Ja man, en ik moet nog van alles doen, een paar tassen met oud papier naar container brengen, gordijnen afhalen, de bank en een kast aan de kant schuiven en zo.quote:
Geen luie lui dusquote:Op zondag 24 maart 2019 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, en ik moet nog van alles doen, een paar tassen met oud papier naar container brengen, gordijnen afhalen, de bank en een kast aan de kant schuiven en zo.
En die lui staan hier al zeer vroeg aan de deur.
Nou succes dan maarquote:Op zondag 24 maart 2019 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, en ik moet nog van alles doen, een paar tassen met oud papier naar container brengen, gordijnen afhalen, de bank en een kast aan de kant schuiven en zo.
En die lui staan hier al zeer vroeg aan de deur.
Smakelijks, ik ga zo wat yoghurt proberen.quote:
Dankquote:Op zondag 24 maart 2019 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijks, ik ga zo wat yoghurt proberen.
waarom? dat vertel ik je!! onze springer zeggen bij de Interview ze zijn tevreden, nur Feit is ze springen 30 - 40 meter weiniger als de bestenquote:
Ze moeten Red Bull drinken! Daar krijg je vleugels van.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom? dat vertel ik je!! onze springer zeggen bij de Interview ze zijn tevreden, nur Feit is ze springen 30 - 40 meter weiniger als de besten
werd niks helpenquote:Op zondag 24 maart 2019 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze moeten Red Bull drinken! Daar krijg je vleugels van.
hahaha ja dat is niet goed genoegquote:Op zondag 24 maart 2019 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom? dat vertel ik je!! onze springer zeggen bij de Interview ze zijn tevreden, nur Feit is ze springen 30 - 40 meter weiniger als de besten
in brasil zijn ze zo moe gewezen dat ze om 23 00 slapen gegaan zijn en tot 7 00 dann worden ze wakker gemakt ook en rare tijdquote:
8 uur slaap is normaal ..quote:Op zondag 24 maart 2019 12:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
in brasil zijn ze zo moe gewezen dat ze om 23 00 slapen gegaan zijn en tot 7 00 dann worden ze wakker gemakt ook en rare tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |