Nee overdag krijg je de wat saaie bellers, dus klus dan wat aan huisquote:Op maandag 25 maart 2019 07:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik werk sowieso savonds niet
Inb4 je werkt heel de dag niet
Stoppen met drugs. Dat is voor sukkels.quote:Op maandag 25 maart 2019 07:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb tot op heden wel ogen dicht gedaan, maar geen slaap gevat, topshow
Hey let eens ff wat beter op dit kan echt niet wat je nu doetquote:
Goed zo. Ik vind dat mods elkaar ook op hun gedrag mogen aanspreken.quote:Op maandag 25 maart 2019 07:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey let eens ff wat beter op dit kan echt niet wat je nu doet
Kon hem niet, vond hem erg leuk, hahaha zie het al helemaal voor mij, krijg je er ineens een adoptie kindje bijquote:
Er zit wel een kern van waarheid in. Dat de fietsenmaker vaak ook iets anders even gemaakt heeft.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kon hem niet, vond hem erg leuk, hahaha zie het al helemaal voor mij, krijg je er ineens een adoptie kindje bij
Bij garages ook vaak zoquote:Op maandag 25 maart 2019 08:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er zit wel een kern van waarheid in. Dat de fietsenmaker vaak ook iets anders even gemaakt heeft.
Moest er niet voor getekend worden?quote:Op maandag 25 maart 2019 07:36 schreef xcachet het volgende:
Godver. Ik voor 160 euro aan spullen besteld op AliExpress. Staat er bij de Tracking Info dat het de 18e van maart bij mij bezorgt is. Nou niet dus.
Mogge driepquote:Op maandag 25 maart 2019 08:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moest er niet voor getekend worden?
Of kun je niet achterhalen wie er voor getekend heeft?
quote:Op maandag 25 maart 2019 07:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stoppen met drugs. Dat is voor sukkels.
Goedemorgenquote:Op maandag 25 maart 2019 09:05 schreef Kiid het volgende:
Goedemorgen boys, welkom op deze prachtige maandag
Goedemorgen Kiidquote:Op maandag 25 maart 2019 09:05 schreef Kiid het volgende:
Dat is wel vaker bij hun.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gaat hartstikke makkelijkquote:Op maandag 25 maart 2019 09:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, maar 160 euro is niet even een bedrag dat je zomaar opnieuw uit kunt geven
Geen zorgen jongen, ik ben al een half jaar gestoptquote:Op maandag 25 maart 2019 09:19 schreef Solotov het volgende:
ZOLANG JE HET MAAR NIET UITGEEFT AAN SIGARETTEN
BEGIN ER NIET AAN!!!!
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, maar 160 euro is niet even een bedrag dat je zomaar opnieuw uit kunt geven
ben je daarom zo chubby?quote:Op maandag 25 maart 2019 09:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen zorgen jongen, ik ben al een half jaar gestopt
serieus, ben je er nou nog mee bezig?quote:Op maandag 25 maart 2019 09:19 schreef Solotov het volgende:
BEGIN ER NIET AAN!!!!
Bedankt vriend. Jij ook welkom op deze prachtige slowchat.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:05 schreef Kiid het volgende:
Bittere nasmaak van gister.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt vriend. Jij ook welkom op deze prachtige slowchat.
Kon gelukkig tussen die vieze mensonterende buien door fietsen
Stop deze actquote:Op maandag 25 maart 2019 09:19 schreef Solotov het volgende:
BEGIN ER NIET AAN!!!!
Vertelquote:Op maandag 25 maart 2019 09:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Van het weekend weer een hoop geld uitgegeven hier
Je boy heeft nooit gerookt zelfsquote:Op maandag 25 maart 2019 09:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen zorgen jongen, ik ben al een half jaar gestopt
Ik ben er eerlijk gezegd alweer overheen. Stel het was Ajax geweest was ik huilend wakker geworden.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bittere nasmaak van gister.
Ik riep het de hele dag al, dat Duitsland ging winnen.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bittere nasmaak van gister.
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegd alweer overheen. Stel het was Ajax geweest was ik huilend wakker geworden.
Geen idee. Nog nooit hoeven doen voor pakketjes van AliExpress. Heb ook mijn goede adres ingevuld, dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
iPad is ideaal manquote:Op maandag 25 maart 2019 09:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
80% merk, 20% hardware. Slechte keuze vriend
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik riep het de hele dag al, dat Duitsland ging winnen.
Let maar op, die worden kampioen.
Dan ga je een paar zware weken tegemoetquote:Op maandag 25 maart 2019 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegd alweer overheen. Stel het was Ajax geweest was ik huilend wakker geworden.
Zwanger?quote:Op maandag 25 maart 2019 09:38 schreef xcachet het volgende:
Ik ben me een partijtje misselijk in de klas.
Ik dacht dat ik vaak hetzelfde op een foto stond.. manmanmanquote:Op maandag 25 maart 2019 09:38 schreef Myrr het volgende:
79v@instagram
Echt godverjezuschristus wat een hete perfecte jongen.
Dat is vrijwel altijd zo op Instagram.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:38 schreef Myrr het volgende:
Die reacties onder zijn foto's zijn echt niet oke.
Ben je zwanger?quote:Op maandag 25 maart 2019 09:38 schreef xcachet het volgende:
Ik ben me een partijtje misselijk in de klas.
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:39 schreef Myrr het volgende:
Die reacties onder zijn foto's zijn echt niet oke.
[..]
gewoon misselijk 😱
Oh. Ja ik volg niet zoveel dudes. Eigenlijk alleen deze. Tering wat lekker, maar inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is vrijwel altijd zo op Instagram.
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vaak hetzelfde op een foto stond.. manmanman
Nee, al jaren niet meer idd.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sommige van ons wonen niet meer bij pa en ma thuis he
Wel mooi dat mijn favoriete speler Depay weer even mondjes snoerde. Helaas wel van korte duur.quote:
Ja die was goed man.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel mooi dat mijn favoriete speler Depay weer even mondjes snoerde. Helaas wel van korte duur.
Wat voor reacties bedoel je dan?quote:Op maandag 25 maart 2019 09:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh. Ja ik volg niet zoveel dudes. Eigenlijk alleen deze. Tering wat lekker, maar inderdaad.
[..]
Als echte Ajacied ben je dat al gewend wat Europa betreft.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan ga je een paar zware weken tegemoet
Ja, nou. Dat soppen dus. Echt cringe.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat voor reacties bedoel je dan?
Ik zie alleen soppende dames
Wat een held is het ook.quote:
Welke iPad is het geworden?quote:
Ook op nationaal vlak gaat het alleen maar uitdraaien op teleurstellingenquote:Op maandag 25 maart 2019 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als echte Ajacied ben je dat al gewend wat Europa betreft.
Gewoon de goedkoopstequote:
Ja.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja nogal, maar bij vrouwen is het precies hetzelfde hoor
Lijkt me wel handig voor F1 kijken en om spul te lezen, maar heb dan wel liever stereo speakers, wat alleen op de Pro zitquote:Op maandag 25 maart 2019 09:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gewoon de goedkoopste![]()
32 gb wifi space grey
Die ik al had heeft iOS 9.5.3 ofzo.. deze nieuwe heeft 12.0.1
Beste wat je kan hebben als man is dikke mannen in je comments.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:45 schreef Myrr het volgende:
Al is het bij vrouwen ook support onder elkaar, en haters, en mannen, en dikke wijven die je afzeiken.
Als dat na 12 uur is, vind ik dat helemaal bestquote:Op maandag 25 maart 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij stort straks helemaal in
Ja, die pro is ook nog groter.. dit vind ik wel een ideaal formaat.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig voor F1 kijken en om spul te lezen, maar heb dan wel liever stereo speakers, wat alleen op de Pro ziten die kost 900 euro of zo.
Pak je er toch een bt speaker bij.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig voor F1 kijken en om spul te lezen, maar heb dan wel liever stereo speakers, wat alleen op de Pro ziten die kost 900 euro of zo.
"Made in China"quote:Op maandag 25 maart 2019 09:45 schreef xcachet het volgende:
De superioriteit van de hard- en software van Apple niet inzien.
‘k Heb gewoon Dolby atmos in m’n telefoonquote:Op maandag 25 maart 2019 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huawei heeft ook érg goede telefoons. Dat paradigma dat alles uit China rommel is klopt echt niet.quote:
Netjes. Zie je meteen wat je al die generaties hebt gemist.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:49 schreef Driepink het volgende:
Ik zit nu wel mooi gelijk 4 generaties verder met m'n ipad![]()
Van ipad 2 naar de 6e generatie
Je hoeft niet meteen te haten op iets wat je nooit in je leven hebt gebruikt omdat je ‘t niet kan betalen.quote:
M'n pa wilt er nu ook gelijk een kopen, want hij is helemaal verslaafd aan die app 'Garageband' die standaard op een ipad zit.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Netjes. Zie je meteen wat je al die generaties hebt gemist.
Precies, ik haat toch ook niet op jouquote:Op maandag 25 maart 2019 09:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te haten op iets wat je nooit in je leven hebt gebruikt omdat je ‘t niet kan betalen.
ik koop er gewoon dure jassen van ja njah ieder zn ding hequote:Op maandag 25 maart 2019 09:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te haten op iets wat je nooit in je leven hebt gebruikt omdat je ‘t niet kan betalen.
Zonde van je geld. Aan 1 jas heb je meer dan genoegquote:Op maandag 25 maart 2019 09:59 schreef Solotov het volgende:
[..]
ik koop er gewoon dure jassen van ja njah ieder zn ding he
vet aangevallen jij zeg jeetje
Je kunt die spelers niet eens meenemen naar het volgende spel, dus zo lang heb je er geen plezier van.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
Ik koop Fifa packs van mijn geld dat overblijft en vorige week kreeg ik Hazard. Was denk ik mijn gelukkigste dag ooit
Dagelijks plezier voor een jaar lang lijkt mij een prima returnquote:Op maandag 25 maart 2019 10:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je kunt die spelers niet eens meenemen naar het volgende spel, dus zo lang heb je er geen plezier van.
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huawei heeft ook érg goede telefoons. Dat paradigma dat alles uit China rommel is klopt echt niet.
Tevens wordt de software gewoon ontwikkeld in de US. Dus je moeder.
quote:
ik ga in de lente niet met een dikke winterjas lopen hansquote:Op maandag 25 maart 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Aan 1 jas heb je meer dan genoeg
Geloof het of niet, maar ik heet geen Hans. 1 jas per seizoen is meer dan genoeg vriend.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:09 schreef Solotov het volgende:
[..]
ik ga in de lente niet met een dikke winterjas lopen hans
Ja, maar dagelijks plezier voor welke kosten, want je koopt ook vaak genoeg packs dat er helemaal niets goeds in zit.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dagelijks plezier voor een jaar lang lijkt mij een prima return
dan heb je er dus 4quote:Op maandag 25 maart 2019 10:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik heet geen Hans. 1 jas per seizoen is meer dan genoeg vriend.
5 april?quote:Op maandag 25 maart 2019 10:06 schreef Kiid het volgende:
Nog 9 werkdagen tot mijn eerste vrije dag van 2k19#HYPE #BAWZ #YEHBUDDY
Stel je spendeert een doezoe aan Fifa dan betaal je per dag gemiddeld +- 2.7 euro. Dat is nietsquote:Op maandag 25 maart 2019 10:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, maar dagelijks plezier voor welke kosten, want je koopt ook vaak genoeg packs dat er helemaal niets goeds in zit.
Ik heb 1 jas en 1 jackquote:Op maandag 25 maart 2019 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij niet, kennelijk, want hij beweerde eerst een totaal van 1 jas te bezitten
Dat klopt al zou je best de lente/herfst periode kunnen overbruggen met een winterjas of zomerjas. Aangezien dat vaak toch hit or miss is. Dan zou je er slechts 2 nodig hebbenquote:
Helemaal koekoek.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stel je spendeert een doezoe aan Fifa dan betaal je per dag gemiddeld +- 2.7 euro. Dat is niets
Hobby's kosten nou eenmaal geld, Driepink. Dan valt 80 euro per maand voor een leuke hobby reuze meequote:Op maandag 25 maart 2019 10:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Helemaal koekoek.
Het is gewoon ¤83,33 per maand..
Dat weet ik, dat je geen Hans heetquote:Op maandag 25 maart 2019 10:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik heet geen Hans. 1 jas per seizoen is meer dan genoeg vriend.
quote:Op maandag 25 maart 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Aan 1 jas heb je meer dan genoeg
ik vind het verschrikkelijk dat jij de verschrikkelijke microtransactie praktijken van EA fundeert. ze schijten ieder jaar er een FIFA uit met minimale veranderingen omdat ze toch wel miljoenen verdienen door wat virtuele kutkaartjes te verkopen, voornamelijk door YouTubers van die nepreacties te laten doen waardoor kinderen hun moeders creditcard gaan jatten.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hobby's kosten nou eenmaal geld, Driepink. Dan valt 80 euro per maand voor een leuke hobby reuze mee
Ik steun deze postquote:Op maandag 25 maart 2019 10:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het verschrikkelijk dat jij de verschrikkelijke microtransactie praktijken van EA fundeert. ze schijten ieder jaar er een FIFA uit met minimale veranderingen omdat ze toch wel miljoenen verdienen door wat virtuele kutkaartjes te verkopen, voornamelijk door YouTubers van die nepreacties te laten doen waardoor kinderen hun moeders creditcard gaan jatten.
mede daardoor hebben ze ook heel de Star Wars Battlefront serie verneukt, Mass Effect verneukt en Anthem was ook een dikke monetized diarreebak
ja ik ben vies mad
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 25 maart 2019 10:15 schreef Solotov het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat je geen Hans heet
EN DAT ZEI IK GVD TOCH
Oh, vandaar dat je toen zo gewillig deed, je wilde niets naar binnen laten varen over de rode zeequote:
Mooi geschreven stuk vriend. Baudet is fundamenteel voor de nieuwe weg die we gaan inslaan als Nederland. Na jarenlang te zijn geterroriseerd door tokkie links is het nu tijd voor verbetering.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:16 schreef naatje_1 het volgende:
F&L / Baudet, Bildung en Nietzsche
@:kiid
Heb je verder ook gelezen hoe Nietzsche kritiek heeft op Baudet, of heb je daar maar even voorbij gelezen?quote:Op maandag 25 maart 2019 10:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi geschreven stuk vriend. Baudet is fundamenteel voor de nieuwe weg die we gaan inslaan als Nederland. Na jarenlang te zijn geterroriseerd door tokkie links is het nu tijd voor verbetering.
De wereld is een nare plaats vriend. Fifa is een frustrerend spel, maar wel mijlenver de beste en als je daar een paar 100 aan kwijt bent dan so be itquote:Op maandag 25 maart 2019 10:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het verschrikkelijk dat jij de verschrikkelijke microtransactie praktijken van EA fundeert. ze schijten ieder jaar er een FIFA uit met minimale veranderingen omdat ze toch wel miljoenen verdienen door wat virtuele kutkaartjes te verkopen, voornamelijk door YouTubers van die nepreacties te laten doen waardoor kinderen hun moeders creditcard gaan jatten.
mede daardoor hebben ze ook heel de Star Wars Battlefront serie verneukt, Mass Effect verneukt en Anthem was ook een dikke monetized diarreebak
ja ik ben vies mad
Daar heb ik overheen gelezen aangezien dat wellicht mijn beeld van Baudet vertroebeltquote:Op maandag 25 maart 2019 10:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je verder ook gelezen hoe Nietzsche kritiek heeft op Baudet, of heb je daar maar even voorbij gelezen?
Geen speld tussen te krijgenquote:Op maandag 25 maart 2019 10:25 schreef Solotov het volgende:
[..]
de kans dat jij geen hans heet is groter dan de kans dat je het wel bent
als je geld moet uitgeven om goed in een spel te zijn dan is het een objectief teringspelquote:Op maandag 25 maart 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
De wereld is een nare plaats vriend. Fifa is een frustrerend spel, maar wel mijlenver de beste en als je daar een paar 100 aan kwijt bent dan so be it
Wist je al dat ik een Xbox One X ga kopen zodat ik Fifa met 60fps kan spelen?quote:Op maandag 25 maart 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je geld moet uitgeven om goed in een spel te zijn dan is het een objectief teringspel
Slimme marketing truc van EA, maar wel F* up als je extra moet gaan betalen om goed te zijn iddquote:Op maandag 25 maart 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je geld moet uitgeven om goed in een spel te zijn dan is het een objectief teringspel
Het is gewoon een status product uiteindelijk. Net als een bontkraag die hele jaar spaart voor 1 paar schoenenquote:Op maandag 25 maart 2019 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon niks meer gewend.
Zo makkelijk werkt dat niet. Je moet ook daadwerkelijk wat kunnenquote:Op maandag 25 maart 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dat het zelfs op de Switch 60fps is domme banaanquote:Op maandag 25 maart 2019 10:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wist je al dat ik een Xbox One X ga kopen zodat ik Fifa met 60fps kan spelen?
Die heb ik nietquote:Op maandag 25 maart 2019 10:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dat het zelfs op de Switch 60fps is domme banaan
Toch ga ik de One X kopen voor Fifa 60fps 4kquote:Op maandag 25 maart 2019 10:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HET IS OP ELKE CONSOLE 60FPS IK WORD ZO ZUUR VAN JOU VRIEND
ik hoop dat ze hier net als in Belgie zsm het verkopen van lootboxes/fifa points verboden makenquote:Op maandag 25 maart 2019 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch ga ik de One X kopen voor Fifa 60fps 4k
Moet ziek mooi zijn
Wederom steun ik jouw postquote:Op maandag 25 maart 2019 10:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat ze hier net als in Belgie zsm het verkopen van lootboxes/fifa points verboden maken
Dat mag ik niet hopen. Als dat zo is dan gaan ze er ongetwijfeld wel wat op verzinnen. Ik heb ook liever dat je in-game currency kan kopen dan random packsquote:Op maandag 25 maart 2019 10:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat ze hier net als in Belgie zsm het verkopen van lootboxes/fifa points verboden maken
misschien stoppen ze dan wat moeite in het spel zelfquote:Op maandag 25 maart 2019 10:34 schreef Kiid het volgende:
Als dat zo is dan gaan ze er ongetwijfeld wel wat op verzinnen
Nee joh, zo werkt de wereld niet natuurlijkquote:Op maandag 25 maart 2019 10:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien stoppen ze dan wat moeite in het spel zelf
Hahahahahaquote:Op maandag 25 maart 2019 10:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien stoppen ze dan wat moeite in het spel zelf
Je weet donders goed dat ik over je heen zou walsenquote:Op maandag 25 maart 2019 10:46 schreef Solotov het volgende:
azpi doet echt veel te stoer met z'n fifa
ik laat die knaap huilen na de 4de goal
jawel hoor, op Battlefront 2 werd zo hard gescheten door hun pay-to-win lootboxes bij de launch dat ze de lootboxes eruit hebben gesloopt en het spel zelf beter hebben gemaakt. bij FIFA is dat nog nooit gebeurd omdat alleen mensen die niet om gaming geven het spelenquote:Op maandag 25 maart 2019 10:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh, zo werkt de wereld niet natuurlijk
Ik ben inderdaad niet echt een gamer. Fifa is alleen het leukste spelquote:Op maandag 25 maart 2019 10:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel hoor, op Battlefront 2 werd zo hard gescheten door hun pay-to-win lootboxes bij de launch dat ze de lootboxes eruit hebben gesloopt en het spel zelf beter hebben gemaakt. bij FIFA is dat nog nooit gebeurd omdat alleen mensen die niet om gaming geven het spelen
Hiermee laat je maar weer zien dat je inderdaad geen echte gamer bentquote:Op maandag 25 maart 2019 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet echt een gamer. Fifa is alleen het leukste spel
Ik vind games ook doorgaans geen flikker aan en vind alleen Fifa leuk.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hiermee laat je maar weer zien dat je inderdaad geen echte gamer bent
The last of us was wel echt goedquote:Op maandag 25 maart 2019 10:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind games ook doorgaans geen flikker aan en vind alleen Fifa leuk.
Dus je vind het leuk om te betalen om af en toe eens een potje te kunnen winnen?quote:Op maandag 25 maart 2019 10:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind games ook doorgaans geen flikker aan en vind alleen Fifa leuk.
Die heb ik bij mijn playstation gekregen, wat een bazen spel was datquote:
bedankt dat je gaming voor de rest van ons verpest vriendquote:Op maandag 25 maart 2019 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet echt een gamer. Fifa is alleen het leukste spel
Ik win erg veel met Fifaquote:Op maandag 25 maart 2019 10:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus je vind het leuk om te betalen om af en toe eens een potje te kunnen winnen?
eigenlijk bijna alles van Sonyquote:
Hoeveel geld heb je er al aan uit gegeven?quote:
Niet echt want 1000 euro is niet zoveel met Fifa. Zeker niet nu we een halfjaar verder zijnquote:Op maandag 25 maart 2019 11:01 schreef Driepink het volgende:
Ja, als je 1000 euro er tegenaan gooit mag ik er vanuit gaan dat je wint ja
Al die spellen zijn saai en zou ik nooit spelen dus daar hoef je geen Playstation voor te hebbenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eigenlijk bijna alles van Sony
God of War, Horizon Zero Dawn, Uncharted, Spider-Man, Bloodborne, inFamous, Ratchet & Clank, Until Dawn
wat zou ik me schamen als ik alleen een Xbox had
Geen idee. Is dat belangrijk?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je er al aan uit gegeven?
Ik heb Uncharted, Spiderman en Until Dawn nooit gespeeldquote:Op maandag 25 maart 2019 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
God of War, Horizon Zero Dawn, Uncharted, Spider-Man, Bloodborne, inFamous, Ratchet & Clank, Until Dawn
God of War echt maar 1 minuut bij een vriend thuisquote:Op maandag 25 maart 2019 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Uncharted is de grootste Sony franchise van de afgelopen 15 jaar, waar ben jij mee bezig gekquote:Op maandag 25 maart 2019 11:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted, Spiderman en Until Dawn nooit gespeeld
Ja, ik ging liever met mezelf spelen denk ik..quote:Op maandag 25 maart 2019 11:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Uncharted is de grootste Sony franchise van de afgelopen 15 jaar, waar ben jij mee bezig gek
Niet echt belangrijk, maar ik vraag me af hoeveel jij hebt moeten uitgeven om veel te winnen.quote:
er is tijd voor beidequote:Op maandag 25 maart 2019 11:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik ging liever met mezelf spelen denk ik..
ze zijn allemaal beschikbaar op de PS4, de eerste 3 vaker voor 10 euro of minderquote:
Heb dat nog nooit gespeeld zelfs. Zelfs niet toen ik Playstation hadquote:Op maandag 25 maart 2019 11:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Uncharted is de grootste Sony franchise van de afgelopen 15 jaar, waar ben jij mee bezig gek
dat komt omdat jij de Utopia-kijker onder de gamers bentquote:Op maandag 25 maart 2019 11:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gespeeld zelfs. Zelfs niet toen ik Playstation had
Er is geen directe correlatie daartussen. Pay to win dan hebben we het over vele duizenden euro's waarmee je het allerbeste team hebt. De normalere bedragen hebben weinig tot geen invloed aangezien je ook goede spelers krijgt door te spelen.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt belangrijk, maar ik vraag me af hoeveel jij hebt moeten uitgeven om veel te winnen.
Ook dat heb ik nooit gekekenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat komt omdat jij de Utopia-kijker onder de gamers bent
Ik ben NU aan het werk vriendquote:Op maandag 25 maart 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zijn allemaal beschikbaar op de PS4, de eerste 3 vaker voor 10 euro of minder
ga het NU spelen
waarom geef je geld uit als het niks uitmaakt danquote:Op maandag 25 maart 2019 11:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er is geen directe correlatie daartussen. Pay to win dan hebben we het over vele duizenden euro's waarmee je het allerbeste team hebt. De normalere bedragen hebben weinig tot geen invloed aangezien je ook goede spelers krijgt door te spelen.
Word liever ontslagen, dan kan ik nog genieten van een uitkeringquote:Op maandag 25 maart 2019 11:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op het werk ga je geen avontuur aan met Nathan Drake en vrienden, neem ontslag
Als het de kwaliteit van het team te verwaarlozen is als je normale bedragen uitgeeft en die gains ook kunt krijgen door 'gewoon te spelen', waarom in godsnaam dan geld eraan uitgeven?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er is geen directe correlatie daartussen. Pay to win dan hebben we het over vele duizenden euro's waarmee je het allerbeste team hebt. De normalere bedragen hebben weinig tot geen invloed aangezien je ook goede spelers krijgt door te spelen.
dat heb ik ook maar zelfs na 90% van de tijd op het werk niks te doen, vaak eerder naar huis te gaan en 190 uur onbetaald verlof nemen hebben ze al gezegd dat ik waarschijnlijk contractverlenging krijgquote:Op maandag 25 maart 2019 11:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Word liever ontslagen, dan kan ik nog genieten van een uitkering
Wat een kutleven heb je toch ook hequote:Op maandag 25 maart 2019 11:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb ik ook maar zelfs na 90% van de tijd op het werk niks te doen, vaak eerder naar huis te gaan en 190 uur onbetaald verlof nemen hebben ze al gezegd dat ik waarschijnlijk contractverlenging krijg
iedere zondagavond als ik in bed lig denk ik weer na over hoe ik deze helse baan kan ontsnappenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb je toch ook he
Dat is alweer een halfjaar geledenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom geef je geld uit als het niks uitmaakt dan
Nee, want Utopia heb ik nooit gezien en Fifa speel ik al jaarlijks sinds 2005quote:Op maandag 25 maart 2019 11:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
fifa is utopia in deze perfecte vergelijking vriend
ik word zuur van jou domheidquote:Op maandag 25 maart 2019 11:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, want Utopia heb ik nooit gezien en Fifa speel ik al jaarlijks sinds 2005
Omdat niet iedereen evenveel tijd heeft en daarbij heb je het 'grinden' aspect dat niet iedere speler trekt. Sommige spelen liever gelijk met betere spelers en daar ben ik er 1 van. Dus bij de release heb ik wat geld erin gestopt en daarvan uit uitgebouwd. Maar dat is nooit genoeg om echt een team te krijgen die dusdanig sterk is om skill te compenseren.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het de kwaliteit van het team te verwaarlozen is als je normale bedragen uitgeeft en die gains ook kunt krijgen door 'gewoon te spelen', waarom in godsnaam dan geld eraan uitgeven?
Ik ga lunchen, niffoquote:Op maandag 25 maart 2019 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen evenveel tijd heeft en daarbij heb je het 'grinden' aspect dat niet iedere speler trekt. Sommige spelen liever gelijk met betere spelers en daar ben ik er 1 van. Dus bij de release heb ik wat geld erin gestopt en daarvan uit uitgebouwd. Maar dat is nooit genoeg om echt een team te krijgen die dusdanig sterk is om skill te compenseren.
Ik eet altijd pas om 12 uurquote:Op maandag 25 maart 2019 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat al om half 5 aan ontbijt. Mijn maag rommelt.
Mooie tijd. Ik ga meestal kwart voor 12 halenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neejoh. Ik bestel meestal om half 12. Dan ga ik om 12 eten.
Ik laat het brengen. Geen zin om daarvoor te lopen.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooie tijd. Ik ga meestal kwart voor 12 halen
Neem je nooit eten mee vanaf huis?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neejoh. Ik bestel meestal om half 12. Dan ga ik om 12 eten.
Soms ook wel eens fijn om even een frisse neus te halenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik laat het brengen. Geen zin om daarvoor te lopen.
Kan gewoon in het pand hier.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Soms ook wel eens fijn om even een frisse neus te halen
Luxequote:Op maandag 25 maart 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan gewoon in het pand hier.
Niet anders dan normaal toch?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:40 schreef Solotov het volgende:
zie die azpi hier veel posten dan zoooooow
Ben altijd actief op werkdagenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:40 schreef Solotov het volgende:
zie die azpi hier veel posten dan zoooooow
Ben wel weer toe aan een paar vrije dagen. Blij dat het bijna april isquote:Op maandag 25 maart 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er ook wel weer klaar mee voor vandaag.
Vakantie?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben wel weer toe aan een paar vrije dagen. Blij dat het bijna april is
Fok is ook wel het leukst gedurende de werkuren. In de avond/weekend is er niet zoveel aan hierquote:
Zelfs met mij hier?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fok is ook wel het leukst gedurende de werkuren. In de avond/weekend is er niet zoveel aan hier
Alles valt laat dit jaarquote:Op maandag 25 maart 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pasen ja. Valt wel laat dit jaar
xDquote:Op maandag 25 maart 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar is Noel niet intelligent genoeg voor. What you see is what you get met hem
Rtquote:Op maandag 25 maart 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is opzich niet heel erg.
ga maar weer verder met je Japanse tekenfilmpje met gespierde mannen, gekke kapsels en superkrachtenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar is Noel niet intelligent genoeg voor. What you see is what you get met hem
Pinksteren valt wel lekker.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
De eerste 5/6 maanden door buffelen waardoor je later in het jaar weer wat makkelijker hebt
Pas vanaf juli begint dat weerquote:Op maandag 25 maart 2019 11:49 schreef Solotov het volgende:
[..]
ga maar weer verder met je Japanse tekenfilmpje met gespierde mannen, gekke kapsels en superkrachten
super goat lit fam toch
Klopt formaat is wel lekker. Hoop dat die 9,7 incher wat wordt verbeterd binnenkort.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, die pro is ook nog groter.. dit vind ik wel een ideaal formaat.
En deze nieuwe ipad heeft dus ook 2 speakers onderin.. mn oude maar 1
Het geluid doet het iig gewoon goed, ipv gedempt
Kan maar is weer gekut. Hopelijk zit in de volgende normale iPad een stereo optie.quote:
Ja doe maar weer luxe. Zit ik hier met m’n SE.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
‘k Heb gewoon Dolby atmos in m’n telefoon
Als het dan mooi weer is dan welquote:Op maandag 25 maart 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pinksteren valt wel lekker.
thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 25 maart 2019 11:51 schreef Cronometer het volgende:
Ben ziek thuis, wie maakt soep voor mij?
Je privékok?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:51 schreef Cronometer het volgende:
Ben ziek thuis, wie maakt soep voor mij?
Ik heb geen pro he.. gewoon de normale.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt formaat is wel lekker. Hoop dat die 9,7 incher wat wordt verbeterd binnenkort.
Ja weet ik die is 9,7 tochquote:Op maandag 25 maart 2019 11:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb geen pro he.. gewoon de normale.
Nee ken weinig mannen (op mezelf na) die 9,7 inch in hun onderbroek meedragen.quote:
Had het over hetzelfde model iig. Al wekte ik de suggestie van niet. Sorry voor eventuele verwarring vriend.quote:
Waar heb jij eigenlijk Nederlands geleerd? Mejje TT.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ken weinig mannen (op mezelf na) die 9,7 inch in hun onderbroek meedragen.
“Welkom op” vond ik leuker omdat die andere (verboden) zin ook zo begint.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waar heb jij eigenlijk Nederlands geleerd? Mejje TT.
zit jij in een gesloten inrichting ofzoquote:Op maandag 25 maart 2019 12:02 schreef Rozevla het volgende:
Ik doe net wat stoms!!!!!!
Ik leg mijn Mac kroket op de spoelbak van de wc maar zonder papier er tussen !!!!
Nu eet ik hem toch nog op alleen ben ik bang dat er allemaal poep deeltjes op zitten
Stuur 'm ff een appjequote:Op maandag 25 maart 2019 12:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waar kan ik zien hoe lang ik nog zonder mijn vriend hplc moet![]()
@:hplc
Beetje extra weerstand kan nooit kwaad.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:02 schreef Rozevla het volgende:
Ik doe net wat stoms!!!!!!
Ik leg mijn Mac kroket op de spoelbak van de wc maar zonder papier er tussen !!!!
Nu eet ik hem toch nog op alleen ben ik bang dat er allemaal poep deeltjes op zitten
Nou dan maar zelf hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |