Wat een topic ookquote:
ja dat was weer een ander topic, stond nog open.........quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een topic ookkort haar word toch geen mode of wel?
Ja maar wel klote met die kattenquote:
post meteen je hele Myat Fannekequote:Op woensdag 27 maart 2019 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat was weer een ander topic, stond nog open.........
Waarom niet? Dan ben jij opeens hip.quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een topic ookkort haar word toch geen mode of wel?
zou ik maar doen jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar wel klote met die katteneven iets verzinnen maar misschien afzetten of zo
Ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 27 maart 2019 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan ben jij opeens hip.
betonnen afzettingquote:Op woensdag 27 maart 2019 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar wel klote met die katteneven iets verzinnen maar misschien afzetten of zo
Ja kan die dierenambulance wel bellen maar ophalen kan ook niet denk ikquote:
Oh Scrut! Ik slaap de laatste tijd op een satijnen kussensloop. Scheelt een heleboel pluis en knopen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan ben jij opeens hip.
nee denk het niet... is de moeder en vader al vertrokken? of zijn die er nog?quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kan die dierenambulance wel bellen maar ophalen kan ook niet denk ik
En een vreemdgaande hond.quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan zeggen dat mensen die niet werken geen zorgen hebben eh"? 5 baby vogels
Nee die blijven tot ze gaan vliegen, maar de laatste 2 weken verblijven ze 24u op de grondquote:Op woensdag 27 maart 2019 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nee denk het niet... is de moeder en vader al vertrokken? of zijn die er nog?
Echt satijn of katoensatijn?quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh Scrut! Ik slaap de laatste tijd op een satijnen kussensloop. Scheelt een heleboel pluis en knopen.
Is dat niet heel zweterig?quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh Scrut! Ik slaap de laatste tijd op een satijnen kussensloop. Scheelt een heleboel pluis en knopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |