camera, ken ik zien wie er staat en of ik wil open doen.![]()
![]()
Ja, dat deed ik ook. Totdat ze doorhadden dat ik vaak thuis ben en ik na een dag dat er 14 keer aangebeld werd door bezorgers en later de ontvangers, heb besloten dat het fucking irritant is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
![]()
Ik neem ze ook aan hoor.Rammel vaak wel even en check of het pakketje niet verdacht tikt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap dat niet zo.. ik neem altijd de pakjes aan voor mijn buren![]()
zoveel moeite is het niet, de meeste zijn aan het werk.......
Hier pleuren ze het gewoon in de gang als er maar iemand de deur opendoet. Tekenen voor aflevering doet-ie zelf wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap dat niet zo.. ik neem altijd de pakjes aan voor mijn buren![]()
zoveel moeite is het niet, de meeste zijn aan het werk.......
Klopt, maar heb ik in ieder geval niet open gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en dan loopt er iemand naar binnen wanneer de deur open gemaakt wordt voor of door iemand anders, staan ze alsnog boven.
Trusten, Chokie.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, naar mijn bed, fijne nacht verder mensjes, kussie op wang, knuffel.![]()
Trusten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
Truste Choco !quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
Nou zeg, nog nooit zoiets gehad en ze pakken ook voor mij een pakje aan, niet dat ik veel pakjes heb, maar mijn zoon wel af en toe.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoi buuf, je discreet verpakte verrassingspakket waarop staat 'Batteries Included' werd bij mij afgegeven heur.
Trustenquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
Dat is wel extreem veel, dat heb ik hier gelukkig niet, dat is wel irri ja.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook. Totdat ze doorhadden dat ik vaak thuis ben en ik na een dag dat er 14 keer aangebeld werd door bezorgers en later de ontvangers, heb besloten dat het fucking irritant is.
Ik doe alleen nog maar open als ik iets of iemand verwacht.
14 bezorgers? Zijn er zoveel pakketdiensten dan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook. Totdat ze doorhadden dat ik vaak thuis ben en ik na een dag dat er 14 keer aangebeld werd door bezorgers en later de ontvangers, heb besloten dat het fucking irritant is.
Ik doe alleen nog maar open als ik iets of iemand verwacht.
Dat komt steeds vaker voor ja.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Tekenen voor aflevering doet-ie zelf wel.
dan zijn ze het best netjes denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier pleuren ze het gewoon in de gang als er maar iemand de deur opendoet. Tekenen voor aflevering doet-ie zelf wel.
quote:
quote:
quote:
Oh ja, doeg.quote:
niet eens plat op de bekquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
Geen idee, maar ze leverden hier vaak pakketjes af voor meerdere mensen, dus niet 1 adres per bezorgdienst zeg maar.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
14 bezorgers? Zijn er zoveel pakketdiensten dan?
Mijn pakketbezorger was trendsetter.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat komt steeds vaker voor ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |