Wat een topic ookquote:
ja dat was weer een ander topic, stond nog open.........quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een topic ookkort haar word toch geen mode of wel?
Ja maar wel klote met die kattenquote:
post meteen je hele Myat Fannekequote:Op woensdag 27 maart 2019 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat was weer een ander topic, stond nog open.........
Waarom niet? Dan ben jij opeens hip.quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een topic ookkort haar word toch geen mode of wel?
zou ik maar doen jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar wel klote met die katteneven iets verzinnen maar misschien afzetten of zo
Ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 27 maart 2019 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan ben jij opeens hip.
betonnen afzettingquote:Op woensdag 27 maart 2019 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar wel klote met die katteneven iets verzinnen maar misschien afzetten of zo
Ja kan die dierenambulance wel bellen maar ophalen kan ook niet denk ikquote:
Oh Scrut! Ik slaap de laatste tijd op een satijnen kussensloop. Scheelt een heleboel pluis en knopen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan ben jij opeens hip.
nee denk het niet... is de moeder en vader al vertrokken? of zijn die er nog?quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kan die dierenambulance wel bellen maar ophalen kan ook niet denk ik
En een vreemdgaande hond.quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan zeggen dat mensen die niet werken geen zorgen hebben eh"? 5 baby vogels
Nee die blijven tot ze gaan vliegen, maar de laatste 2 weken verblijven ze 24u op de grondquote:Op woensdag 27 maart 2019 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nee denk het niet... is de moeder en vader al vertrokken? of zijn die er nog?
Echt satijn of katoensatijn?quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh Scrut! Ik slaap de laatste tijd op een satijnen kussensloop. Scheelt een heleboel pluis en knopen.
Is dat niet heel zweterig?quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh Scrut! Ik slaap de laatste tijd op een satijnen kussensloop. Scheelt een heleboel pluis en knopen.
Slaapze Mo....quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mag ik gaan slapen?
Ja, ik ga lekker slapen, pit ze. laters.......
Nah, endlich.quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mag ik gaan slapen?
Ja, ik ga lekker slapen, pit ze. laters.......
Thx en hey, ik hou van gewoon katoen.quote:
Het is nog geen zomerquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het leek mij ook niks, maar valt reuze mee.
Liever nieuwe kozijnen dan beslag en de deurwaarder, da's een ding dat zeker is.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Liever nieuwe kozijnen dan beslag en de deurwaarder, da's een ding dat zeker is.
Ik heb niet zo'n last van knopen. Ik kam het toch niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:01 schreef mootie het volgende:
Scrut moet gewoon ook een satijnen sloop.
Diep in je hart....quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n last van knopen. Ik kam het toch niet.
Hoe kun je nou je haar niet kammen en geen knopen hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n last van knopen. Ik kam het toch niet.
Ja, die had een raar bed. Maar goed: slapen was niet echt zijn ding, zeg maar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:01 schreef mootie het volgende:
Zou Joezie het hoeslaken voor zijn kabouterbedje nog hebben gevonden?
Dito, zonder borstel ben ik nergens, kortom, gelul in de ruimte.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kun je nou je haar niet kammen en geen knopen hebben.
Normaal heb ik in de morgen altijd een nest aan de achterkant.
In de ochtend ook.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die had een raar bed. Maar goed: slapen was niet echt zijn ding, zeg maar.
Ik heb dik haar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kun je nou je haar niet kammen en geen knopen hebben.
Normaal heb ik in de morgen altijd een nest aan de achterkant.
Ga lekker slapen, kam nog even je piemelhaar, vlecht het en je bent weer helemaal up to datequote:Op woensdag 27 maart 2019 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dito, zonder borstel ben ik nergens, kortom, gelul in de ruimte.
Me reet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ga lekker slapen, kam nog even je piemelhaar, vlecht het en je bent weer helemaal up to date
Hij heeft een slaapafwijking. Hij komt nooit in een diepe slaap terecht. Dat is behoorlijk fucked up.quote:
Samen slapen......quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft een slaapafwijking. Hij komt nooit in een diepe slaap terecht. Dat is behoorlijk fucked up.
Het houdt ook nooit op.quote:The White House will get the Mueller report before the public does in case it wants to make redactions, Barr says
Volgens mij heb iedereen hier op Fok! wel een afwijking.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft een slaapafwijking. Hij komt nooit in een diepe slaap terecht. Dat is behoorlijk fucked up.
Joezie ken ik nog van lezenquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Groot hoofd ook.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook zware botten dan waarschijnlijk.
Scrutinizer als enige niet, die is normaal.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb iedereen hier op Fok! wel een afwijking.
Wat heb jij?quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrutinizer als enige niet, die is normaal.
Alleen ik niet. Ik ben de enige normale hier.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja lijkt me erg saai wel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrutinizer als enige niet, die is normaal.
nee johquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zet je de bel uit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als morgenochtend hier iemand durft aan te bellen, dan heeft ie een probleem en word ik gek, na twee dagen stress is nu de maat volkomen vol, try me.
Het is dat ik niet in de buurt woonquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als morgenochtend hier iemand durft aan te bellen, dan heeft ie een probleem en word ik gek, na twee dagen stress is nu de maat volkomen vol, try me.
Je bent welkom.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is dat ik niet in de buurt woon
Ik sluit de boel goed af.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:12 schreef sig000 het volgende:
Erg lastig lijkt me dat als enige normale
Laatst was ik ook aan het einde van m'n Latijn na een paar korte nachten. Lig ik eindelijk goed te slapen, bellen die oplichters van die nephelpdesk van Microsoft om 8.15 uur me uit m'n bed.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die gasten van de energie steeds aan mijn deur, ik word steeds agressiever.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatst was ik ook aan het einde van m'n Latijn na een paar korte nachten. Lig ik eindelijk goed te slapen, bellen die oplichters van die nephelpdesk van Microsoft om 8.15 uur me uit m'n bed.
Sta je op wanneer telefoon gaat?quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatst was ik ook aan het einde van m'n Latijn na een paar korte nachten. Lig ik eindelijk goed te slapen, bellen die oplichters van die nephelpdesk van Microsoft om 8.15 uur me uit m'n bed.
Ja, die woont in India en wou ook wel eens vroeg naar huis.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoor de deurbel niet eens, die gasten stonden vanmorgen al een half uur aan te bellen voor ik paraat was.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:18 schreef sig000 het volgende:
Mijn telefoon ligt ergens in de huiskamer en hoor dat ding echt niet wanneer ik slaap.
De dierenambulance is altijd paraat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij kan natuurlijk ieder moment gebeld worden voor een uitruk.
Eigenlijk moet ik me in de plaatselijke godsdienst verdiepen zodat ik de volgende keer als hun duivel kan opnemen, maar dat is teveel werk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die woont in India en wou ook wel eens vroeg naar huis.
Afruk, zal waarschijnlijk de buurman zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is een ui trukquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
De dierenambulance is altijd paraat.
Sorry was voor scrutquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rustig afbouwen die psychose.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Afruk, zal waarschijnlijk de buurman zijn.
Ff afromen.
trusten sjoefquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef chufi het volgende:
Laters mensen ... ik hou het voor gezien vandaag...
quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef chufi het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
ik ben te moe om te reageren![]()
truste luitjes
Fannekequote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
truste luitjes
quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef chufi het volgende:
Slaap ze!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
truste luitjes
insgelijksquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
truste luitjes
quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sirene aan en naar een spoedgeval.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:32 schreef Voxs het volgende:
Slaap lekker slapers
Ik ben al 18 uur wakker.
Mo, eet of slaap en bel je Baardaap morgen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mocht iemand mij morgenochtend agressief willen zien, bel dan om 7.30 bij mij aan.
Try me.
Woon je naast Mo?quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:32 schreef Voxs het volgende:
Slaap lekker slapers
Ik ben al 18 uur wakker.
dat gifje is veronrustendquote:
Je bent zelf vaag en hebt het niet eens zelf door?quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
[..]
Waarom antwoord je dan niet? Ik vraag het me gewoon af
Fok bestaat alleen maar uit vrijwilligers Petzquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
[..]
Waarom antwoord je dan niet? Ik vraag het me gewoon af
Vermoeiend.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoi Voxs, las iets over prject Rembrandt en jij je daarvoor had aangemeld, klopt dat?
Oke, respectquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:35 schreef sacha het volgende:
[..]
Fok bestaat alleen maar uit vrijwilligers Petz
Nee niet aangemeld, wat ingezondenquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoi Voxs, las iets over prject Rembrandt en jij je daarvoor had aangemeld, klopt dat?
Wij wonen niet naast elkaar maar zijn wel .....buren... ergens.quote:
Lol, dat is een vergezochte metafoor, maar goede fokburen iddquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij wonen niet naast elkaar maar zijn wel .....buren... ergens.
Jij weet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, dat is een vergezochte metafoor, maar goede fokburen idd
Ik lig mobiel, andere keer!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet KRS One erbij aanzetten. Dan klopt-ie helemaal.
Goed plan!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen gaan we 'm bijvoeren.
[ afbeelding ]
sloersquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan ik ook eens zeggen dat ik erbij was.
Ligt dat wel goed? Ik kan nooit een goede houding vinden om een tijdje relaxed op een scherm te kijken in bed.quote:
Op mijn zij, lig op mijn arm, weet niet hoe lang dat lekker ligtquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ligt dat wel goed? Ik kan nooit een goede houding vinden om een tijdje relaxed op een scherm te kijken in bed.
Lig je wakker van je schilderij?quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op mijn zij, lig op mijn arm, weet niet hoe lang dat lekker ligt
Ik luisterde te lang asmr, mijn hoofd is overprikkeld en mijn kruin zingt.
Ik luister vaak regen- en windgeluiden in bed. Asmr werkt niet heel erg goed bij mij. Soms wel en dan is het weer te heftig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op mijn zij, lig op mijn arm, weet niet hoe lang dat lekker ligt
Ik luisterde te lang asmr, mijn hoofd is overprikkeld en mijn kruin zingt.
Ja en duizend andere dingen die af moetrn of geschilderd willen wordequote:Op woensdag 27 maart 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lig je wakker van je schilderij?
Doe ze morgenochtend de groeten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga slapen, truste mensen, heb zelf twee dagen nodig om bij te komen.
Welnee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Misschien dat eens proberen, die asmr maakt eerder helder en actief dan slaperig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik luister vaak regen- en windgeluiden in bed. Asmr werkt niet heel erg goed bij mij. Soms wel en dan is het weer te heftig.
Slaap lang en goed!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Altijd weer die kunst. Het zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en duizend andere dingen die af moetrn of geschilderd willen worde
Nee :quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Altijd weer die kunst. Het zou verboden moeten worden.
Er zijn apps voor. Deze bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien dat eens proberen, die asmr maakt eerder helder en actief dan slaperig.
Dank je, ik ga het morgen bekijkenquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn apps voor. Deze bijvoorbeeld:
https://play.google.com/s(...)ps.watersounds&hl=nl
En deze video helpt me ook wel eens:
Welterusten!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er ook klaar mee.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap lekker!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er ook klaar mee.
[ afbeelding ]
Trusten
Ik ga het nu beluisteren!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn apps voor. Deze bijvoorbeeld:
https://play.google.com/s(...)ps.watersounds&hl=nl
En deze video helpt me ook wel eens:
Uhuh, hopelijk! Truste en thx!quote:
Da's veel te heftig, meer iets voor overdag....quote:
Ok danquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's veel te heftig, meer iets voor overdag....
Ik ben volkomen normaal joh.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:57 schreef Petzi het volgende:
Mensen in deze tijd worden steeds maffer. Van die Nicoline figuren. Doe wat je trekt. Al die idioterie over hoe je moet zijn. complete bullshit
Jij bent geen team. Met niemandquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben volkomen normaal joh.
Scrut en ik zijn een team.
Zonder vreten valt er weinig te schijten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Weet je, ik ga ff lekker schijten, doei.
Dunne shit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 02:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zonder vreten valt er weinig te schijten.
Je lult uit je nek want dat luister je nooit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zelfs Mo draait betere muziek
Ik luister alles van Mo. Dat is mijn grote voorbeeld!quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je lult uit je nek want dat luister je nooit.
Ja joh steek nog wat pallets in de fik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik luister alles van Mo. Dat is mijn grote voorbeeld!
Gelukkig neemt niemand jou serieus. En ik al helemaal nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 06:14 schreef sig000 het volgende:
Je kon erop wachten natuurlijk zulke opmerkingen
Tof man, veel succes op je werk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig neemt niemand jou serieus. En ik al helemaal niet
Ik ga mijn nieuwe 4K HDR TV instellenquote:Op woensdag 27 maart 2019 06:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Wat leuk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga mijn nieuwe 4K HDR TV instellen
Geef je weinig kans maar zou het wel leuk vinden als je het een keer probeert.quote:
Je sneuvelt vanzelf wel zonder mijn inbreng.quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geef je weinig kans maar zou het wel leuk vinden als je het een keer probeert.
Lolquote:Op woensdag 27 maart 2019 06:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je sneuvelt vanzelf wel zonder mijn inbreng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |