Ja ja, Captain.... vul maar in. Ben in grafbui sorryquote:
Why?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, Captain.... vul maar in. Ben in grafbui sorry
Moeten ze het maar meteen goed doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Monteur is helemaal over de rooie nu, die moet een rolgeval hermonteren.
Lieverd, was ist loss?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, Captain.... vul maar in. Ben in grafbui sorry
Toestanden hier thuis, al jaren, is niet belangrijk, word alleen gek van het gezeik.quote:
Ah zo, ik snap.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toestanden hier thuis, al jaren, is niet belangrijk, word alleen gek van het gezeik.
Ken ik beter aan jou vragen, heb je nou al gegeten?quote:
Komt goed.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken ik beter aan jou vragen, heb je nou al gegeten?
Zal toch wel en anders is ie een paar uurtjes knock out, ken ie gelijk rusten.quote:
Nope, maar dat gaat goed komen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken ik beter aan jou vragen, heb je nou al gegeten?
Zorg toch eens goed voor jezelf.quote:
Ja ja, als je maar weer snel normaal gaat doen.quote:
Oh god, het valt op.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, als je maar weer snel normaal gaat doen.
Och, weet ik niet, weet alleen dat ik de afgelopen paar dagen redelijk heb zitten meelezen met jullie.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och, weet ik niet, weet alleen dat ik de afgelopen paar dagen redelijk heb zitten meelezen met jullie.Had alleen geen zin om te posten want als je niets positiefs te melden heb ken je maar beter je bek houden.
Ja ik dan he, wat een ander doet moet ie zelf weten.quote:
Hoi Choco.. schijnt daar ook de zonquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik dan he, wat een ander doet moet ie zelf weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |