Het is dat ik niet in de buurt woonquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als morgenochtend hier iemand durft aan te bellen, dan heeft ie een probleem en word ik gek, na twee dagen stress is nu de maat volkomen vol, try me.
Je bent welkom.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is dat ik niet in de buurt woon
Ik sluit de boel goed af.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:12 schreef sig000 het volgende:
Erg lastig lijkt me dat als enige normale
Laatst was ik ook aan het einde van m'n Latijn na een paar korte nachten. Lig ik eindelijk goed te slapen, bellen die oplichters van die nephelpdesk van Microsoft om 8.15 uur me uit m'n bed.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als morgenochtend hier iemand durft aan te bellen, dan heeft ie een probleem en word ik gek, na twee dagen stress is nu de maat volkomen vol, try me.
Die gasten van de energie steeds aan mijn deur, ik word steeds agressiever.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatst was ik ook aan het einde van m'n Latijn na een paar korte nachten. Lig ik eindelijk goed te slapen, bellen die oplichters van die nephelpdesk van Microsoft om 8.15 uur me uit m'n bed.
Sta je op wanneer telefoon gaat?quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatst was ik ook aan het einde van m'n Latijn na een paar korte nachten. Lig ik eindelijk goed te slapen, bellen die oplichters van die nephelpdesk van Microsoft om 8.15 uur me uit m'n bed.
Ja, die woont in India en wou ook wel eens vroeg naar huis.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoor de deurbel niet eens, die gasten stonden vanmorgen al een half uur aan te bellen voor ik paraat was.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:18 schreef sig000 het volgende:
Mijn telefoon ligt ergens in de huiskamer en hoor dat ding echt niet wanneer ik slaap.
De dierenambulance is altijd paraat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij kan natuurlijk ieder moment gebeld worden voor een uitruk.
Eigenlijk moet ik me in de plaatselijke godsdienst verdiepen zodat ik de volgende keer als hun duivel kan opnemen, maar dat is teveel werk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die woont in India en wou ook wel eens vroeg naar huis.
Afruk, zal waarschijnlijk de buurman zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is een ui trukquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
De dierenambulance is altijd paraat.
Sorry was voor scrutquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rustig afbouwen die psychose.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Afruk, zal waarschijnlijk de buurman zijn.
Ff afromen.
trusten sjoefquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef chufi het volgende:
Laters mensen ... ik hou het voor gezien vandaag...
quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef chufi het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
ik ben te moe om te reageren![]()
truste luitjes
Fannekequote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
truste luitjes
quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef chufi het volgende:
Slaap ze!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
truste luitjes
insgelijksquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
truste luitjes
quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sirene aan en naar een spoedgeval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |