quote:Op maandag 25 maart 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Aan 1 jas heb je meer dan genoeg
ik vind het verschrikkelijk dat jij de verschrikkelijke microtransactie praktijken van EA fundeert. ze schijten ieder jaar er een FIFA uit met minimale veranderingen omdat ze toch wel miljoenen verdienen door wat virtuele kutkaartjes te verkopen, voornamelijk door YouTubers van die nepreacties te laten doen waardoor kinderen hun moeders creditcard gaan jatten.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hobby's kosten nou eenmaal geld, Driepink. Dan valt 80 euro per maand voor een leuke hobby reuze mee
Ik steun deze postquote:Op maandag 25 maart 2019 10:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het verschrikkelijk dat jij de verschrikkelijke microtransactie praktijken van EA fundeert. ze schijten ieder jaar er een FIFA uit met minimale veranderingen omdat ze toch wel miljoenen verdienen door wat virtuele kutkaartjes te verkopen, voornamelijk door YouTubers van die nepreacties te laten doen waardoor kinderen hun moeders creditcard gaan jatten.
mede daardoor hebben ze ook heel de Star Wars Battlefront serie verneukt, Mass Effect verneukt en Anthem was ook een dikke monetized diarreebak
ja ik ben vies mad
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 25 maart 2019 10:15 schreef Solotov het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat je geen Hans heet
EN DAT ZEI IK GVD TOCH
Oh, vandaar dat je toen zo gewillig deed, je wilde niets naar binnen laten varen over de rode zeequote:
Mooi geschreven stuk vriend. Baudet is fundamenteel voor de nieuwe weg die we gaan inslaan als Nederland. Na jarenlang te zijn geterroriseerd door tokkie links is het nu tijd voor verbetering.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:16 schreef naatje_1 het volgende:
F&L / Baudet, Bildung en Nietzsche
@:kiid
Heb je verder ook gelezen hoe Nietzsche kritiek heeft op Baudet, of heb je daar maar even voorbij gelezen?quote:Op maandag 25 maart 2019 10:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi geschreven stuk vriend. Baudet is fundamenteel voor de nieuwe weg die we gaan inslaan als Nederland. Na jarenlang te zijn geterroriseerd door tokkie links is het nu tijd voor verbetering.
De wereld is een nare plaats vriend. Fifa is een frustrerend spel, maar wel mijlenver de beste en als je daar een paar 100 aan kwijt bent dan so be itquote:Op maandag 25 maart 2019 10:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het verschrikkelijk dat jij de verschrikkelijke microtransactie praktijken van EA fundeert. ze schijten ieder jaar er een FIFA uit met minimale veranderingen omdat ze toch wel miljoenen verdienen door wat virtuele kutkaartjes te verkopen, voornamelijk door YouTubers van die nepreacties te laten doen waardoor kinderen hun moeders creditcard gaan jatten.
mede daardoor hebben ze ook heel de Star Wars Battlefront serie verneukt, Mass Effect verneukt en Anthem was ook een dikke monetized diarreebak
ja ik ben vies mad
Daar heb ik overheen gelezen aangezien dat wellicht mijn beeld van Baudet vertroebeltquote:Op maandag 25 maart 2019 10:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je verder ook gelezen hoe Nietzsche kritiek heeft op Baudet, of heb je daar maar even voorbij gelezen?
Geen speld tussen te krijgenquote:Op maandag 25 maart 2019 10:25 schreef Solotov het volgende:
[..]
de kans dat jij geen hans heet is groter dan de kans dat je het wel bent
als je geld moet uitgeven om goed in een spel te zijn dan is het een objectief teringspelquote:Op maandag 25 maart 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
De wereld is een nare plaats vriend. Fifa is een frustrerend spel, maar wel mijlenver de beste en als je daar een paar 100 aan kwijt bent dan so be it
Wist je al dat ik een Xbox One X ga kopen zodat ik Fifa met 60fps kan spelen?quote:Op maandag 25 maart 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je geld moet uitgeven om goed in een spel te zijn dan is het een objectief teringspel
Slimme marketing truc van EA, maar wel F* up als je extra moet gaan betalen om goed te zijn iddquote:Op maandag 25 maart 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je geld moet uitgeven om goed in een spel te zijn dan is het een objectief teringspel
Het is gewoon een status product uiteindelijk. Net als een bontkraag die hele jaar spaart voor 1 paar schoenenquote:Op maandag 25 maart 2019 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon niks meer gewend.
Zo makkelijk werkt dat niet. Je moet ook daadwerkelijk wat kunnenquote:Op maandag 25 maart 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dat het zelfs op de Switch 60fps is domme banaanquote:Op maandag 25 maart 2019 10:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wist je al dat ik een Xbox One X ga kopen zodat ik Fifa met 60fps kan spelen?
Die heb ik nietquote:Op maandag 25 maart 2019 10:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dat het zelfs op de Switch 60fps is domme banaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |