Zou je antwoord willen geven op mijn vraag? Dat ben je natuurlijk niet verplicht, maar het antwoord moet, zeker in het licht van deze discussie, behoorlijk verhelderend zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Maakt het niet minder een samenzweringstheorie.
Wat betreft samenwerken met de Tussen klopt dat misschien. Maar wat betreft belemmering van de rechtsgang gaat die vlieger denk ik niet op.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:58 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik vind de suggestie dat Barr op de een of andere manier in zijn samenvatting een onjuist of overduidelijk onvolledig beeld zou hebben geschetst van de bevindingen van Mueller ook wat misplaatst. Wanneer het daadwerkelijke rapport zelf gepubliceerd zou worden, of de onjuist of onvolledige passages uitgelekt zouden worden, maakt dat immers het potentieel belastende element van dergelijke passages alleen maar groter.
Dat Barr als Republikein en Trump's minister ervoor gekozen zal hebben om Trump op de meest gunstige manier voor te stellen zonder daarbij een overduidelijk onjuiste weergave te schetsen, lijkt me buiten kijf staan.
Als jij dat erin wilt lezen moet je dat lekker doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is letterlijk een post met speculaties over een mogelijke samenzwering om het rapport verborgen te houden
Op woensdag 27 maart 2019 08:13 schreef Ulx het volgende:
Cool, weer iemand die niet snapt wat het inhoud. Next, please.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dit is fantastisch. De Green New Deal wordt besproken.![]()
Ik denk dat Barr best integer is, maar ik denk ook dat als er een rapport bestond waarin Trump echt volledig vrij werd gepleit, dat rapport een stuk sneller vrijgegeven zou worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:58 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik vind de suggestie dat Barr op de een of andere manier in zijn samenvatting een onjuist of overduidelijk onvolledig beeld zou hebben geschetst van de bevindingen van Mueller ook wat misplaatst. Wanneer het daadwerkelijke rapport zelf gepubliceerd zou worden, of de onjuist of onvolledige passages uitgelekt zouden worden, maakt dat immers het potentieel belastende element van dergelijke passages alleen maar groter.
Dat Barr als Republikein en Trump's minister ervoor gekozen zal hebben om Trump op de meest gunstige manier voor te stellen zonder daarbij een overduidelijk onjuiste weergave te schetsen, lijkt me buiten kijf staan.
Ik weet wat het inhoudt, -nee-. Ik vond het gewoon grappig!quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Cool, weer iemand die niet snapt wat het inhoud. Next, please.
Jij misschien wel, maar die senator duidelijk niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik weet wat het inhoudt. Ik vond het gewoon grappig!
Als zo iemand senator kan worden, kan iedereen het.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
"This is, of course, a picture of former President Ronald Reagan. Naturally firing a machine gun while riding on the back of a dinosaur. You'll notice a couple of important features here: first of all, the rocket launcher strapped to President Reagan's back and then the stirring, unmistakable, patriotism of a velociraptor holding up a tattered American flag."
Het is wat het is. Barr zou vriendjes zijn met Trump en daarom een ontlastende summary uitsturen en het rapport achter de hand willen houden of zodanig willen censureren dat het nog steeds ontlastend is voor Trump.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als jij dat erin wilt lezen moet je dat lekker doen.
Heerlijk. Heb em gezien. Geniaal gewoonquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
"This is, of course, a picture of former President Ronald Reagan. Naturally firing a machine gun while riding on the back of a dinosaur. You'll notice a couple of important features here: first of all, the rocket launcher strapped to President Reagan's back and then the stirring, unmistakable, patriotism of a velociraptor holding up a tattered American flag."
Jij vindt het niet merkwaardig dat het complete rapport niet wordt vrijgegeven als het niet belastend is voor Trump.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is wat het is. Barr zou vriendjes zijn met Trump en daarom een ontlastende summary uitsturen en het rapport achter de hand willen houden of zodanig willen censureren dat het nog steeds ontlastend is voor Trump.
Dit is, in de definitie, een samenzweringstheorie.
De aluhoedjes worden de afgelopen jaren toch echt met een linksdraaiende slag gemaakt.
Dat staat er niet, maar hou het vooral lekker vol.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is wat het is. Barr zou vriendjes zijn met Trump en daarom een ontlastende summary uitsturen en het rapport achter de hand willen houden of zodanig willen censureren dat het nog steeds ontlastend is voor Trump.
Dit is, in de definitie, een samenzweringstheorie.
De aluhoedjes worden de afgelopen jaren toch echt met een linksdraaiende slag gemaakt.
Ik zou blij zijn dat mijn regeringsleider geen landverrader zou zijn. Dat zou toch goed nieuws moeten zijn?quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stel nou dat Rutte was onderzocht omdat zijn campagneteam mogelijk samenwerkte met de regering van Oekraïne in de aanloop naar het referendum. Hoe had jij gereageerd als er niet meer naar buiten werd gebracht dan een samenvatting van vier kantjes, geschreven door toenmalig minister Van der Steur? En er ook nog eens in die brief stond dat het onderzoek Rutte niet volledig vrijpleit.
Had jij het begrepen als Rutte victorie had gekraaid of zou je kritisch zijn en meer informatie verlangen?
En toen werd je wakker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heerlijk. Heb em gezien. Geniaal gewoon
Green deal heeft overigens 0 voor stemmen gekregen. Einde oefening OAC
Een groot deel van de Amerikaanse bevolking in elk geval wel. Dat vindt ook massaal dat het recht heeft op full disclosure, ongeacht partijvoorkeur.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Jij vindt het niet merkwaardig dat het complete rapport niet wordt vrijgegeven als het niet belastend is voor Trump.
Er kan geen belemmering van rechtsgang zijn als er geen misdaad is gepleegd/aanklacht ligtquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat betreft samenwerken met de Tussen klopt dat misschien. Maar wat betreft belemmering van de rechtsgang gaat die vlieger denk ik niet op.
Welk wetsartikel haal je dat uit?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:00 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Er kan geen belemmering van rechtsgang zijn als er geen misdaad is gepleegd/aanklacht ligt
“Er is geen landverrader”, schrijft het hulpje van de vermeende landverrader.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:57 schreef Ensiferum het volgende:
Ik zou blij zijn dat mijn regeringsleider geen landverrader zou zijn. Dat zou toch goed nieuws moeten zijn?
Er staan methodes en namen in die eerst moeten worden gefilterd ivm privacy en niet vrijgeven van onderzoeksmethoden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jij vindt het niet merkwaardig dat het complete rapport niet wordt vrijgegeven als het niet belastend is voor Trump.
The Green New Deal is een pagina klimaat en de rest communisme en rassenpolitiekquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Cool, weer iemand die niet snapt wat het inhoud. Next, please.
Zou je die mening ook hebben als het Obama betrof?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:02 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Er staan methodes en namen in die eerst moeten worden gefilterd ivm privacy en niet vrijgeven van onderzoeksmethoden.
Dus nee, niet merkwaardig dat het niet gelijk 1op1 op straat ligt.
Jawel. Je kunt heel goed een onderzoek belemmeren als dat onderzoek onzinnig is. Dat maakt geen bal uit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:00 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Er kan geen belemmering van rechtsgang zijn als er geen misdaad is gepleegd/aanklacht ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |