Ja ja, Captain.... vul maar in. Ben in grafbui sorryquote:
Why?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, Captain.... vul maar in. Ben in grafbui sorry
Moeten ze het maar meteen goed doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Monteur is helemaal over de rooie nu, die moet een rolgeval hermonteren.
Lieverd, was ist loss?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, Captain.... vul maar in. Ben in grafbui sorry
Toestanden hier thuis, al jaren, is niet belangrijk, word alleen gek van het gezeik.quote:
Ah zo, ik snap.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toestanden hier thuis, al jaren, is niet belangrijk, word alleen gek van het gezeik.
Ken ik beter aan jou vragen, heb je nou al gegeten?quote:
Komt goed.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken ik beter aan jou vragen, heb je nou al gegeten?
Zal toch wel en anders is ie een paar uurtjes knock out, ken ie gelijk rusten.quote:
Nope, maar dat gaat goed komen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken ik beter aan jou vragen, heb je nou al gegeten?
Zorg toch eens goed voor jezelf.quote:
Ja ja, als je maar weer snel normaal gaat doen.quote:
Oh god, het valt op.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, als je maar weer snel normaal gaat doen.
Och, weet ik niet, weet alleen dat ik de afgelopen paar dagen redelijk heb zitten meelezen met jullie.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och, weet ik niet, weet alleen dat ik de afgelopen paar dagen redelijk heb zitten meelezen met jullie.Had alleen geen zin om te posten want als je niets positiefs te melden heb ken je maar beter je bek houden.
Ja ik dan he, wat een ander doet moet ie zelf weten.quote:
Hoi Choco.. schijnt daar ook de zonquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik dan he, wat een ander doet moet ie zelf weten.
Nah, nog niet, misschien straks, tis wel helder. Schijnt ie bij jou?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Choco.. schijnt daar ook de zon?
Werd er zelfs wakker van ... maar tis me te fel aan de ogen momenteel.. dus liever schijnt ie nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, nog niet, misschien straks, tis wel helder. Schijnt ie bij jou?
Dat is wel lekker wakker worden. Heb je al een datum voor je ogen? Dat ze ze gaan doen bedoel ik dan natuurlijk. Duurt wel pokkelang bij jou hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Werd er zelfs wakker van ... maar tis me te fel aan de ogen momenteel.. dus liever schijnt ie niet
Volgende week hoop ik een datum te kunnen prikken op korte termijn ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel lekker wakker worden. Heb je al een datum voor je ogen? Dat ze ze gaan doen bedoel ik dan natuurlijk. Duurt wel pokkelang bij jou hoor.
Sterkte.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week hoop ik een datum te kunnen prikken op korte termijn ...
ja gesloten ZKH in de stad maakt de wachtlijsten er niet korter op ...
Oeh, allemaal duimen voor je. Ik hoop dat het heel snel gaat dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week hoop ik een datum te kunnen prikken op korte termijn ...
ja gesloten ZKH in de stad maakt de wachtlijsten er niet korter op ...
Wij zien het al, nu jij nog.quote:
Dat is het uiteindelijke doel ja.quote:
Geen tubjes meer, heb meelij met ons....quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen tubjes meer, heb meelij met ons....
quote:
Over 40.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:21 schreef ChocoFan het volgende:
We zijn toch ook een beetje raar allemaal, dat maakt het juist zo geinig hier. Vind ik dan tenminste.
Beeldscherm gaat, mits geen wit/licht scherm want dan moet ik er echt vlak op zitten.. Het is ook niet constant.. soms lijkt het weer scherper te zijn ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is het uiteindelijke doel ja.
Zit je nu met je neus bovenop je scherm of heb je er een grote loep voor of hoe moet ik dat voor me zien? Heb diverse plaatjes in mijn hoofd van jou achter een scherm nu met je ogen.
Ik ben normaal.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:21 schreef ChocoFan het volgende:
We zijn toch ook een beetje raar allemaal, dat maakt het juist zo geinig hier. Vind ik dan tenminste.
Zal dat het zijn ja, na je 40e wordt je raar....quote:
Hoe ouder hoe gekker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal dat het zijn ja, na je 40e wordt je raar....
Och och heel gedoetje inderdaad dus, maar wie weet volgende week en dan gaat het misschien wel snel en dan kan je snel weer goed zien, ik gun het je zo.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Beeldscherm gaat, mits geen wit/licht scherm want dan moet ik er echt vlak op zitten.. Het is ook niet constant.. soms lijkt het weer scherper te zijn ...
Verder heb ik vaak een nightvision bril op .. ik ervaar dat als prettiger en zie soms scherper en kleuriger. Want sommige kleuren worden ook vager.. Zo heb ik als ik voetbal kijk extra problemen om teams in groen / blauw / paarse te volgen op een groene grasmat .
Haags heeft nog geen idee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal dat het zijn ja, na je 40e wordt je raar....
Wat doe je hier dan. Oh wacht voor scrut natuurlijk, die is ook normaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |