ja meestal slapen ze daar weiniger om dat ze tot 3 00 wakker zijn of zo en tussen 9 - 10 00is altijd wecktijd ze kunnen dann nog verder slapen tot de volgende alarmvoicequote:
Ik zou het ook niet weten maar ik vind het meuren naar zoete zooi.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb nog nooit Red Bull gedronken, waar smaakt die zooi eigenlijk naar?
schijnt heel zoet te zijn.. alleen met liters wodka is het weg te krijgenquote:Op zondag 24 maart 2019 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Beter ga je het nooit drinken, vieze zoete rommel slecht voor je gebit enzquote:Op zondag 24 maart 2019 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vloeibare kauwgomballen.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
En een hele hoop goedkope energy meuk op de markt .quote:Op zondag 24 maart 2019 12:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Je ruikt het ook heel erg, als je op straat loopt en iemand heeft zo'n energie blikje in z'n poten
Ja teveel van dat rommelquote:Op zondag 24 maart 2019 12:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En een hele hoop goedkope energy meuk op de markt .
zou verboden moeten worden willen we de ADHD epidemie kunnen bestrijden
Zie? Het is ook nog eens slecht voor je geheugen.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:55 schreef chufi het volgende:
Ik heb ooit misschien eens 1 slok of zo geprobeerd.. maar ik kan het me niet eens meer herinneren
Red Bull is dure shit. Ik koop die goedkope zonder suiker van AH. Na het eten een paar slokjes met een paar pufjes uit de verdamper doet me wel opstijgen hoor.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:01 schreef TillyB het volgende:
Ik nam het als puber vaak in de hoop dat ik nog vooruit te branden werd na een dikke jonko maar dat was eigenlijk altijd tevergeefs
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Red Bull is dure shit. Ik koop die goedkope zonder suiker van AH. Na het eten een paar slokjes met een paar pufjes uit de verdamper doet me wel opstijgen hoor.
Snel een blikje achterover slaan als je stoned thuiskwam?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:05 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik liet m'n moeder hele trays van die bullit light kopen.
Waarom drink je dat toch, je vind het goor? Ja mam ehh gewoon.
![]()
Ik blowde gewoon bij moeder thuis, daar deed ze nooit zo moeilijk over.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snel een blikje achterover slaan als je stoned thuiskwam?
Ja en tas volladen naar het park/strand/schoolquote:Op zondag 24 maart 2019 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snel een blikje achterover slaan als je stoned thuiskwam?
Red Bull of blowen?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:11 schreef chufi het volgende:
Ik ben blij dat ik er nooit aan begonnen ben
Je sliep weinig in die tijd, zeker?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja en tas volladen naar het park/strand/school
Ik mocht alles thuis, maar drugs begrepen ze nietquote:Op zondag 24 maart 2019 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik blowde gewoon bij moeder thuis, daar deed ze nooit zo moeilijk over.
Mijn moeder vond het eerst ook niks, toen heb ik haar uitgelegd hoe en wat en toen was het goed.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik mocht alles thuis, maar drugs begrepen ze niet
Mwah ik merkte er niet zo veel van, maar van die joints dan weer welquote:Op zondag 24 maart 2019 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je sliep weinig in die tijd, zeker?
Mijn moeder liet zich wat dat betreft niet veel vertellen, drugs is drugs en zal allemaal wel slecht zijn. Geen nuance tussen af en toe een blowtje en dagelijks aan de harddrugs.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het eerst ook niks, toen heb ik haar uitgelegd hoe en wat en toen was het goed.
Inmiddels zijn we 40 jaar verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |