Ik heb dik haar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kun je nou je haar niet kammen en geen knopen hebben.
Normaal heb ik in de morgen altijd een nest aan de achterkant.
Ga lekker slapen, kam nog even je piemelhaar, vlecht het en je bent weer helemaal up to datequote:Op woensdag 27 maart 2019 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dito, zonder borstel ben ik nergens, kortom, gelul in de ruimte.
Me reet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ga lekker slapen, kam nog even je piemelhaar, vlecht het en je bent weer helemaal up to date
Hij heeft een slaapafwijking. Hij komt nooit in een diepe slaap terecht. Dat is behoorlijk fucked up.quote:
Samen slapen......quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft een slaapafwijking. Hij komt nooit in een diepe slaap terecht. Dat is behoorlijk fucked up.
Het houdt ook nooit op.quote:The White House will get the Mueller report before the public does in case it wants to make redactions, Barr says
Volgens mij heb iedereen hier op Fok! wel een afwijking.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft een slaapafwijking. Hij komt nooit in een diepe slaap terecht. Dat is behoorlijk fucked up.
Joezie ken ik nog van lezenquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Groot hoofd ook.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook zware botten dan waarschijnlijk.
Scrutinizer als enige niet, die is normaal.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb iedereen hier op Fok! wel een afwijking.
Wat heb jij?quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrutinizer als enige niet, die is normaal.
Alleen ik niet. Ik ben de enige normale hier.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja lijkt me erg saai wel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrutinizer als enige niet, die is normaal.
nee johquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zet je de bel uit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als morgenochtend hier iemand durft aan te bellen, dan heeft ie een probleem en word ik gek, na twee dagen stress is nu de maat volkomen vol, try me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |