Nee :quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Altijd weer die kunst. Het zou verboden moeten worden.
Er zijn apps voor. Deze bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien dat eens proberen, die asmr maakt eerder helder en actief dan slaperig.
Dank je, ik ga het morgen bekijkenquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn apps voor. Deze bijvoorbeeld:
https://play.google.com/s(...)ps.watersounds&hl=nl
En deze video helpt me ook wel eens:
Welterusten!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er ook klaar mee.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap lekker!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er ook klaar mee.
[ afbeelding ]
Trusten
Ik ga het nu beluisteren!quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn apps voor. Deze bijvoorbeeld:
https://play.google.com/s(...)ps.watersounds&hl=nl
En deze video helpt me ook wel eens:
Uhuh, hopelijk! Truste en thx!quote:
Da's veel te heftig, meer iets voor overdag....quote:
Ok danquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's veel te heftig, meer iets voor overdag....
Ik ben volkomen normaal joh.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:57 schreef Petzi het volgende:
Mensen in deze tijd worden steeds maffer. Van die Nicoline figuren. Doe wat je trekt. Al die idioterie over hoe je moet zijn. complete bullshit
Jij bent geen team. Met niemandquote:Op woensdag 27 maart 2019 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben volkomen normaal joh.
Scrut en ik zijn een team.
Zonder vreten valt er weinig te schijten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Weet je, ik ga ff lekker schijten, doei.
Dunne shit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 02:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zonder vreten valt er weinig te schijten.
Je lult uit je nek want dat luister je nooit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zelfs Mo draait betere muziek
Ik luister alles van Mo. Dat is mijn grote voorbeeld!quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je lult uit je nek want dat luister je nooit.
Ja joh steek nog wat pallets in de fik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik luister alles van Mo. Dat is mijn grote voorbeeld!
Gelukkig neemt niemand jou serieus. En ik al helemaal nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 06:14 schreef sig000 het volgende:
Je kon erop wachten natuurlijk zulke opmerkingen
Tof man, veel succes op je werk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig neemt niemand jou serieus. En ik al helemaal niet
Ik ga mijn nieuwe 4K HDR TV instellenquote:Op woensdag 27 maart 2019 06:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Wat leuk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga mijn nieuwe 4K HDR TV instellen
Geef je weinig kans maar zou het wel leuk vinden als je het een keer probeert.quote:
Je sneuvelt vanzelf wel zonder mijn inbreng.quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geef je weinig kans maar zou het wel leuk vinden als je het een keer probeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |