Hoeveel geld heb je er al aan uit gegeven?quote:
Niet echt want 1000 euro is niet zoveel met Fifa. Zeker niet nu we een halfjaar verder zijnquote:Op maandag 25 maart 2019 11:01 schreef Driepink het volgende:
Ja, als je 1000 euro er tegenaan gooit mag ik er vanuit gaan dat je wint ja
Al die spellen zijn saai en zou ik nooit spelen dus daar hoef je geen Playstation voor te hebbenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eigenlijk bijna alles van Sony
God of War, Horizon Zero Dawn, Uncharted, Spider-Man, Bloodborne, inFamous, Ratchet & Clank, Until Dawn
wat zou ik me schamen als ik alleen een Xbox had
Geen idee. Is dat belangrijk?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je er al aan uit gegeven?
Ik heb Uncharted, Spiderman en Until Dawn nooit gespeeldquote:Op maandag 25 maart 2019 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
God of War, Horizon Zero Dawn, Uncharted, Spider-Man, Bloodborne, inFamous, Ratchet & Clank, Until Dawn
God of War echt maar 1 minuut bij een vriend thuisquote:Op maandag 25 maart 2019 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Uncharted is de grootste Sony franchise van de afgelopen 15 jaar, waar ben jij mee bezig gekquote:Op maandag 25 maart 2019 11:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted, Spiderman en Until Dawn nooit gespeeld
Ja, ik ging liever met mezelf spelen denk ik..quote:Op maandag 25 maart 2019 11:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Uncharted is de grootste Sony franchise van de afgelopen 15 jaar, waar ben jij mee bezig gek
Niet echt belangrijk, maar ik vraag me af hoeveel jij hebt moeten uitgeven om veel te winnen.quote:
er is tijd voor beidequote:Op maandag 25 maart 2019 11:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik ging liever met mezelf spelen denk ik..
ze zijn allemaal beschikbaar op de PS4, de eerste 3 vaker voor 10 euro of minderquote:
Heb dat nog nooit gespeeld zelfs. Zelfs niet toen ik Playstation hadquote:Op maandag 25 maart 2019 11:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Uncharted is de grootste Sony franchise van de afgelopen 15 jaar, waar ben jij mee bezig gek
dat komt omdat jij de Utopia-kijker onder de gamers bentquote:Op maandag 25 maart 2019 11:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gespeeld zelfs. Zelfs niet toen ik Playstation had
Er is geen directe correlatie daartussen. Pay to win dan hebben we het over vele duizenden euro's waarmee je het allerbeste team hebt. De normalere bedragen hebben weinig tot geen invloed aangezien je ook goede spelers krijgt door te spelen.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt belangrijk, maar ik vraag me af hoeveel jij hebt moeten uitgeven om veel te winnen.
Ook dat heb ik nooit gekekenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat komt omdat jij de Utopia-kijker onder de gamers bent
Ik ben NU aan het werk vriendquote:Op maandag 25 maart 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zijn allemaal beschikbaar op de PS4, de eerste 3 vaker voor 10 euro of minder
ga het NU spelen
waarom geef je geld uit als het niks uitmaakt danquote:Op maandag 25 maart 2019 11:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er is geen directe correlatie daartussen. Pay to win dan hebben we het over vele duizenden euro's waarmee je het allerbeste team hebt. De normalere bedragen hebben weinig tot geen invloed aangezien je ook goede spelers krijgt door te spelen.
Word liever ontslagen, dan kan ik nog genieten van een uitkeringquote:Op maandag 25 maart 2019 11:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op het werk ga je geen avontuur aan met Nathan Drake en vrienden, neem ontslag
Als het de kwaliteit van het team te verwaarlozen is als je normale bedragen uitgeeft en die gains ook kunt krijgen door 'gewoon te spelen', waarom in godsnaam dan geld eraan uitgeven?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er is geen directe correlatie daartussen. Pay to win dan hebben we het over vele duizenden euro's waarmee je het allerbeste team hebt. De normalere bedragen hebben weinig tot geen invloed aangezien je ook goede spelers krijgt door te spelen.
dat heb ik ook maar zelfs na 90% van de tijd op het werk niks te doen, vaak eerder naar huis te gaan en 190 uur onbetaald verlof nemen hebben ze al gezegd dat ik waarschijnlijk contractverlenging krijgquote:Op maandag 25 maart 2019 11:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Word liever ontslagen, dan kan ik nog genieten van een uitkering
Wat een kutleven heb je toch ook hequote:Op maandag 25 maart 2019 11:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb ik ook maar zelfs na 90% van de tijd op het werk niks te doen, vaak eerder naar huis te gaan en 190 uur onbetaald verlof nemen hebben ze al gezegd dat ik waarschijnlijk contractverlenging krijg
iedere zondagavond als ik in bed lig denk ik weer na over hoe ik deze helse baan kan ontsnappenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb je toch ook he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |