Zet je de bel uit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als morgenochtend hier iemand durft aan te bellen, dan heeft ie een probleem en word ik gek, na twee dagen stress is nu de maat volkomen vol, try me.
Het is dat ik niet in de buurt woonquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als morgenochtend hier iemand durft aan te bellen, dan heeft ie een probleem en word ik gek, na twee dagen stress is nu de maat volkomen vol, try me.
Je bent welkom.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is dat ik niet in de buurt woon
Ik sluit de boel goed af.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:12 schreef sig000 het volgende:
Erg lastig lijkt me dat als enige normale
Laatst was ik ook aan het einde van m'n Latijn na een paar korte nachten. Lig ik eindelijk goed te slapen, bellen die oplichters van die nephelpdesk van Microsoft om 8.15 uur me uit m'n bed.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die gasten van de energie steeds aan mijn deur, ik word steeds agressiever.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatst was ik ook aan het einde van m'n Latijn na een paar korte nachten. Lig ik eindelijk goed te slapen, bellen die oplichters van die nephelpdesk van Microsoft om 8.15 uur me uit m'n bed.
Sta je op wanneer telefoon gaat?quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatst was ik ook aan het einde van m'n Latijn na een paar korte nachten. Lig ik eindelijk goed te slapen, bellen die oplichters van die nephelpdesk van Microsoft om 8.15 uur me uit m'n bed.
Ja, die woont in India en wou ook wel eens vroeg naar huis.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoor de deurbel niet eens, die gasten stonden vanmorgen al een half uur aan te bellen voor ik paraat was.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:18 schreef sig000 het volgende:
Mijn telefoon ligt ergens in de huiskamer en hoor dat ding echt niet wanneer ik slaap.
De dierenambulance is altijd paraat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij kan natuurlijk ieder moment gebeld worden voor een uitruk.
Eigenlijk moet ik me in de plaatselijke godsdienst verdiepen zodat ik de volgende keer als hun duivel kan opnemen, maar dat is teveel werk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die woont in India en wou ook wel eens vroeg naar huis.
Afruk, zal waarschijnlijk de buurman zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is een ui trukquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
De dierenambulance is altijd paraat.
Sorry was voor scrutquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rustig afbouwen die psychose.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Afruk, zal waarschijnlijk de buurman zijn.
Ff afromen.
trusten sjoefquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef chufi het volgende:
Laters mensen ... ik hou het voor gezien vandaag...
quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef chufi het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
ik ben te moe om te reageren![]()
truste luitjes
Fannekequote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
truste luitjes
quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef chufi het volgende:
Slaap ze!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
truste luitjes
insgelijksquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
truste luitjes
quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sirene aan en naar een spoedgeval.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:32 schreef Voxs het volgende:
Slaap lekker slapers
Ik ben al 18 uur wakker.
Mo, eet of slaap en bel je Baardaap morgen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mocht iemand mij morgenochtend agressief willen zien, bel dan om 7.30 bij mij aan.
Try me.
Woon je naast Mo?quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:32 schreef Voxs het volgende:
Slaap lekker slapers
Ik ben al 18 uur wakker.
dat gifje is veronrustendquote:
Je bent zelf vaag en hebt het niet eens zelf door?quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
[..]
Waarom antwoord je dan niet? Ik vraag het me gewoon af
Fok bestaat alleen maar uit vrijwilligers Petzquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
[..]
Waarom antwoord je dan niet? Ik vraag het me gewoon af
Vermoeiend.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoi Voxs, las iets over prject Rembrandt en jij je daarvoor had aangemeld, klopt dat?
Oke, respectquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:35 schreef sacha het volgende:
[..]
Fok bestaat alleen maar uit vrijwilligers Petz
Nee niet aangemeld, wat ingezondenquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoi Voxs, las iets over prject Rembrandt en jij je daarvoor had aangemeld, klopt dat?
Wij wonen niet naast elkaar maar zijn wel .....buren... ergens.quote:
Lol, dat is een vergezochte metafoor, maar goede fokburen iddquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij wonen niet naast elkaar maar zijn wel .....buren... ergens.
Jij weet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, dat is een vergezochte metafoor, maar goede fokburen idd
Ik lig mobiel, andere keer!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet KRS One erbij aanzetten. Dan klopt-ie helemaal.
Goed plan!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen gaan we 'm bijvoeren.
[ afbeelding ]
sloersquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan ik ook eens zeggen dat ik erbij was.
Ligt dat wel goed? Ik kan nooit een goede houding vinden om een tijdje relaxed op een scherm te kijken in bed.quote:
Op mijn zij, lig op mijn arm, weet niet hoe lang dat lekker ligtquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ligt dat wel goed? Ik kan nooit een goede houding vinden om een tijdje relaxed op een scherm te kijken in bed.
Lig je wakker van je schilderij?quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op mijn zij, lig op mijn arm, weet niet hoe lang dat lekker ligt
Ik luisterde te lang asmr, mijn hoofd is overprikkeld en mijn kruin zingt.
Ik luister vaak regen- en windgeluiden in bed. Asmr werkt niet heel erg goed bij mij. Soms wel en dan is het weer te heftig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op mijn zij, lig op mijn arm, weet niet hoe lang dat lekker ligt
Ik luisterde te lang asmr, mijn hoofd is overprikkeld en mijn kruin zingt.
Ja en duizend andere dingen die af moetrn of geschilderd willen wordequote:Op woensdag 27 maart 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lig je wakker van je schilderij?
Doe ze morgenochtend de groeten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga slapen, truste mensen, heb zelf twee dagen nodig om bij te komen.
Welnee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Misschien dat eens proberen, die asmr maakt eerder helder en actief dan slaperig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik luister vaak regen- en windgeluiden in bed. Asmr werkt niet heel erg goed bij mij. Soms wel en dan is het weer te heftig.
Slaap lang en goed!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Altijd weer die kunst. Het zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en duizend andere dingen die af moetrn of geschilderd willen worde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |