Ja man, en ik moet nog van alles doen, een paar tassen met oud papier naar container brengen, gordijnen afhalen, de bank en een kast aan de kant schuiven en zo.quote:
Geen luie lui dusquote:Op zondag 24 maart 2019 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, en ik moet nog van alles doen, een paar tassen met oud papier naar container brengen, gordijnen afhalen, de bank en een kast aan de kant schuiven en zo.
En die lui staan hier al zeer vroeg aan de deur.
Nou succes dan maarquote:Op zondag 24 maart 2019 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, en ik moet nog van alles doen, een paar tassen met oud papier naar container brengen, gordijnen afhalen, de bank en een kast aan de kant schuiven en zo.
En die lui staan hier al zeer vroeg aan de deur.
Smakelijks, ik ga zo wat yoghurt proberen.quote:
Dankquote:Op zondag 24 maart 2019 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijks, ik ga zo wat yoghurt proberen.
waarom? dat vertel ik je!! onze springer zeggen bij de Interview ze zijn tevreden, nur Feit is ze springen 30 - 40 meter weiniger als de bestenquote:
Ze moeten Red Bull drinken! Daar krijg je vleugels van.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom? dat vertel ik je!! onze springer zeggen bij de Interview ze zijn tevreden, nur Feit is ze springen 30 - 40 meter weiniger als de besten
werd niks helpenquote:Op zondag 24 maart 2019 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze moeten Red Bull drinken! Daar krijg je vleugels van.
hahaha ja dat is niet goed genoegquote:Op zondag 24 maart 2019 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom? dat vertel ik je!! onze springer zeggen bij de Interview ze zijn tevreden, nur Feit is ze springen 30 - 40 meter weiniger als de besten
in brasil zijn ze zo moe gewezen dat ze om 23 00 slapen gegaan zijn en tot 7 00 dann worden ze wakker gemakt ook en rare tijdquote:
8 uur slaap is normaal ..quote:Op zondag 24 maart 2019 12:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
in brasil zijn ze zo moe gewezen dat ze om 23 00 slapen gegaan zijn en tot 7 00 dann worden ze wakker gemakt ook en rare tijd
ja meestal slapen ze daar weiniger om dat ze tot 3 00 wakker zijn of zo en tussen 9 - 10 00is altijd wecktijd ze kunnen dann nog verder slapen tot de volgende alarmvoicequote:
Ik zou het ook niet weten maar ik vind het meuren naar zoete zooi.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb nog nooit Red Bull gedronken, waar smaakt die zooi eigenlijk naar?
schijnt heel zoet te zijn.. alleen met liters wodka is het weg te krijgenquote:Op zondag 24 maart 2019 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Beter ga je het nooit drinken, vieze zoete rommel slecht voor je gebit enzquote:Op zondag 24 maart 2019 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vloeibare kauwgomballen.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
En een hele hoop goedkope energy meuk op de markt .quote:Op zondag 24 maart 2019 12:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Je ruikt het ook heel erg, als je op straat loopt en iemand heeft zo'n energie blikje in z'n poten
Ja teveel van dat rommelquote:Op zondag 24 maart 2019 12:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En een hele hoop goedkope energy meuk op de markt .
zou verboden moeten worden willen we de ADHD epidemie kunnen bestrijden
Zie? Het is ook nog eens slecht voor je geheugen.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:55 schreef chufi het volgende:
Ik heb ooit misschien eens 1 slok of zo geprobeerd.. maar ik kan het me niet eens meer herinneren
Red Bull is dure shit. Ik koop die goedkope zonder suiker van AH. Na het eten een paar slokjes met een paar pufjes uit de verdamper doet me wel opstijgen hoor.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:01 schreef TillyB het volgende:
Ik nam het als puber vaak in de hoop dat ik nog vooruit te branden werd na een dikke jonko maar dat was eigenlijk altijd tevergeefs
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Red Bull is dure shit. Ik koop die goedkope zonder suiker van AH. Na het eten een paar slokjes met een paar pufjes uit de verdamper doet me wel opstijgen hoor.
Snel een blikje achterover slaan als je stoned thuiskwam?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:05 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik liet m'n moeder hele trays van die bullit light kopen.
Waarom drink je dat toch, je vind het goor? Ja mam ehh gewoon.
![]()
Ik blowde gewoon bij moeder thuis, daar deed ze nooit zo moeilijk over.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snel een blikje achterover slaan als je stoned thuiskwam?
Ja en tas volladen naar het park/strand/schoolquote:Op zondag 24 maart 2019 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snel een blikje achterover slaan als je stoned thuiskwam?
Red Bull of blowen?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:11 schreef chufi het volgende:
Ik ben blij dat ik er nooit aan begonnen ben
Je sliep weinig in die tijd, zeker?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja en tas volladen naar het park/strand/school
Ik mocht alles thuis, maar drugs begrepen ze nietquote:Op zondag 24 maart 2019 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik blowde gewoon bij moeder thuis, daar deed ze nooit zo moeilijk over.
Mijn moeder vond het eerst ook niks, toen heb ik haar uitgelegd hoe en wat en toen was het goed.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik mocht alles thuis, maar drugs begrepen ze niet
Mwah ik merkte er niet zo veel van, maar van die joints dan weer welquote:Op zondag 24 maart 2019 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je sliep weinig in die tijd, zeker?
Mijn moeder liet zich wat dat betreft niet veel vertellen, drugs is drugs en zal allemaal wel slecht zijn. Geen nuance tussen af en toe een blowtje en dagelijks aan de harddrugs.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het eerst ook niks, toen heb ik haar uitgelegd hoe en wat en toen was het goed.
Inmiddels zijn we 40 jaar verder...
Verstandige vrouw.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mijn moeder liet zich wat dat betreft niet veel vertellen, drugs is drugs en zal allemaal wel slecht zijn. Geen nuance tussen af en toe een blowtje en dagelijks aan de harddrugs.
Oh dat wel. Gelukkig weinig gezeik mee gehad want toen ze er eenmaal achter kwamen was ik er al klaar mee.quote:
Ik wil geen schimmelinfecterende eendjes meer. Gister gaf iemand hier een link naar een gatloze natuurrubberen eend en die is leuk.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel veel 9 euro voor een bad eendjeBij Xenos heb je 5 voor 4,99
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Spiegeltjes, scheermesjes, injectienaalden?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh dat wel. Gelukkig weinig gezeik mee gehad want toen ze er eenmaal achter kwamen was ik er al klaar mee.Er slingerden alleen nog wat attributen rond in m'n kamer.
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Spiegeltjes, scheermesjes, injectienaalden?
Ha, zo'n stenen pijpje zeker?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:28 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik heb jarenlang gewoon joints gerookt maar op het laatst deden we het weleens via zo'n pijpje, ik weet niet eens hoe het heet eigenlijk. Nou snap ik wel dat ze gelijk crackpijp associaties had bij de aanblik van zo'n ding.
En als je dochter je jarenlang sneaky achter je rug voorgelogen heeft klinkt 'nee joh ik doe dat niet meer, toevallig net helemaal klaar mee' ook niet zo geloofwaardig. Maar het is na 1 discussie allemaal goed gekomen.
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, zo'n stenen pijpje zeker?
Anyway: ik ga even naar het Arcam.
is ook gewoon op loopafstand![]()
Laat Mo het maar niet horenquote:Op zondag 24 maart 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Je schijnt wel een verhoogde kans op psychoses te hebben, verklaard misschien het postgedrag van Mo soms![]()
https://www.volkskrant.nl(...)p-psychose~b8ddef52/
Met Polska het nummer heet niemand en was een shout out voor hooikoortsersquote:
Wat heeft Niemand met hooikoorts te maken?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met Polska het nummer heet niemand en was een shout out voor hooikoortsers
Ja geen idee stond op 1 in de hooikoorts top 3quote:Op zondag 24 maart 2019 13:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat heeft Niemand met hooikoorts te maken?
brot werd ik eten zondag te middagquote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn Oostenrijker is een katten vangnet aan het installeren op haar dakterras het is net Guantanamo Austria
de logica ontgaat me maar okquote:Op zondag 24 maart 2019 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja geen idee stond op 1 in de hooikoorts top 3
lekkerquote:Op zondag 24 maart 2019 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
schweinemedaillons
krokettjes
peppersaus
groenten
salat
wie will hij ze zo vangen?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Alle Katzen in ordnung![]()
[ afbeelding ]
Zo dan heel bouwwerk iddquote:Op zondag 24 maart 2019 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Alle Katzen in ordnung![]()
[ afbeelding ]
awwwquote:Op zondag 24 maart 2019 13:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Katzen wachten geduldig
[ afbeelding ]
Er liggen hier 3 katten en een kip buiten in de zonquote:Op zondag 24 maart 2019 13:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Z'on lijn is ook niet alles moet ook 200 x per dag Morris bevrijden
maar ik hoef niet z'on net installatie
Hoe was het eitje van kippie?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er liggen hier 3 katten en een kip buiten in de zon
dat is niet liefquote:Op zondag 24 maart 2019 13:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
brot werd ik eten zondag te middag,wanneer moeder zondag middag brot gevt gooi ik het haar terug
die zijn al een ontsnappingsstrategie aan het bedenkenquote:Op zondag 24 maart 2019 13:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Katzen wachten geduldig
[ afbeelding ]
lekker hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 13:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er liggen hier 3 katten en een kip buiten in de zon
Ja ik zie het nog niet echt zittenquote:Op zondag 24 maart 2019 14:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zijn al een ontsnappingsstrategie aan het bedenken
Bij Morris druipt sowieso de eigenwijsheid er vanafquote:Op zondag 24 maart 2019 14:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik zie het nog niet echt zittendie mafketel van mij klimt ook nog de schuur op soms
Ja maar ik heb een camera op de achtertuin gemiktquote:Op zondag 24 maart 2019 14:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bij Morris druipt sowieso de eigenwijsheid er vanaf
en dat weetie?quote:Op zondag 24 maart 2019 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een camera op de achtertuin gemikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |