Ik riep het de hele dag al, dat Duitsland ging winnen.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bittere nasmaak van gister.
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegd alweer overheen. Stel het was Ajax geweest was ik huilend wakker geworden.
Geen idee. Nog nooit hoeven doen voor pakketjes van AliExpress. Heb ook mijn goede adres ingevuld, dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moest er niet voor getekend worden?
Of kun je niet achterhalen wie er voor getekend heeft?
iPad is ideaal manquote:Op maandag 25 maart 2019 09:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
80% merk, 20% hardware. Slechte keuze vriend
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik riep het de hele dag al, dat Duitsland ging winnen.
Let maar op, die worden kampioen.
Dan ga je een paar zware weken tegemoetquote:Op maandag 25 maart 2019 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegd alweer overheen. Stel het was Ajax geweest was ik huilend wakker geworden.
Zwanger?quote:Op maandag 25 maart 2019 09:38 schreef xcachet het volgende:
Ik ben me een partijtje misselijk in de klas.
Ik dacht dat ik vaak hetzelfde op een foto stond.. manmanmanquote:Op maandag 25 maart 2019 09:38 schreef Myrr het volgende:
79v@instagram
Echt godverjezuschristus wat een hete perfecte jongen.
Dat is vrijwel altijd zo op Instagram.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:38 schreef Myrr het volgende:
Die reacties onder zijn foto's zijn echt niet oke.
Ben je zwanger?quote:Op maandag 25 maart 2019 09:38 schreef xcachet het volgende:
Ik ben me een partijtje misselijk in de klas.
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:39 schreef Myrr het volgende:
Die reacties onder zijn foto's zijn echt niet oke.
[..]
gewoon misselijk 😱
Oh. Ja ik volg niet zoveel dudes. Eigenlijk alleen deze. Tering wat lekker, maar inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is vrijwel altijd zo op Instagram.
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vaak hetzelfde op een foto stond.. manmanman
Nee, al jaren niet meer idd.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sommige van ons wonen niet meer bij pa en ma thuis he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |