Niet anders dan normaal toch?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:40 schreef Solotov het volgende:
zie die azpi hier veel posten dan zoooooow
Ben altijd actief op werkdagenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:40 schreef Solotov het volgende:
zie die azpi hier veel posten dan zoooooow
Ben wel weer toe aan een paar vrije dagen. Blij dat het bijna april isquote:Op maandag 25 maart 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er ook wel weer klaar mee voor vandaag.
Vakantie?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben wel weer toe aan een paar vrije dagen. Blij dat het bijna april is
Fok is ook wel het leukst gedurende de werkuren. In de avond/weekend is er niet zoveel aan hierquote:
Zelfs met mij hier?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fok is ook wel het leukst gedurende de werkuren. In de avond/weekend is er niet zoveel aan hier
Alles valt laat dit jaarquote:Op maandag 25 maart 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pasen ja. Valt wel laat dit jaar
xDquote:Op maandag 25 maart 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar is Noel niet intelligent genoeg voor. What you see is what you get met hem
Rtquote:Op maandag 25 maart 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is opzich niet heel erg.
ga maar weer verder met je Japanse tekenfilmpje met gespierde mannen, gekke kapsels en superkrachtenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar is Noel niet intelligent genoeg voor. What you see is what you get met hem
Pinksteren valt wel lekker.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
De eerste 5/6 maanden door buffelen waardoor je later in het jaar weer wat makkelijker hebt
Pas vanaf juli begint dat weerquote:Op maandag 25 maart 2019 11:49 schreef Solotov het volgende:
[..]
ga maar weer verder met je Japanse tekenfilmpje met gespierde mannen, gekke kapsels en superkrachten
super goat lit fam toch
Klopt formaat is wel lekker. Hoop dat die 9,7 incher wat wordt verbeterd binnenkort.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, die pro is ook nog groter.. dit vind ik wel een ideaal formaat.
En deze nieuwe ipad heeft dus ook 2 speakers onderin.. mn oude maar 1
Het geluid doet het iig gewoon goed, ipv gedempt
Kan maar is weer gekut. Hopelijk zit in de volgende normale iPad een stereo optie.quote:
Ja doe maar weer luxe. Zit ik hier met m’n SE.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
‘k Heb gewoon Dolby atmos in m’n telefoon
Als het dan mooi weer is dan welquote:Op maandag 25 maart 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pinksteren valt wel lekker.
thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 25 maart 2019 11:51 schreef Cronometer het volgende:
Ben ziek thuis, wie maakt soep voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |