ja denk het ook, want dan moeten ze een briefje bus gooien en dan weten de buren waar het pakketjequote:Op donderdag 28 maart 2019 00:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Als er niets afgeleverd is voor de buren kan je weinig doen. Dat is dan aan de buren..
Op het eiland?quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:58 schreef sacha het volgende:
de insiders zullen zich rot lachen, hij is nu heel belangrijk als barman
oh...quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:58 schreef sacha het volgende:
Het briefje was er ook wel, alleen het pakketje nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ja denk het ook, want dan moeten ze een briefje bus gooien en dan weten de buren het pakketje
het is![]()
nou ja nooit problemen gehad
''effe afkloppen''
nou nu ga ik een beetje onrustig worden hoorquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Het briefje was er ook wel, alleen het pakketje niet
quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nou nu ga ik een beetje onrustig worden hoor
Is toch mooi als je van je hobby je werk kan maken?quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:58 schreef sacha het volgende:
mooi hèquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is toch mooi als je van je hobby je werk kan maken?
Ik zie nu Sasha op een keukentafel voor me.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:54 schreef tonja het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over die irritante exemplaren die altijd 2 keer aanbellen
maar volgens mij zetten ze het hier NOOIT op de gang.... zover ik weet dan....quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien had iemand het gejat, de voordeur hier wordt niet altijd even zorgvuldig gesloten.
Weet ik veel, maar voor mij wel een reden om gewoon niet meer open te doen. Teveel gezeik.
Hier altijd, op de trap als je mazzel hebt. Meestal nemen ze die moeite niet en breek je je nek als je nietsvermoedend thuiskomtquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
maar volgens mij zetten ze het hier NOOIT op de gang.... zover ik weet dan....
anyway... misschien is het hier anders, ik weet het niet gewoon.......
Ah de omzet stijgt maar de winst niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:58 schreef sacha het volgende:
ik hoef het niet eens aan te klikken want ik weet wat er komtquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie nu Sasha op een keukentafel voor me.
Truste!quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:09 schreef tonja het volgende:
Ennieweej, ik ga mijn mandje opzoeken.
Truste!!
![]()
Doei doeiquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:09 schreef tonja het volgende:
Truste!!
![]()
Trusten, tonja.quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:09 schreef tonja het volgende:
Truste!!
![]()
Trusten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:09 schreef tonja het volgende:
Truste!!
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
zoop ie dan zoveel?
dat heb ik dan gemist denk ik
Trustenquote:Op donderdag 28 maart 2019 01:09 schreef tonja het volgende: