Ja man, en ik moet nog van alles doen, een paar tassen met oud papier naar container brengen, gordijnen afhalen, de bank en een kast aan de kant schuiven en zo.quote:
Geen luie lui dusquote:Op zondag 24 maart 2019 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, en ik moet nog van alles doen, een paar tassen met oud papier naar container brengen, gordijnen afhalen, de bank en een kast aan de kant schuiven en zo.
En die lui staan hier al zeer vroeg aan de deur.
Nou succes dan maarquote:Op zondag 24 maart 2019 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, en ik moet nog van alles doen, een paar tassen met oud papier naar container brengen, gordijnen afhalen, de bank en een kast aan de kant schuiven en zo.
En die lui staan hier al zeer vroeg aan de deur.
Smakelijks, ik ga zo wat yoghurt proberen.quote:
Dankquote:Op zondag 24 maart 2019 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijks, ik ga zo wat yoghurt proberen.
waarom? dat vertel ik je!! onze springer zeggen bij de Interview ze zijn tevreden, nur Feit is ze springen 30 - 40 meter weiniger als de bestenquote:
Ze moeten Red Bull drinken! Daar krijg je vleugels van.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom? dat vertel ik je!! onze springer zeggen bij de Interview ze zijn tevreden, nur Feit is ze springen 30 - 40 meter weiniger als de besten
werd niks helpenquote:Op zondag 24 maart 2019 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze moeten Red Bull drinken! Daar krijg je vleugels van.
hahaha ja dat is niet goed genoegquote:Op zondag 24 maart 2019 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom? dat vertel ik je!! onze springer zeggen bij de Interview ze zijn tevreden, nur Feit is ze springen 30 - 40 meter weiniger als de besten
in brasil zijn ze zo moe gewezen dat ze om 23 00 slapen gegaan zijn en tot 7 00 dann worden ze wakker gemakt ook en rare tijdquote:
8 uur slaap is normaal ..quote:Op zondag 24 maart 2019 12:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
in brasil zijn ze zo moe gewezen dat ze om 23 00 slapen gegaan zijn en tot 7 00 dann worden ze wakker gemakt ook en rare tijd
ja meestal slapen ze daar weiniger om dat ze tot 3 00 wakker zijn of zo en tussen 9 - 10 00is altijd wecktijd ze kunnen dann nog verder slapen tot de volgende alarmvoicequote:
Ik zou het ook niet weten maar ik vind het meuren naar zoete zooi.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb nog nooit Red Bull gedronken, waar smaakt die zooi eigenlijk naar?
schijnt heel zoet te zijn.. alleen met liters wodka is het weg te krijgenquote:Op zondag 24 maart 2019 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Beter ga je het nooit drinken, vieze zoete rommel slecht voor je gebit enzquote:Op zondag 24 maart 2019 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vloeibare kauwgomballen.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
En een hele hoop goedkope energy meuk op de markt .quote:Op zondag 24 maart 2019 12:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Je ruikt het ook heel erg, als je op straat loopt en iemand heeft zo'n energie blikje in z'n poten
Ja teveel van dat rommelquote:Op zondag 24 maart 2019 12:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En een hele hoop goedkope energy meuk op de markt .
zou verboden moeten worden willen we de ADHD epidemie kunnen bestrijden
Zie? Het is ook nog eens slecht voor je geheugen.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:55 schreef chufi het volgende:
Ik heb ooit misschien eens 1 slok of zo geprobeerd.. maar ik kan het me niet eens meer herinneren
Red Bull is dure shit. Ik koop die goedkope zonder suiker van AH. Na het eten een paar slokjes met een paar pufjes uit de verdamper doet me wel opstijgen hoor.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:01 schreef TillyB het volgende:
Ik nam het als puber vaak in de hoop dat ik nog vooruit te branden werd na een dikke jonko maar dat was eigenlijk altijd tevergeefs
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Red Bull is dure shit. Ik koop die goedkope zonder suiker van AH. Na het eten een paar slokjes met een paar pufjes uit de verdamper doet me wel opstijgen hoor.
Snel een blikje achterover slaan als je stoned thuiskwam?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:05 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik liet m'n moeder hele trays van die bullit light kopen.
Waarom drink je dat toch, je vind het goor? Ja mam ehh gewoon.
![]()
Ik blowde gewoon bij moeder thuis, daar deed ze nooit zo moeilijk over.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snel een blikje achterover slaan als je stoned thuiskwam?
Ja en tas volladen naar het park/strand/schoolquote:Op zondag 24 maart 2019 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snel een blikje achterover slaan als je stoned thuiskwam?
Red Bull of blowen?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:11 schreef chufi het volgende:
Ik ben blij dat ik er nooit aan begonnen ben
Je sliep weinig in die tijd, zeker?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja en tas volladen naar het park/strand/school
Ik mocht alles thuis, maar drugs begrepen ze nietquote:Op zondag 24 maart 2019 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik blowde gewoon bij moeder thuis, daar deed ze nooit zo moeilijk over.
Mijn moeder vond het eerst ook niks, toen heb ik haar uitgelegd hoe en wat en toen was het goed.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik mocht alles thuis, maar drugs begrepen ze niet
Mwah ik merkte er niet zo veel van, maar van die joints dan weer welquote:Op zondag 24 maart 2019 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je sliep weinig in die tijd, zeker?
Mijn moeder liet zich wat dat betreft niet veel vertellen, drugs is drugs en zal allemaal wel slecht zijn. Geen nuance tussen af en toe een blowtje en dagelijks aan de harddrugs.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het eerst ook niks, toen heb ik haar uitgelegd hoe en wat en toen was het goed.
Inmiddels zijn we 40 jaar verder...
Verstandige vrouw.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mijn moeder liet zich wat dat betreft niet veel vertellen, drugs is drugs en zal allemaal wel slecht zijn. Geen nuance tussen af en toe een blowtje en dagelijks aan de harddrugs.
Oh dat wel. Gelukkig weinig gezeik mee gehad want toen ze er eenmaal achter kwamen was ik er al klaar mee.quote:
Ik wil geen schimmelinfecterende eendjes meer. Gister gaf iemand hier een link naar een gatloze natuurrubberen eend en die is leuk.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel veel 9 euro voor een bad eendjeBij Xenos heb je 5 voor 4,99
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Spiegeltjes, scheermesjes, injectienaalden?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh dat wel. Gelukkig weinig gezeik mee gehad want toen ze er eenmaal achter kwamen was ik er al klaar mee.Er slingerden alleen nog wat attributen rond in m'n kamer.
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Spiegeltjes, scheermesjes, injectienaalden?
Ha, zo'n stenen pijpje zeker?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:28 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik heb jarenlang gewoon joints gerookt maar op het laatst deden we het weleens via zo'n pijpje, ik weet niet eens hoe het heet eigenlijk. Nou snap ik wel dat ze gelijk crackpijp associaties had bij de aanblik van zo'n ding.
En als je dochter je jarenlang sneaky achter je rug voorgelogen heeft klinkt 'nee joh ik doe dat niet meer, toevallig net helemaal klaar mee' ook niet zo geloofwaardig. Maar het is na 1 discussie allemaal goed gekomen.
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, zo'n stenen pijpje zeker?
Anyway: ik ga even naar het Arcam.
is ook gewoon op loopafstand![]()
Laat Mo het maar niet horenquote:Op zondag 24 maart 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Je schijnt wel een verhoogde kans op psychoses te hebben, verklaard misschien het postgedrag van Mo soms![]()
https://www.volkskrant.nl(...)p-psychose~b8ddef52/
Met Polska het nummer heet niemand en was een shout out voor hooikoortsersquote:
Wat heeft Niemand met hooikoorts te maken?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met Polska het nummer heet niemand en was een shout out voor hooikoortsers
Ja geen idee stond op 1 in de hooikoorts top 3quote:Op zondag 24 maart 2019 13:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat heeft Niemand met hooikoorts te maken?
brot werd ik eten zondag te middagquote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn Oostenrijker is een katten vangnet aan het installeren op haar dakterras het is net Guantanamo Austria
de logica ontgaat me maar okquote:Op zondag 24 maart 2019 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja geen idee stond op 1 in de hooikoorts top 3
lekkerquote:Op zondag 24 maart 2019 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
schweinemedaillons
krokettjes
peppersaus
groenten
salat
wie will hij ze zo vangen?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Alle Katzen in ordnung![]()
[ afbeelding ]
Zo dan heel bouwwerk iddquote:Op zondag 24 maart 2019 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Alle Katzen in ordnung![]()
[ afbeelding ]
awwwquote:Op zondag 24 maart 2019 13:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Katzen wachten geduldig
[ afbeelding ]
Er liggen hier 3 katten en een kip buiten in de zonquote:Op zondag 24 maart 2019 13:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Z'on lijn is ook niet alles moet ook 200 x per dag Morris bevrijden
maar ik hoef niet z'on net installatie
Hoe was het eitje van kippie?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er liggen hier 3 katten en een kip buiten in de zon
dat is niet liefquote:Op zondag 24 maart 2019 13:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
brot werd ik eten zondag te middag,wanneer moeder zondag middag brot gevt gooi ik het haar terug
die zijn al een ontsnappingsstrategie aan het bedenkenquote:Op zondag 24 maart 2019 13:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Katzen wachten geduldig
[ afbeelding ]
lekker hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 13:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er liggen hier 3 katten en een kip buiten in de zon
Ja ik zie het nog niet echt zittenquote:Op zondag 24 maart 2019 14:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zijn al een ontsnappingsstrategie aan het bedenken
Bij Morris druipt sowieso de eigenwijsheid er vanafquote:Op zondag 24 maart 2019 14:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik zie het nog niet echt zittendie mafketel van mij klimt ook nog de schuur op soms
Ja maar ik heb een camera op de achtertuin gemiktquote:Op zondag 24 maart 2019 14:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bij Morris druipt sowieso de eigenwijsheid er vanaf
en dat weetie?quote:Op zondag 24 maart 2019 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een camera op de achtertuin gemikt
daaromquote:Op zondag 24 maart 2019 14:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat zou wel heeeel intelligent zijn
van Knorrquote:Op zondag 24 maart 2019 15:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kleine stukjes lasagne bladen google maar
quote:Op zondag 24 maart 2019 15:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vreemde combi oh wacht jij post het
Zelf nog wel deels maken jaquote:Op zondag 24 maart 2019 15:07 schreef chufi het volgende:
[..]
ping en klaar of moet jezelf nog iets doen
Dat spul van Ping & Klaar is niet te vreten, zonde van je geld.quote:
Ja dat zei je al eens..quote:Op zondag 24 maart 2019 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat spul van Ping & Klaar is niet te vreten, zonde van je geld.
Nee is van knorr uit een pakje, niet dat andere veel te duur ookquote:Op zondag 24 maart 2019 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat spul van Ping & Klaar is niet te vreten, zonde van je geld.
fancy pancyquote:Op zondag 24 maart 2019 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Gisteren had ik Erdeppels in schil met rozemarijn en lekkerbakkenen dopherten
1 keer geprobeerd en ik was meteen genezen.quote:
whuuuuuut bij je persoonlijke zeker? daar doen ze altijd van die funny shit tussenquote:Op zondag 24 maart 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Welke idioot zet er insecten tussen de bonus aanbiedingen
Ik nog nooit volgens mijquote:Op zondag 24 maart 2019 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
1 keer geprobeerd en ik was meteen genezen.
3 happen en toen heb ik het weggeflikkerd.
Nee plaatjes gewoon als versieringquote:Op zondag 24 maart 2019 15:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
whuuuuuut bij je persoonlijke zeker? daar doen ze altijd van die funny shit tussen
Dat zijn de humus stront kevers die op de kleffe sushi rijst afkomen ...quote:Op zondag 24 maart 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Is een spaar actie van Freek Vonk hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh jaquote:Op zondag 24 maart 2019 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is een spaar actie van Freek Vonk hoor
Dat doen we alquote:Op zondag 24 maart 2019 15:15 schreef drakin het volgende:
Het is gewoon een samenzwering om ons uiteindelijk insecten te laten eten.
ow dat...je kunt plaatjes verzamelen van insecten met tattoo ook. mijn collegakindjes zullen weer blij zijnquote:Op zondag 24 maart 2019 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee plaatjes gewoon als versiering
Elke nacht.quote:
Ik heb nog 300 voetbalplaatjes geloof ikquote:Op zondag 24 maart 2019 15:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow dat...je kunt plaatjes verzamelen van insecten met tattoo ook. mijn collegakindjes zullen weer blij zijn
dat is een ehm iets met hertquote:
Ik slaap niet met mijn mond openquote:
nah geef ze weg dan...of spaar je ze zelfquote:Op zondag 24 maart 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb nog 300 voetbalplaatjes geloof ik
dat weet je nietquote:
Aha, daarom zijn ze dus zo goor.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Roze koeken zitten ook insecten in
Lok ik huisvrouwtjes mee maar het lukt niet echtquote:Op zondag 24 maart 2019 15:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah geef ze weg dan...of spaar je ze zelf
Ik eet ook liever voetballers dan insectenquote:Op zondag 24 maart 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb nog 300 voetbalplaatjes geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
ow ja, luizenschild. Boeiuh, ik hou niet van roze koeken en het is een chemisch proces iets, blijft geen luis meer van over.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2019 15:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik eet ook liever voetballers dan insectenJij was toch de hobby heks ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Zit je weer in een psychose?quote:Op zondag 24 maart 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet gelijk aan Kim holland denken die kan haar mond niet meer dicht doen
En in wijn, ik eet geen roze koek en drink geen wijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
moeje wel die met kinderen lokken hequote:Op zondag 24 maart 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lok ik huisvrouwtjes mee maar het lukt niet echt
Gelukkig heb je ze nog in je haarquote:Op zondag 24 maart 2019 15:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja, luizenschild. Boeiuh, ik hou niet van roze koeken en het is een chemisch proces iets, blijft geen luis meer van over.
Moedig het nog een beetje aan.....quote:
Nee, hobby? Bloedserieus werk hoor!quote:
kom niet aan mijn huisdierenquote:Op zondag 24 maart 2019 15:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ze nog in je haar
wat dan?quote:
Het zit ook in make upquote:Op zondag 24 maart 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet gelijk aan Kim holland denken die kan haar mond niet meer dicht doen
het is de kleurstofquote:
Kringverjaardagen worden er stukken interessanter doorquote:
maar die heeft haar op d'r tanden, dan blijven ze buiten boord ik ren nu heel hard wegquote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
@:TillyB slaapt ook met haar mond open dan
quote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Kringverjaardagen worden er stukken interessanter door
Zijn vooral de zwangere vrouwtjes, geven het mooiste rood af als je ze goed maaltquote:
Ik krijg toch de schuld maar haar make up breekt van haar helmquote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar die heeft haar op d'r tanden, dan blijven ze buiten boord ik ren nu heel hard weg
zit je weer in fb te loeren?quote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn die Utopia lui fucking irritant zeg
Eén woord en je staat weer buiten, geldt ook voor relie's.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Kringverjaardagen worden er stukken interessanter door
Steam ik ben mijn 2.50 er aan het uit halenquote:
Je moest eens weten wat je met een bitterbal kan doenquote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]de pindabakjes opgesteld als heksensymbool
Jij bent niet uitgenodigdquote:Op zondag 24 maart 2019 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eén woord en je staat weer buiten, geldt ook voor relie's.
ik heb er verder niet zo veel verstand vanquote:Op zondag 24 maart 2019 15:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn vooral de zwangere vrouwtjes, geven het mooiste rood af als je ze goed maalt
vanochtend, niets spectaculairs gebeurtquote:Op zondag 24 maart 2019 15:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Steam ik ben mijn 2.50 er aan het uit halenmaar ik trek die lui amper meer, wanneer was die moeder van Shell er?
ik kijk zo nu en dan nog zoals vanochtend een stukje, anders mag ik niet meepraten in de cos, ze zijn daar bijna allemaal een beetje bozig.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Steam ik ben mijn 2.50 er aan het uit halenmaar ik trek die lui amper meer, wanneer was die moeder van Shell er?
Oh ik had wel wat actie verwacht van dat wijfquote:Op zondag 24 maart 2019 15:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb er verder niet zo veel verstand van
[..]
vanochtend, niets spectaculairs gebeurt
Ja vreemde sfeer heel stil ookquote:Op zondag 24 maart 2019 15:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kijk zo nu en dan nog zoals vanochtend een stukje, anders mag ik niet meepraten in de cos, ze zijn daar bijna allemaal een beetje bozig.
adje zei dat ze niet van die negatieve post moest schrijven, dat was het enige grappige...en toen ben ik weer een dutje gaan doenquote:Op zondag 24 maart 2019 15:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik had wel wat actie verwacht van dat wijf
ze gingen weer behoorlijk in de aanval op mootie...en dan gewoon zeggen dat het een nette discussie wasquote:
Wat een kleuterklas is dat daar.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze gingen weer behoorlijk in de aanval op mootie...en dan gewoon zeggen dat het een nette discussie was
Komt nooit meer goed daarquote:Op zondag 24 maart 2019 15:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze gingen weer behoorlijk in de aanval op mootie...en dan gewoon zeggen dat het een nette discussie was
Geeft niks, neem gewoon een lekker handje m&m's en vertel welke kleur het lekkerste isquote:Op zondag 24 maart 2019 15:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb er verder niet zo veel verstand van
[..]
vanochtend, niets spectaculairs gebeurt
nopequote:
OK, nog even volhouden dan maarquote:Op zondag 24 maart 2019 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ergens volgend jaar is vergunning ten einde
sjoef hoe heten die koeken ook weer?quote:
Het is iig geen uitnodiging dus hoe maar opquote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
@:TillyB slaapt ook met haar mond open dan
verkeerde topicquote:
amandelkoeken dacht ik of ook wel rondo'squote:Op zondag 24 maart 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
sjoef hoe heten die koeken ook weer?
ik had 'm ergens anders gepostquote:
ow ja rondo's zocht ik naarquote:Op zondag 24 maart 2019 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
amandelkoeken dacht ik of ook wel rondo's
doemaarnietquote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 15:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is iig geen uitnodiging dus hoe maar op
Ik heb lekker een selftannetje geregeldquote:Op zondag 24 maart 2019 16:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou je moet wel precies in de zon parkeren, om een kleur te krijgen echt warm is het niet
Ik kan gratis mijn ex staat een paar uur per week in zo'n tentquote:Op zondag 24 maart 2019 16:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb lekker een selftannetje geregeld
ohh nicequote:Op zondag 24 maart 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kan gratis mijn ex staat een paar uur per week in zo'n tent![]()
Kan ik best een keer doen voor de zomer ja
quote:Op zondag 24 maart 2019 16:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb lekker een selftannetje geregeld
allemaal oranjequote:Op zondag 24 maart 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kan gratis mijn ex staat een paar uur per week in zo'n tent![]()
Kan ik best een keer doen voor de zomer ja
Ik doe het puur om Thierry te steunen, oranje boven!quote:Op zondag 24 maart 2019 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ga toch weg, wat is er mis met je natuurlijke teint?
Ik ben bleek, en dat wil ik graag zo houden, geen melanomen voor mij.
Lijkt me wel gevaarlijk als je ex het doet. Straks zet ze 'm op ultra double dark.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 16:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lijkt me wel gevaarlijk als je ex het doet. Straks zet ze 'm op ultra double dark.
quote:Op zondag 24 maart 2019 16:30 schreef mario390 het volgende:
vanavond ben ik en nederlandse,de duitsen moeten lewiden
Nou ik ben blij dat ik geen Cowboy ben nee, dat zou mij of mijn paard kosten of levenquote:Op zondag 24 maart 2019 16:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vast ook een type die altijd z'n telefoon liet vallen
quote:Op zondag 24 maart 2019 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat ik geen Cowboy ben nee, dat zou mij of mijn paard kosten of leven
Is dat een Apple emoij?quote:Op zondag 24 maart 2019 16:37 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
over cowboys gesproken, ik mis echt de cowboy emoji hier
Is die er dan?quote:Op zondag 24 maart 2019 16:37 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
Hoe moet ze naar toilet?quote:Op zondag 24 maart 2019 16:39 schreef mario390 het volgende:
dat is echt niet mooi zo zielig![]()
https://twitter.com/EspiandoTudo/status/1109838399995871232
Dat mag ook welquote:Op zondag 24 maart 2019 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels klaar mee voor dit seizoen
Je bent cowboy of je bent het niet.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 16:37 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
Ja, maar welk merk, hopelijk niet die Ping & Klaar zooi, want die is echt niet te vreten.quote:
Nee van knorr uit een pakjequote:Op zondag 24 maart 2019 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar welk merk, hopelijk niet die Ping & Klaar zooi, want die is echt niet te vreten.
Ah, ja, dat zei je al, ben er nog niet helemaal bij.....en de bladen zelf gebroken?quote:
Nee die zitten er al bij in een zakje, enige wat moet doen is gehakt rullen groenten er door, sausmix en melk en water en dan de mini lasagne bladen er doorquote:Op zondag 24 maart 2019 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, ja, dat zei je al, ben er nog niet helemaal bij.....en de bladen zelf gebroken?
Oh jaquote:Op zondag 24 maart 2019 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Interland weekend dus spelen niet.
Joh, zo'n zakje is prima, je maakt het af met de rest van de ingrediënten.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond Nederland-Duitsland
mmm lekkerquote:Op zondag 24 maart 2019 16:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is gewoon met kleine stukjes lasagne bladen door de saus
[ afbeelding ]
Heb je wel je guns weer netjes meegenomen?quote:Op zondag 24 maart 2019 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooi weer hier. Even de toerist gespeeld in m'n eigen stadje
Je meent het ... Even bier halen danquote:Op zondag 24 maart 2019 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond Nederland-Duitsland
Onzin! Hij is nog precies hetzelfde!quote:Op zondag 24 maart 2019 16:59 schreef mootie het volgende:
Erik en Brandon vinden Gerrit veranderd. Hij is weer bezig, oa met de kistjes.
maar bij onz is nog dat de Teamchef van Israel Oostenrijker is Andreas Herzog en ook Willi Ruttensteiner was lange bij de oostenrijkse voetbal sportdirektor,trainerquote:Op zondag 24 maart 2019 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja net Wales en Rusland al ... tis maar druk met dat gebal overal
OK maar wel winnen hoor van Israel...quote:Op zondag 24 maart 2019 17:00 schreef mario390 het volgende:
Andy Herzog heeft ons nach Schweden geschossen
quote:Op zondag 24 maart 2019 17:00 schreef mario390 het volgende:
Andy Herzog heeft ons nach Schweden geschossen
Er zal morgen wel een lichaam uit het Oosterdok opgevist wordenquote:Op zondag 24 maart 2019 16:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je wel je guns weer netjes meegenomen?
Doe de fotos dan maar vast .. Hebben we weer eens een primeurquote:Op zondag 24 maart 2019 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zal morgen wel een lichaam uit het Oosterdok opgevist worden
Dan is het hoogstwaarschijnlijk toch nog goed gekomen met hem.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:05 schreef sacha het volgende:
[..]
bb1, bb2, kwenie meer daarna ging hij in de Heer
Oh .. ik kende hem niet , je broertje ook blijkbaarquote:Op zondag 24 maart 2019 17:05 schreef sacha het volgende:
[..]
bb1, bb2, kwenie meer daarna ging hij in de Heer
ja, Jappie is zwaar okéquote:Op zondag 24 maart 2019 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is het hoogstwaarschijnlijk toch nog goed gekomen met hem.
quote:Op zondag 24 maart 2019 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zal morgen wel een lichaam uit het Oosterdok opgevist worden
Deze arme drommels zullen het wel zijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe de fotos dan maar vast .. Hebben we weer eens een primeur
quote:Een man die zaterdag zonder fietsverlichting onderweg was in Weert, bleek bij controle door de politie nog dertig dagen celstraf uit te moeten zitten.
De man, die niet in Nederland woonachtig is, werd door agenten gecontroleerd omdat hij geen verlichting op zijn fiets voerde.
Bij het controleren van zijn personalia bleek dat de man in 2006 veroordeeld was voor een inbraak en nog dertig dagen gevangenisstraf uit moest zitten.
Daarop is de man door de agenten aangehouden.
Ja en dan geen zwemdiploma hebben zekerquote:Op zondag 24 maart 2019 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze arme drommels zullen het wel zijn.
[ afbeelding ]
Wij waren er waarschijnlijk weer eens niet bijquote:
Hou je dan toch van normale mensenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga voor een baard...... tot Nederland weer normaal geworden is niet meer scheren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |