Oh dat is wel jammer dat niet iedere site dat heeft. Ik heb mijn beeldscherm ook vaak op nachtstand staan, dan is het niet zo fel allemaal. Of heb jij juist dat felle dan nodig, lijkt me eigenlijk niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja een hele verheldering sinds ik heb.. Maar helaas werken niet alle sites met deze "Dark Reader" modus
Oh dan gaan we hem versieren met glittersteentjes.quote:
Kennen we die omkopen zodat je maar 1 keer hoef?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:38 schreef sacha het volgende:
moet eerst nog in drievoud langs de behandelend arts
wachtlijsten dit datquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kennen we die omkopen zodat je maar 1 keer hoef?
Oh ja, die wachtlijsten...quote:
en goulash krokettenquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dan gaan we hem versieren met glittersteentjes.
Dat wordt een interessante ik hou van mezelf jas dan, doen we die aan de voorkant of achterkant?quote:
nachtstand heb ik de hele dag aanquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer dat niet iedere site dat heeft. Ik heb mijn beeldscherm ook vaak op nachtstand staan, dan is het niet zo fel allemaal. Of heb jij juist dat felle dan nodig, lijkt me eigenlijk niet.
op z'n hoofdquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wordt een interessante ik hou van mezelf jas dan, doen we die aan de voorkant of achterkant?
Ja toch, ik vind het vet handig. En geeft je ogen echt wel rust, wat jij nu zeker nodig hebt.quote:
Soort priooltje of hoe dat heet en dan met touwtjes eraan hangen en dat ie er dan net niet bij ken met zijn mond.quote:
heb je beeld?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soort priooltje of hoe dat heet en dan met touwtjes eraan hangen en dat ie er dan net niet bij ken met zijn mond.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht aan worstjes op mijn borstjes, geen idee waarom
Hahaha ja, ik zie het echt voor me, die kroketten en die jas dan en Mo happend naar die kroketten en en en...quote:
Leek er geen meter op dus wat ik tikte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |