Is meer een geintje denk ik, ik zie het tenminste als geintje, alleen schrok ik de eerste keer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wait, wut? GB stuurt jullie een DM als je niet snel genoeg een vers topic aanmaakt naar zijn zin?
Doe ik me de volgende keer voor als lucky2bastardinnetje.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien alleen bij de dames, ik heb het van meer mensen gelezen.
Ja het kwam wel raar over natuurlijk, 1x denkt iedereen nog... nou ja kan gebeuren, maar 2xquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die Griek met losse handjes...
Geloof dat ie het bij sacha ook nog niet heeft gedaan dus dat is het ook niet denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe ik me de volgende keer voor als lucky2bastardinnetje.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij doet-ie het ook niet. Hij heeft vast ook een hekel aan mij.
<insert treurige vioolmuziek>
quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij doet-ie het ook niet. Hij heeft vast ook een hekel aan mij.
<insert treurige vioolmuziek>
Ik ook niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
Geloof dat ie het bij sacha ook nog niet heeft gedaan
En verander dan ook even de OP en de rest van het topic.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
sas, maak ff Bong van Jonko in de TT voor straks
quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, ik alleen zeker, echt nie.
En dan bewust niet openen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe ik me de volgende keer voor als lucky2bastardinnetje.
Ja, moet ik weer een nieuw plaatje zoekenquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En verander dan ook even de OP en de rest van het topic.
Ga ik niet doen hoor.........quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, moet ik weer een nieuw plaatje zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |