Ja maar dat is omdat ik dan 1.5 procent jaloers ben.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Doe jij ook vaak als Krea en ik een gezellig romantisch online onderonsje hebben, hè schete-kreetje?
6.5% minder jaloers dan wanneer ze er gevoel bij zou hebben, heb ik uitgerekend.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:40 schreef Dave het volgende:
Hoor je dat Kré, Greys is een half procent minder jaloers dan ik.
AOIBHIN DIT IS DIE GIF WEER DIE IK BEDOELDE.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:41 schreef Dave het volgende:
Mijn hoofd doet nu![]()
![]()
Kré > Krees > Grees > Greys
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
AOIBHIN DIT IS DIE GIF WEER DIE IK BEDOELDE.
Jammer dat ze erquote:
Da's echt zwaar kit als ze dat doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Jammer dat ze er
Loving you is a losing game
Sky Radi-Ooh-ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh
van maakten.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
AOIBHIN DIT IS DIE GIF WEER DIE IK BEDOELDE.
Ik was zondag een gif aan het nadoen bij het sjoelen (zie die hierboven, die mind blown) en toen ik jouw post las wilde ik die gif weer nadoen.quote:
Ik heb ze net al even los in de wei gelaten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:49 schreef Greys het volgende:
Het is vandaag free the nipple dag zag ik ergens. Maar ik ga ze eens effe lekker tegendraads opgehokt houden. Dat zal ze leren. Einde bericht.
Krea wilde van Naat weten welke leuke vrouwmenschen er allemaal waren zondag. Veel! Vonjeniet Nan?quote:
Stampvol met leuke vrouwmenschen zat het zondagquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Krea wilde van Naat weten welke leuke vrouwmenschen er allemaal waren zondag. Veel! Vonjeniet Nan?
Waarheid.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stampvol met leuke vrouwmenschen zat het zondag
Getfurrrr beer doe niet zo ontopic.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:52 schreef ijs_beer het volgende:
Dit eurovisiejaar mist eigenlijk een goede uptempo rocksong, dan was het meteen 20% beter geweest. Qua variatie, kwaliteit, alles.
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:52 schreef ijs_beer het volgende:
Dit eurovisiejaar mist eigenlijk een goede uptempo rocksong, dan was het meteen 20% beter geweest. Qua variatie, kwaliteit, alles.
Get furr? Maar ik heb al een vachtje.quote:
Serhat moet in de finale.quote:
Het hoort ook wel bij de beste 15 nummers van dit jaar ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Serhat moet in de finale.
En de top vijftien.
IK WIL HET OMDAT SERHATGOD
Poeh zal ik klikken of niet. Ik kan nu zeggen "nee ik ken niks van t esf"quote:
Mijn gietijzeren riem-ding ging vanmorgen kapot dus ik ben al de hele dag vrij luchtig.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:49 schreef Greys het volgende:
Het is vandaag free the nipple dag zag ik ergens. Maar ik ga ze eens effe lekker tegendraads opgehokt houden. Dat zal ze leren. Einde bericht.
Dat zei ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stampvol met leuke vrouwmenschen zat het zondag
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn gietijzeren riem-ding ging vanmorgen kapot dus ik ben al de hele dag vrij luchtig.
Al heb ik daar weinig nopples zitten.
Oh god...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Poeh zal ik klikken of niet. Ik kan nu zeggen "nee ik ken niks van t esf"
Hmhm ok ik ga klikken
Ik vind t leuke vent wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god...
LA LALALALA LA LALA NA NA NAAAAAA
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Poeh zal ik klikken of niet. Ik kan nu zeggen "nee ik ken niks van t esf"
Hmhm ok ik ga klikken
Goed antwoord.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind t leuke vent wel.
Toch iets positiefs kunnen vinden
Ik voel Nan-reviews aankomenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan right said Fred
Even wat pagina's teruglezen, maar ik blijf hangen bij schete-kreetje.....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Doe jij ook vaak als Krea en ik een gezellig romantisch online onderonsje hebben, hè schete-kreetje?
SerhatGod heeft eerder meegedaan aan het esf en toen werd het niks maar nu zit ie in een halve finale waarin hij op zích door zou moeten kunnen (zelfs met dit). Dus ik hoop het. Hij heeft zo'n enorme gunfactor.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind t leuke vent wel.
Toch iets positiefs kunnen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |