Spatzuiver altijd die Sebastianquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel leuk. Maar fan is een groot woord.
Dit hadden ze dit jaar moeten sturenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:27 schreef Poepz0r het volgende:
Wie is er nog meer fan van Guy Sebastian hier?
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit hadden ze dit jaar moeten sturen![]()
(ik had in 2003 al zijn Climb Every Mountain van australian idol op een cd’tje gebrand voor op mijn discman)
Ik las onder andere Yvonne, dus dan moet het wel kloppen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Krea wilde van Naat weten welke leuke vrouwmenschen er allemaal waren zondag. Veel! Vonjeniet Nan?
Dus vanaf vandaag geen enkele review video ook meer? Of zal het allemaal zo'n vaart niet lopen? Ik moet nog even lezen wat het nou precies inhoudt, zag alleen wel veel boze mensen op de Twitters. Maar ja die zijn er eigenlijk elke dag wel, boze mensen, om wat dan ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:11 schreef Nexum het volgende:
Artikel 13 passed. RIP mijn ESC tops op YouTube 😭
ik: "Kindertjes in Afrika sterven van de honger. Jij hebt trek."quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:05 schreef Kreator het volgende:
Actual conversation met mijn Nederlands-lerende-spaanse collega:
Hij: "Ik sterv van de honger"
ik: "Sterf"
Hij: "Ja, sterf.. "
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:23 schreef Dave het volgende:
[..]
ik: "Kindertjes in Afrika sterven van de honger. Jij hebt trek."
Hij: "Ja, trek.."
Ik vind dit best wel een goed nummer.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:27 schreef Poepz0r het volgende:
Songfestival deelnemer 2015.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind dit best wel een goed nummer.
Als hij dit jaar mee zou doen met dit nummer zou hij beter scoren dan de huidige deelnemer denk ikquote:
Da's ook niet zo heel moeilijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Als hij dit jaar mee zou doen met dit nummer zou hij beter scoren dan de huidige deelnemer denk ik
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Als hij dit jaar mee zou doen met dit nummer zou hij beter scoren dan de huidige deelnemer denk ik
Ohquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
SPT / Volta Ciclista a Catalunya 2019 #1
wie kijkt ook? (ja, Cd, ik weet dat jij kijkt)
Mijn eerste associatie met die naam was:quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:27 schreef Poepz0r het volgende:
Dit klinkt een stuk minder dan Before I Go...quote:
Ja hij had beter met deze nieuwe mee kunnen doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit klinkt een stuk minder dan Before I Go...
Als ik @Elfletterig mag geloven heeft dat wel echt een eeuwigheid geduurdquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:09 schreef Em31 het volgende:
Wel leuk dat hij zo populair is in Nederlandals je bij zijn info kijkt op Spotify wordt er nu ook meer naar hem in NL geluisterd dan in Australië
beetje wat Sheppard ook heeft/had.
Met Before I Go had hij zo kunnen winnen dit jaar
Valt op zich nog mee: enkele maanden. Aangezien ik wekelijks naar nieuwe muziek luister op Spotify, heb ik het nummer ontdekt toen het net uit was, begin november.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik @:elfletterig mag geloven heeft dat wel echt een eeuwigheid geduurd
wie is er jarig?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
Net 2.5 uur gesport![]()
En nu eet ik appeltaart en chocoladesoezen
Ik blijf een zin die 538 en als eerst draaien met elkaar verbind bij een goed nummer nog steeds iets heel typisch vinden... Overigens is het me niet gelukt gisteren bij Eva SX te pluggen, helaas.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt op zich nog mee: enkele maanden. Aangezien ik wekelijks naar nieuwe muziek luister op Spotify, heb ik het nummer ontdekt toen het net uit was, begin november.
Ik heb het gedraaid in mijn Radio 49-show van 5 november.
Wel mooi om te zien dat het een hit is geworden hier. Dik terecht ook. Vooral dankzij 538, want die zender draaide het nummer als eerste. Daarna volgden zenders als Q-Music en Radio 2 pas.
Kinderen in Afrika hebben nog nooit een volle buik gehad dus die weten niet wat honger is.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:23 schreef Dave het volgende:
[..]
ik: "Kindertjes in Afrika sterven van de honger. Jij hebt trek."
Hij: "Ja, trek.."
Waarom? 538 wordt vele malen beter beluisterd dan 3FM. Kennelijk draaien ze daar muziek waar luisteraars wél op zitten te wachten, in tegenstelling tot 3FM.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik blijf een zin die 538 en als eerst draaien met elkaar verbind bij een goed nummer nog steeds iets heel typisch vinden... Overigens is het me niet gelukt gisteren bij Eva SX te pluggen, helaas.
Dat laatste verwacht ik dan weer wel voor 538, maar ik associeer 538 eerder met Dua Lippa dan met goede muziek en al helemaal niet met nieuwe muziekquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom? 538 wordt vele malen beter beluisterd dan 3FM. Kennelijk draaien ze daar muziek waar luisteraars wél op zitten te wachten, in tegenstelling tot 3FM.
Guy Sebastian stond als optie in de stemlijst voor de eerste 538 Top 50 (begin januari, dus). Ook op dit moment geldt dat 3FM het nummer ongeveer 1 keer per week draait, terwijl 538 het gemiddeld zo'n 2 keer per dag draait...
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:57 schreef Kreator het volgende:
Dtp prik twee gehad. Kreeg geen sticker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou ook kunnen stellen dat 3FM een andere, kleinere, niche vult. De zender zit echt wel in de lijn naar boven nu.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom? 538 wordt vele malen beter beluisterd dan 3FM. Kennelijk draaien ze daar muziek waar luisteraars wél op zitten te wachten, in tegenstelling tot 3FM.
Guy Sebastian stond als optie in de stemlijst voor de eerste 538 Top 50 (begin januari, dus). Ook op dit moment geldt dat 3FM het nummer ongeveer 1 keer per week draait, terwijl 538 het gemiddeld zo'n 2 keer per dag draait...
Hep. A en B. Niet dtp.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:57 schreef Kreator het volgende:
De campingzender moet ook wat ander nieuws hebben naast het nieuws van een pasgeboren pony, Liesje dat haar knuffel kwijt is en Samantha Steenwijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:29 schreef Dave het volgende:
ESF ligt onder vuur, omdat veiligheid deelnemers en bezoekers niet gegarandeerd kan worden.
Vanavond in 6Inside. Zal wel enigszins sensatiezoekerij zijn.
Oh, en waarschijnlijk die kinderen die dat beeldje vonden waarvoor 2000 euro vindersloon was beloofd, maar waarvan de kunstenaar uiteindelijk zei dat dat een lokkertje was, zodat de dieven het niet zouden beschadigen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:36 schreef Momo... het volgende:
[..]
De campingzender moet ook wat ander nieuws hebben naast het nieuws van een pasgeboren pony, Liesje dat haar knuffel kwijt is en Samantha Steenwijk.
De kandidaten worden wel aan het dansen gezettwitter:kaneurovision twitterde op dinsdag 26-03-2019 om 17:28:05📺 We can barely keep up with all the amazing artists who land here for their postcard shooting! Today we got a glimpse of Portugal's postcard with Conan Osíris, and we can't wait to see the finished product! 🤩#KANpostcards #Eurovision @rtppt https://t.co/Z4z8KQ79G9 reageer retweet
Tuurlijk, en waarschijnlijk komt er ook weer een echte "expert" praten over het songfestival zoals Evert Santegoeds of Carlo Boszard.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, en waarschijnlijk die kinderen die dat beeldje vonden waarvoor 2000 euro vindersloon was beloofd, maar waarvan de kunstenaar uiteindelijk zei dat dat een lokkertje was, zodat de dieven het niet zouden beschadigen.
Nu al zin an!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:44 schreef Momo... het volgende:
[..]
Tuurlijk, en waarschijnlijk komt er ook weer een echte "expert" praten over het songfestival zoals Evert Santegoeds of Carlo Boszard.
wel een koekje?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:57 schreef Kreator het volgende:
Even afwachten wat het kadaster ervan zegtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof hij piketpaaltjes heeft gebruikt.
ReNansiesquote:
Prima idee, twee jaar achter elkaar organiseren is zo duurquote:
Andere kindjes in Afrika: "Wat is een mama?"quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:46 schreef MaGNeT het volgende:
Jongetje in Afrika - "Mama, ik heb trek"
Moeder - "Trek? Kindjes in Europa hebben trek. Je zegt dan: mama, ik heb honger"
quote:
Dave is druk geweest vandaag, en niet met 150 posts, dus Dave gaat zo even met de voetjes omhoog.quote:
Dus je gaat niet naar een rave Dave? Nou ja, het is je gegundquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Dave is druk geweest vandaag, en niet met 150 posts, dus Dave gaat zo even met de voetjes omhoog.
Het was free the nipple day!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb verdorie weer de dag van de zwervende kariboe gemist dit jaar
Toeval, zwervende kariboe was zaterdag alquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was free the nipple day!
En dus ook zwervende kariboe?
ZOU DIT TOEVAL ZIJN OR ARE WE ONTO SOMETHING TIM 🤔
twitter:Ronkesc twitterde op dinsdag 26-03-2019 om 18:27:48The Duncan Laurence version❤️#Eurovision https://t.co/1N7hgbacjU reageer retweet
Neequote:
Alle drie?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:46 schreef Kreator het volgende:
Hamburger gegeten, nu op de bank de nopples luchten.
Ohh dat seizoen heb ik echt NET gezienquote:
Oh ja?quote:
Godver ik moet heel hard lachen.quote:
MATT-GODquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:06 schreef Greys het volgende:
Vergeten we geen nieuwe gifjes van Matt te maken dit seizoen voor in z'n adoratietopic? Misschien zaten er in z'n reactie op Arcade alweer goeie gifje-momenten?
ESF / HET HOOFD (Matt) adoratie topic
Jaaaa ik vind Matt enig en Nat! Allebei!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:24 schreef ijs_beer het volgende:
@:Greys
Nat van Tuneful TV is echt zo'n tof mens.Leuk dat je de filmpjes post.
Zijn de enige twee reactors waar ik naar kan kijken, de rest vind ik nogal ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa ik vind Matt enig en Nat! Allebei!
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:44 schreef Greys het volgende:
Jamala meme in Duncanversietwitter:Ronkesc twitterde op dinsdag 26-03-2019 om 18:27:48The Duncan Laurence version❤️#Eurovision https://t.co/1N7hgbacjU reageer retweet
Ik moest lachen om Miss Einstein die in het publiek zitquote:
Damn.....over slechte inzendingen gesprokenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:05 schreef ato het volgende:
Ik moest lachen om Miss Einstein die in het publiek
[..]
Ik moest lachen om Miss Einstein die in het publiek zit
Ik weet nog dat ik met zo'n blikquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Damn.....over slechte inzendingen gesproken
Ja precies ha haquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik met zo'n blikbij m'n TV zat...
Een paar krumpers had het ook niet meer kunnen redden![]()
nvm ging over wat Duncan vond van de raketaanval op Tel Avivquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Wat was de vraag aan hem? Heb dit interview gemist geloof ik(altijd goed antwoord trouwens)
Oh Glennquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:14 schreef MaGNeT het volgende:
Dit vond ik trouwens best goed, Boris vóór hij "beroemd" werd bij Idols
Kip met cola light!![]()
R.I.P. Glenn ...
Ja, Glenn Corneille is echt treurig hoe dat is gegaan... zoveel talent...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh Glenn![]()
Maakt Boris nog muziek eigenlijk?
Gewoon even Zwitserland of Spanje van dit jaar opzettenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:26 schreef Em31 het volgende:
Zaterdag ESF van 2011 teruggekeken en heb nu steeds ‘I will be popular’ in m’n hoofd zitten
Dit is wel typisch Boris.....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, Glenn Corneille is echt treurig hoe dat is gegaan... zoveel talent...
Boris gaat nu onder de naam "Bo Saris", wat dat betreft doet hij niet onder voor TAFKAPDie had ook wel eens wat met andere artiestennamen
Dit is het meest recente wat ik kan vinden, van z'n album Neon.
Prince meets Daft Punk met een snufje Jamiroquai omschrijft het voor mij wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |