quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deskundig overal omheen, je past perfect in het plaatje.
Soury heb een ban ff.quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier altijd heel gezellig.
Heb je een nachtje doorgehaald?quote:
Lolquote:Op woensdag 27 maart 2019 06:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee man die moet nieuwe lenzen in zijn ogen, dat is echt wel heftig.
Wanneer je beter oplet dan weet je zulke dingen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je een nachtje doorgehaald?
Ik was er niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer je beter oplet dan weet je zulke dingen.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:04 schreef sig000 het volgende:
Maar weer bevestiging waarom ik zo'n spam user met weinig inhoud in het blauw niet vertrouw
quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:06 schreef sig000 het volgende:
Onze mod in 40+ hebben we zelf aangewezen.
waarom? ik ken die man nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 07:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Fann gaat je je genadeloos neersabelen nu.
Welnee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Fann gaat je je genadeloos neersabelen nu.
Het inhoudsloze stoort mequote:Op woensdag 27 maart 2019 07:32 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom hebben jullie zo'n hekel aan elkaar?
is dat iets van vroeger?
Ik niet hoor. Zijn mening interesseert mij geen ruk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:32 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom hebben jullie zo'n hekel aan elkaar?
is dat iets van vroeger?
niemand wilde het doen,, nou ja Dees wel... maar die had geen tijd en was niet het goeiequote:Op woensdag 27 maart 2019 07:06 schreef sig000 het volgende:
Onze mod in 40+ hebben we zelf aangewezen.
Ja zo ongeveer ging het.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:36 schreef FANN het volgende:
[..]
niemand wilde het doen,, nou ja Dees wel... maar die had geen tijd en was niet het goeie
moment voor haar en toen heeft dus die taak van haar overgenomen dus dank aan Sas![]()
anders was we geen 40+ meer
ja dat heb ik ook wel een beetje... maar dat heb ik met meer postsquote:
Zit je ook in een psychose?quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:37 schreef sig000 het volgende:
Wat mij betreft tieft ie gewoon op naar van die tel topics.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:37 schreef sig000 het volgende:
Wat mij betreft tieft ie gewoon op naar van die tel topics.
Die van Sig zelf bijvoorbeeld, al die YouTubes zijn ook niet echt een toevoeging.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook wel een beetje... maar dat heb ik met meer posts![]()
soms zelfs met die van mezelf
Een beetje slap lullen is niks mis mee maar dat altijd dezelfde antwoorden ken ik wel inmiddelsquote:Op woensdag 27 maart 2019 07:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook wel een beetje... maar dat heb ik met meer posts![]()
soms zelfs met die van mezelf
ik heb me net een ongeluk zitten te scrollenquote:Op woensdag 27 maart 2019 07:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van Sig zelf bijvoorbeeld, al die YouTubes zijn ook niet echt een toevoeging.
MO godquote:Op woensdag 27 maart 2019 07:43 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor de 40+ SC van 26-03-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 245 Mo_Muffin
02 114 chufi
03 095 haags_kwartiertje
04 094 Scrutinizer
05 070 Superbadeendje
06 053 sig000
07 045 Deisyy
08 040 FANN
09 030 Ghostbuster
10 028 Lucky2Bastard
11 026 Recce
11 026 Petzi
13 022 sacha
14 018 mario390
15 017 Gooddeal
16 014 Mrsloveable
17 013 TillyB
18 011 pullup
19 008 cafca
20 007 Disana
21 003 Treehut362
22 001 FreshFruit72
22 001 jekomterwelhinter
22 001 BoonDockSaint
22 001 mootie
klik hier voor meer stats
Chufgod.... en iets met graden geloof ik ... meer kan ik er niet van makenquote:Op woensdag 27 maart 2019 07:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een beetje slap lullen is niks mis mee maar dat altijd dezelfde antwoorden ken ik wel inmiddels
En dat reageer je af op andere users? Beetje onbeschoft gedrag.quote:
Ja ik ben botte lul.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat reageer je af op andere users? Beetje onbeschoft gedrag.
Gelukkigquote:Op woensdag 27 maart 2019 07:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee aan hypes.
wel iets met vleugeltjes denk ikquote:Op woensdag 27 maart 2019 07:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mo zijn posts had weinig met God te maken
Amper, maar goed, ik overleef wel.quote:
Had ik met de ramen.....quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De auto moest eik gewassen worden, dus kocht ik maar een nieuwe. Straks ophalen.
Nóg niet?quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Amper, maar goed, ik overleef wel.
Ik zou een luchtbuks kopen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ramen lappen doe ik aan de buitenkant niet meer. Iedere keer als het schoon is schijt er een vogel op. Auto net zo: net gewassen, hup vogelstront. En dan meestal geen klein plekje, maar zo'n strontspoor over je hele dak en voorruit.
Dat laat ik ook doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ramen lappen doe ik aan de buitenkant niet meer. Iedere keer als het schoon is schijt er een vogel op. Auto net zo: net gewassen, hup vogelstront. En dan meestal geen klein plekje, maar zo'n strontspoor over je hele dak en voorruit.
Even onder water staan is altijd lekker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben zo gaar man, je wil het niet weten, denk dat ik maar even ga douchen.....
Haags spoort niet, dat weet je toch.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom laat je op je ramen en auto schijten?
Dat begint nu door te dringen na zijn laatste post hier.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Haags spoort niet, dat weet je toch.
Hij houdt niet van goede muziek, tja, daar ga je al.....quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat begint nu door te dringen na zijn laatste post hier.
Valt wel mee, Haags. Je bent in ieder geval niet te beroerd om flink te posten.quote:
quote:Opvallend veel gemeenten, dertig in totaal, hebben de hondenbelasting afgeschaft.
Dat concludeert het Centrum voor Onderzoek van de Economie van de Lagere Overheden (COELO) van de Rijksuniversiteit Groningen in een onderzoek.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:09 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen allen... trug lezen is niet nodig las ik inmiddels
Ze hebben toch niets meer te zoeken zo hoog op de bovenste verdieping als ze al klaar zijn...quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben die lui zo zat als kouwe pap......kijken de hele tijd naar binnen hier.
Voordeur.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:24 schreef chufi het volgende:
Gezellig dan... aan de deur? Of aan de foon?
Hij is OK, maar ben hem wel behoorlijk beu, die gast uut Weird.quote:
Oh de supervisor...quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is OK, maar ben hem wel behoorlijk beu, die gast uut Weird.
Die monteurs zijn relaxter dan jij.quote:
Je kent me niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die monteurs zijn relaxter dan jij.![]()
Loop maar door, er is niets aan de hand.quote:
Ik zit hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Loop maar door, er is niets aan de hand.
Ja ja, Captain.... vul maar in. Ben in grafbui sorryquote:
Why?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, Captain.... vul maar in. Ben in grafbui sorry
Moeten ze het maar meteen goed doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Monteur is helemaal over de rooie nu, die moet een rolgeval hermonteren.
Lieverd, was ist loss?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, Captain.... vul maar in. Ben in grafbui sorry
Toestanden hier thuis, al jaren, is niet belangrijk, word alleen gek van het gezeik.quote:
Ah zo, ik snap.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toestanden hier thuis, al jaren, is niet belangrijk, word alleen gek van het gezeik.
Ken ik beter aan jou vragen, heb je nou al gegeten?quote:
Komt goed.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken ik beter aan jou vragen, heb je nou al gegeten?
Zal toch wel en anders is ie een paar uurtjes knock out, ken ie gelijk rusten.quote:
Nope, maar dat gaat goed komen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken ik beter aan jou vragen, heb je nou al gegeten?
Zorg toch eens goed voor jezelf.quote:
Ja ja, als je maar weer snel normaal gaat doen.quote:
Oh god, het valt op.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, als je maar weer snel normaal gaat doen.
Och, weet ik niet, weet alleen dat ik de afgelopen paar dagen redelijk heb zitten meelezen met jullie.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och, weet ik niet, weet alleen dat ik de afgelopen paar dagen redelijk heb zitten meelezen met jullie.Had alleen geen zin om te posten want als je niets positiefs te melden heb ken je maar beter je bek houden.
Ja ik dan he, wat een ander doet moet ie zelf weten.quote:
Hoi Choco.. schijnt daar ook de zonquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik dan he, wat een ander doet moet ie zelf weten.
Nah, nog niet, misschien straks, tis wel helder. Schijnt ie bij jou?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Choco.. schijnt daar ook de zon?
Werd er zelfs wakker van ... maar tis me te fel aan de ogen momenteel.. dus liever schijnt ie nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, nog niet, misschien straks, tis wel helder. Schijnt ie bij jou?
Dat is wel lekker wakker worden. Heb je al een datum voor je ogen? Dat ze ze gaan doen bedoel ik dan natuurlijk. Duurt wel pokkelang bij jou hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Werd er zelfs wakker van ... maar tis me te fel aan de ogen momenteel.. dus liever schijnt ie niet
Volgende week hoop ik een datum te kunnen prikken op korte termijn ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel lekker wakker worden. Heb je al een datum voor je ogen? Dat ze ze gaan doen bedoel ik dan natuurlijk. Duurt wel pokkelang bij jou hoor.
Sterkte.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week hoop ik een datum te kunnen prikken op korte termijn ...
ja gesloten ZKH in de stad maakt de wachtlijsten er niet korter op ...
Oeh, allemaal duimen voor je. Ik hoop dat het heel snel gaat dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week hoop ik een datum te kunnen prikken op korte termijn ...
ja gesloten ZKH in de stad maakt de wachtlijsten er niet korter op ...
Wij zien het al, nu jij nog.quote:
Dat is het uiteindelijke doel ja.quote:
Geen tubjes meer, heb meelij met ons....quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen tubjes meer, heb meelij met ons....
quote:
Over 40.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:21 schreef ChocoFan het volgende:
We zijn toch ook een beetje raar allemaal, dat maakt het juist zo geinig hier. Vind ik dan tenminste.
Beeldscherm gaat, mits geen wit/licht scherm want dan moet ik er echt vlak op zitten.. Het is ook niet constant.. soms lijkt het weer scherper te zijn ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is het uiteindelijke doel ja.
Zit je nu met je neus bovenop je scherm of heb je er een grote loep voor of hoe moet ik dat voor me zien? Heb diverse plaatjes in mijn hoofd van jou achter een scherm nu met je ogen.
Ik ben normaal.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:21 schreef ChocoFan het volgende:
We zijn toch ook een beetje raar allemaal, dat maakt het juist zo geinig hier. Vind ik dan tenminste.
Zal dat het zijn ja, na je 40e wordt je raar....quote:
Hoe ouder hoe gekker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal dat het zijn ja, na je 40e wordt je raar....
Och och heel gedoetje inderdaad dus, maar wie weet volgende week en dan gaat het misschien wel snel en dan kan je snel weer goed zien, ik gun het je zo.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Beeldscherm gaat, mits geen wit/licht scherm want dan moet ik er echt vlak op zitten.. Het is ook niet constant.. soms lijkt het weer scherper te zijn ...
Verder heb ik vaak een nightvision bril op .. ik ervaar dat als prettiger en zie soms scherper en kleuriger. Want sommige kleuren worden ook vager.. Zo heb ik als ik voetbal kijk extra problemen om teams in groen / blauw / paarse te volgen op een groene grasmat .
Haags heeft nog geen idee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal dat het zijn ja, na je 40e wordt je raar....
Wat doe je hier dan. Oh wacht voor scrut natuurlijk, die is ook normaal.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan. Oh wacht voor scrut natuurlijk, die is ook normaal.
Lijkt het wel op ja.quote:
Ik zag iets van 42 maar weet niet of dat echt is, dacht dat jij veel jonger was.quote:
Zekers.quote:
Ik bleef op mijn 37e hangen.quote:
quote:
10 jaar eraf.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag iets van 42 maar weet niet of dat echt is, dacht dat jij veel jonger was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, toch nog een jong broekie.quote:
Wat kan je dat kort en mooi omschrijven. Vooral dat kort.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:27 schreef chufi het volgende:
Mijn pc's heb ik ingesteld in de donkere modus en de browsers ook.. dat scheelt een hoop..
Dus dit invoerscherm is zwart en de letters zijn wit
Dat ziet er wel goed uit, rustiger of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
daar word je toch stil van?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat kan je dat kort en mooi omschrijven. Vooral dat kort.
Inderdaad.quote:
Ja een hele verheldering sinds ik heb.. Maar helaas werken niet alle sites met deze "Dark Reader" modusquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ziet er wel goed uit, rustiger of zo.
Jaha, dat ben je voor mij iig wel.quote:
Oh dat is wel jammer dat niet iedere site dat heeft. Ik heb mijn beeldscherm ook vaak op nachtstand staan, dan is het niet zo fel allemaal. Of heb jij juist dat felle dan nodig, lijkt me eigenlijk niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja een hele verheldering sinds ik heb.. Maar helaas werken niet alle sites met deze "Dark Reader" modus
Oh dan gaan we hem versieren met glittersteentjes.quote:
Kennen we die omkopen zodat je maar 1 keer hoef?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:38 schreef sacha het volgende:
moet eerst nog in drievoud langs de behandelend arts
wachtlijsten dit datquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kennen we die omkopen zodat je maar 1 keer hoef?
Oh ja, die wachtlijsten...quote:
en goulash krokettenquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dan gaan we hem versieren met glittersteentjes.
Dat wordt een interessante ik hou van mezelf jas dan, doen we die aan de voorkant of achterkant?quote:
nachtstand heb ik de hele dag aanquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer dat niet iedere site dat heeft. Ik heb mijn beeldscherm ook vaak op nachtstand staan, dan is het niet zo fel allemaal. Of heb jij juist dat felle dan nodig, lijkt me eigenlijk niet.
op z'n hoofdquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wordt een interessante ik hou van mezelf jas dan, doen we die aan de voorkant of achterkant?
Ja toch, ik vind het vet handig. En geeft je ogen echt wel rust, wat jij nu zeker nodig hebt.quote:
Soort priooltje of hoe dat heet en dan met touwtjes eraan hangen en dat ie er dan net niet bij ken met zijn mond.quote:
heb je beeld?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soort priooltje of hoe dat heet en dan met touwtjes eraan hangen en dat ie er dan net niet bij ken met zijn mond.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht aan worstjes op mijn borstjes, geen idee waarom
Hahaha ja, ik zie het echt voor me, die kroketten en die jas dan en Mo happend naar die kroketten en en en...quote:
Leek er geen meter op dus wat ik tikte.quote:
Wat?quote:
Slapen is misschien wel goed voor je.quote:
Ik heb ook nog de uit knop maaar das wat lastigerquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch, ik vind het vet handig. En geeft je ogen echt wel rust, wat jij nu zeker nodig hebt.
Dat snap ik, anders heb je niets te doen en kan je met niemand kletsen. Hopen dat de komende weken snel gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog de uit knop maaar das wat lastiger
Die heb ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Zet je de poezen dan wel ff in de badkamer?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit is echt heel heftig, nog even en ik ga meppen.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit is echt heel heftig, nog even en ik ga meppen.busje komt zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Ja, nog steeds.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet je de poezen dan wel ff in de badkamer?
Rolluiken van buurman, en dat gaat niet van een leien dakje.quote:
Ikke wel, jij ook?quote:
Het gaat dus vooral om het lawaaiquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rolluiken van buurman, en dat gaat niet van een leien dakje.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef ChocoFan het volgende:
Al die verhalen van Mo en dan moet ik volgend jaar ook.![]()
Ik denk dat ik wel iets relaxter zal zijn, zie alleen tegenop dat ik kasten en dergelijke moet leegmaken zodat ze erbij kunnen. 2 zeer volle kasten waarvan ik dan de inhoud in de woonkamer en slaapkamer moet zetten en daarna alles weer terug. Dus ik kom tussen de dozen te zitten en dat vind ik niet fijn. Oh en schuur moet ook leeg. Maar er schijnt een container te komen waar je je spullen dan tijdelijk kwijt kan maar ik ga die dozen van boven niet naar beneden sjouwen, dan er maar tussen zitten. En nu stop ik met nadenken daarover. Tiet voor een pafke.
Ja echt he.quote:
Ben nog steeds relaxt, of ik het leuk vind is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he.![]()
Maar ik geloof dat ik een ander soort stresskip ben dan jij.
quote:
Ik was de eerste, ze moeten er nog 200+.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:20 schreef ChocoFan het volgende:
Het project hier begint bijna volgens mij, bouwlift aan de buitenkant van de eerste flat is er nu sinds een paar dagen, allemaal containers met spullen vermoed ik, van alles op het dak van dat gebouw, portacabins beneden met water en stroom. Toestandje hoor.
Bofferd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was de eerste, ze moeten er nog 200+.![]()
Fok joe.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bofferd.
3 flats hier, mijne als laatste, als ze bovenin beginnen ben ik van de flat wel 1 van de eerste, dat hoop ik dan maar.
Fok everyone.
Godver, die heb ik de afgelopen dagen nu al minstens 10 keer hier voorbij zien komen.quote:
Gooi de boel dicht en ga ff een broodje eten in de stad of zoquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Word helemaal gek van die gasten.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Godver, die heb ik de afgelopen dagen nu al minstens 10 keer hier voorbij zien komen.
Wel een goed nummer trouwens.
Daar lopen mensenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Gooi de boel dicht en ga ff een broodje eten in de stad of zo
Wat de neuk is neusvleugelen?quote:
Mijn ex.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat de neuk is neusvleugelen?
Prodigy
quote:
Een rood witte stok, gaan mensen misschien wel automatisch opzij en anders mep je ze.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:27 schreef chufi het volgende:
[..]
ik neem gewoon een stok mee en begin om me heen te slaan
zo ff oefenenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een rood witte stok, gaan mensen misschien wel automatisch opzij en anders mep je ze.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een rood witte stok, gaan mensen misschien wel automatisch opzij en anders mep je ze.
Heb je geen bodycam, kennen we meekijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |