Het gaat dus vooral om het lawaaiquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rolluiken van buurman, en dat gaat niet van een leien dakje.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef ChocoFan het volgende:
Al die verhalen van Mo en dan moet ik volgend jaar ook.![]()
Ik denk dat ik wel iets relaxter zal zijn, zie alleen tegenop dat ik kasten en dergelijke moet leegmaken zodat ze erbij kunnen. 2 zeer volle kasten waarvan ik dan de inhoud in de woonkamer en slaapkamer moet zetten en daarna alles weer terug. Dus ik kom tussen de dozen te zitten en dat vind ik niet fijn. Oh en schuur moet ook leeg. Maar er schijnt een container te komen waar je je spullen dan tijdelijk kwijt kan maar ik ga die dozen van boven niet naar beneden sjouwen, dan er maar tussen zitten. En nu stop ik met nadenken daarover. Tiet voor een pafke.
Ja echt he.quote:
Ben nog steeds relaxt, of ik het leuk vind is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he.![]()
Maar ik geloof dat ik een ander soort stresskip ben dan jij.
quote:
Ik was de eerste, ze moeten er nog 200+.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:20 schreef ChocoFan het volgende:
Het project hier begint bijna volgens mij, bouwlift aan de buitenkant van de eerste flat is er nu sinds een paar dagen, allemaal containers met spullen vermoed ik, van alles op het dak van dat gebouw, portacabins beneden met water en stroom. Toestandje hoor.
Bofferd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was de eerste, ze moeten er nog 200+.![]()
Fok joe.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bofferd.
3 flats hier, mijne als laatste, als ze bovenin beginnen ben ik van de flat wel 1 van de eerste, dat hoop ik dan maar.
Fok everyone.
Godver, die heb ik de afgelopen dagen nu al minstens 10 keer hier voorbij zien komen.quote:
Gooi de boel dicht en ga ff een broodje eten in de stad of zoquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Word helemaal gek van die gasten.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Godver, die heb ik de afgelopen dagen nu al minstens 10 keer hier voorbij zien komen.
Wel een goed nummer trouwens.
Daar lopen mensenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Gooi de boel dicht en ga ff een broodje eten in de stad of zo
Wat de neuk is neusvleugelen?quote:
Mijn ex.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat de neuk is neusvleugelen?
Prodigy
quote:
Een rood witte stok, gaan mensen misschien wel automatisch opzij en anders mep je ze.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:27 schreef chufi het volgende:
[..]
ik neem gewoon een stok mee en begin om me heen te slaan
zo ff oefenenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een rood witte stok, gaan mensen misschien wel automatisch opzij en anders mep je ze.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een rood witte stok, gaan mensen misschien wel automatisch opzij en anders mep je ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |