wel iets met vleugeltjes denk ikquote:Op woensdag 27 maart 2019 07:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mo zijn posts had weinig met God te maken
Amper, maar goed, ik overleef wel.quote:
Had ik met de ramen.....quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De auto moest eik gewassen worden, dus kocht ik maar een nieuwe. Straks ophalen.
Nóg niet?quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Amper, maar goed, ik overleef wel.
Ik zou een luchtbuks kopen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ramen lappen doe ik aan de buitenkant niet meer. Iedere keer als het schoon is schijt er een vogel op. Auto net zo: net gewassen, hup vogelstront. En dan meestal geen klein plekje, maar zo'n strontspoor over je hele dak en voorruit.
Dat laat ik ook doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ramen lappen doe ik aan de buitenkant niet meer. Iedere keer als het schoon is schijt er een vogel op. Auto net zo: net gewassen, hup vogelstront. En dan meestal geen klein plekje, maar zo'n strontspoor over je hele dak en voorruit.
Even onder water staan is altijd lekker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben zo gaar man, je wil het niet weten, denk dat ik maar even ga douchen.....
Haags spoort niet, dat weet je toch.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom laat je op je ramen en auto schijten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |