Nee overdag krijg je de wat saaie bellers, dus klus dan wat aan huisquote:Op maandag 25 maart 2019 07:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik werk sowieso savonds niet
Inb4 je werkt heel de dag niet
Stoppen met drugs. Dat is voor sukkels.quote:Op maandag 25 maart 2019 07:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb tot op heden wel ogen dicht gedaan, maar geen slaap gevat, topshow
Hey let eens ff wat beter op dit kan echt niet wat je nu doetquote:
Goed zo. Ik vind dat mods elkaar ook op hun gedrag mogen aanspreken.quote:Op maandag 25 maart 2019 07:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey let eens ff wat beter op dit kan echt niet wat je nu doet
Kon hem niet, vond hem erg leuk, hahaha zie het al helemaal voor mij, krijg je er ineens een adoptie kindje bijquote:
Er zit wel een kern van waarheid in. Dat de fietsenmaker vaak ook iets anders even gemaakt heeft.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kon hem niet, vond hem erg leuk, hahaha zie het al helemaal voor mij, krijg je er ineens een adoptie kindje bij
Bij garages ook vaak zoquote:Op maandag 25 maart 2019 08:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er zit wel een kern van waarheid in. Dat de fietsenmaker vaak ook iets anders even gemaakt heeft.
Moest er niet voor getekend worden?quote:Op maandag 25 maart 2019 07:36 schreef xcachet het volgende:
Godver. Ik voor 160 euro aan spullen besteld op AliExpress. Staat er bij de Tracking Info dat het de 18e van maart bij mij bezorgt is. Nou niet dus.
Mogge driepquote:Op maandag 25 maart 2019 08:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moest er niet voor getekend worden?
Of kun je niet achterhalen wie er voor getekend heeft?
quote:Op maandag 25 maart 2019 07:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stoppen met drugs. Dat is voor sukkels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |