Een van de rechters stelde de vraag waarom het DoJ Trump helpt als dit een privé aangelegenheid is.twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 26-03-2019 om 21:09:15The U.S. Department of Justice was in court today to defend the right of the president to block people on Twitter, arguing that while he tweets in an official capacity he blocks people in a personal capacity. https://t.co/kpWTV4Yhqp reageer retweet
Whataboutismquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:05 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Zou je die mening ook hebben als het Obama betrof?
Hey kijk, nog één.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:05 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
The Green New Deal is een pagina klimaat en de rest communisme en rassenpolitiek
Gratis geld voor hen die niet willen werken
Binnen 10 jaar ALLE gebouwen opnieuw bouwen
De gouverneur van Hawaii die dit steunt, terwijl het vliegverkeer wil afschaffen
Koeienscheten reduceren
Medeschrijver in de Senaat die weet dat dit poep is en er niet zelf voor stemt
Ik heb het volgens mij Trey Gowdie ergens horen zeggen in een van zijn vele commentaren bij Fox over dit onderwerp. En je kan zeggen wat je wil, maar die man weet waar hij over praat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Welk wetsartikel haal je dat uit?
"Er is een landverrader", schrijft de zure rivaal. En dat wordt zonder kritiek overgenomen door inlichtingendiensten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
“Er is geen landverrader”, schrijft het hulpje van de vermeende landverrader.
Dat is een beetje vaag, 'ik heb het ooit ergens gehoord, ik weet alleen niet precies wie het zei en wanneer'.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:14 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij Trey Gowdie ergens horen zeggen in een van zijn vele commentaren bij Fox over dit onderwerp. En je kan zeggen wat je wil, maar die man weet waar hij over praat.
Maar bekijk het anders logisch. Als je meewerkt met het onderzoek en de rechten die je hebt gebruikt, waar kan er dan obstruction of justice plaatsvinden? Als er een gefundeerde verdenking is, of een aanklacht, pas dan is er iets waar obstruction betrekking op kan hebben. Hoe kan je iets tegenwerken dat er niet is? Hoe kan je de rechtsgang tegenwerken als je niet terecht staat?
Mijn vraag blijft staan. Had jij Rutte gesteund als er op deze wijze was omgesprongen met een rapport dat mogelijk belastend voor hem was?quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:57 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn dat mijn regeringsleider geen landverrader zou zijn. Dat zou toch goed nieuws moeten zijn?
Nogmaals, laten we de Mueller-soap vertalen naar een hypothetische Nederlandse situatie:quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is wat het is. Barr zou vriendjes zijn met Trump en daarom een ontlastende summary uitsturen en het rapport achter de hand willen houden of zodanig willen censureren dat het nog steeds ontlastend is voor Trump.
Dit is, in de definitie, een samenzweringstheorie.
De aluhoedjes worden de afgelopen jaren toch echt met een linksdraaiende slag gemaakt.
Zou jij 'alu hoedje' roepen als de brief van Van der Steur kritisch werd ontvangen en Wilders en Baudet op hoge poten meer openheid van zaken eisten?quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stel nou dat Rutte was onderzocht omdat zijn campagneteam mogelijk samenwerkte met de regering van Oekraïne in de aanloop naar het referendum. Hoe had jij gereageerd als er niet meer naar buiten werd gebracht dan een samenvatting van vier kantjes, geschreven door toenmalig minister Van der Steur? En er ook nog eens in die brief stond dat het onderzoek Rutte niet volledig vrijpleit.
Had jij het begrepen als Rutte victorie had gekraaid of zou je kritisch zijn en meer informatie verlangen?
Kom op zegquote:
Laat de vraag lekker staan zou ik zeggen. Tis totaal irrelevante whataboutism... ofja whatifism.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn vraag blijft staan. Had jij Rutte gesteund als er op deze wijze was omgesprongen met een rapport dat mogelijk belastend voor hem was?
Welnee. “Als er maar geen landverrader is!” zegt de rivaal.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:17 schreef Ensiferum het volgende:
"Er is een landverrader", schrijft de zure rivaal. En dat wordt zonder kritiek overgenomen door inlichtingendiensten.
Nee, de conclusie van het onderzoek is luid en duidelijk: geen landverraad. Maar toch ook werden er verschillende kanttekeningen geplaatst bij het gedrag van de vermeende landverrader (obstruction of justice).quote:Vind je dan dat er geen gedegen onderzoek is geweest? Is dat alleen maar als de gehoopte conclusie is behaald? Kan me dat voorstellen hoor, want dat volgt de teend ven de verkrachte wetenschap.
Nou ja, het laat zien in hoeverre jij consequent bent. Ik denk namelijk dat wanneer het een onderzoek naar Clinton betrof, jij niet 'alu hoedje!' had geschreeuwd, maar vooraan stond om te roepen dat er sprake was van een doofpot en dat er pizza's in het spel waren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laat de vraag lekker staan zou ik zeggen. Tis totaal irrelevante whataboutism... ofja whatifism.
Ach, en als de ene na de andere getuige tegen Trump onder verdachte omstandigheden het loodje zou leggen dan stond jij ook vooraan te roepen dat er iets niet pluis was en meer aan de hand zou zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, het laat zien in hoeverre jij consequent bent. Ik denk namelijk dat wanneer het een onderzoek naar Clinton betrof, jij niet 'alu hoedje!' had geschreeuwd, maar vooraan stond om te roepen dat er sprake was van een doofpot en dat er pizza's in het spel waren.
Zie hier. Jij lijkt mij de laatste persoon die in dit topic 'alu hoedje!' mag roepen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ach, en als de ene na de andere getuige tegen Trump onder verdachte omstandigheden het loodje zou leggen dan stond jij ook vooraan te roepen dat er iets niet pluis was en meer aan de hand zou zijn.
Maar mijn bias tegen Clinton heb ik ook nooit ontkend of verborgen. Draag em met trots.
Juist de eerste, gezien mijn ervaringquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie hier. Jij lijkt mij de laatste persoon die in dit topic 'alu hoedje!' mag roepen.
Hahahaquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Negeer DustPuppy, hij is een troll.
Je bedoelt Pechtold? Die had wel een Oekraïnse vuist in zijn reetquote:Op woensdag 27 maart 2019 07:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stel nou dat Rutte was onderzocht omdat zijn campagneteam mogelijk samenwerkte met de regering van Oekraïne in de aanloop naar het referendum. Hoe had jij gereageerd als er niet meer naar buiten werd gebracht dan een samenvatting van vier kantjes, geschreven door toenmalig minister Van der Steur? En er ook nog eens in die brief stond dat het onderzoek Rutte niet volledig vrijpleit.
Had jij het begrepen als Rutte victorie had gekraaid of zou je kritisch zijn en meer informatie verlangen?
Inderdaad, net zoals er constant gelekt wordt uit het WH dat volzit met Democratenquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je bedoelt Pechtold? Die had wel een Oekraïnse vuist in zijn reet
Maar het complete rapport gaat naar mijn weten ook gepubliceerd worden. Het gaat eerst naar het Witte Huis en waarschijnlijk ook -unredacted- naar de veiligheidscommissies in de Senaat en het Huis, waar ook Democraten zitten. Die hebben geheimhoudingsplicht, maar het is eerder bewezen dat die gewoon lekken. Dus ook al zou Trump proberen het rapport geheim te houden, het wordt toch wel openbaar omdat de Democraten in de veiligheidcommissies en de FBI-onderzoekers hun geheimhoudingsplicht niet zullen respecteren.
Begon eraan, maar toen realizeerde ik me dat het tegen het waanzinnige aanhikte om eerdere uren aan materiaal door te spitten hiervoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is een beetje vaag, 'ik heb het ooit ergens gehoord, ik weet alleen niet precies wie het zei en wanneer'.
Zoek het anders even op, neem de tijd.
Ik denk het wel. Gelukkig is er wat betreft Rutte en Trump genoeg ander materiaal om hen te verachten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn vraag blijft staan. Had jij Rutte gesteund als er op deze wijze was omgesprongen met een rapport dat mogelijk belastend voor hem was?
Is toch niet zoveel moeite? Gewoon even googelen: 'can you be sentenced for obstruction of justice without a crime'.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:23 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Begon eraan, maar toen realizeerde ik me dat het tegen het waanzinnige aanhikte om eerdere uren aan materiaal door te spitten hiervoor
Wat wordt er uit het Witte Huis gelekt dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Inderdaad, net zoals er constant gelekt wordt uit het WH dat volzit met Democraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |