Goed plan!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen gaan we 'm bijvoeren.
[ afbeelding ]
sloersquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan ik ook eens zeggen dat ik erbij was.
Ligt dat wel goed? Ik kan nooit een goede houding vinden om een tijdje relaxed op een scherm te kijken in bed.quote:
Op mijn zij, lig op mijn arm, weet niet hoe lang dat lekker ligtquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ligt dat wel goed? Ik kan nooit een goede houding vinden om een tijdje relaxed op een scherm te kijken in bed.
Lig je wakker van je schilderij?quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op mijn zij, lig op mijn arm, weet niet hoe lang dat lekker ligt
Ik luisterde te lang asmr, mijn hoofd is overprikkeld en mijn kruin zingt.
Ik luister vaak regen- en windgeluiden in bed. Asmr werkt niet heel erg goed bij mij. Soms wel en dan is het weer te heftig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op mijn zij, lig op mijn arm, weet niet hoe lang dat lekker ligt
Ik luisterde te lang asmr, mijn hoofd is overprikkeld en mijn kruin zingt.
Ja en duizend andere dingen die af moetrn of geschilderd willen wordequote:Op woensdag 27 maart 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lig je wakker van je schilderij?
Doe ze morgenochtend de groeten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga slapen, truste mensen, heb zelf twee dagen nodig om bij te komen.
Welnee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Misschien dat eens proberen, die asmr maakt eerder helder en actief dan slaperig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik luister vaak regen- en windgeluiden in bed. Asmr werkt niet heel erg goed bij mij. Soms wel en dan is het weer te heftig.
Slaap lang en goed!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Altijd weer die kunst. Het zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en duizend andere dingen die af moetrn of geschilderd willen worde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |