moeje wel die met kinderen lokken hequote:Op zondag 24 maart 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lok ik huisvrouwtjes mee maar het lukt niet echt
Gelukkig heb je ze nog in je haarquote:Op zondag 24 maart 2019 15:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja, luizenschild. Boeiuh, ik hou niet van roze koeken en het is een chemisch proces iets, blijft geen luis meer van over.
Moedig het nog een beetje aan.....quote:
Nee, hobby? Bloedserieus werk hoor!quote:
kom niet aan mijn huisdierenquote:Op zondag 24 maart 2019 15:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ze nog in je haar
wat dan?quote:
Het zit ook in make upquote:Op zondag 24 maart 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet gelijk aan Kim holland denken die kan haar mond niet meer dicht doen
het is de kleurstofquote:
Kringverjaardagen worden er stukken interessanter doorquote:
maar die heeft haar op d'r tanden, dan blijven ze buiten boord ik ren nu heel hard wegquote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
@:TillyB slaapt ook met haar mond open dan
quote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Kringverjaardagen worden er stukken interessanter door
Zijn vooral de zwangere vrouwtjes, geven het mooiste rood af als je ze goed maaltquote:
Ik krijg toch de schuld maar haar make up breekt van haar helmquote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar die heeft haar op d'r tanden, dan blijven ze buiten boord ik ren nu heel hard weg
zit je weer in fb te loeren?quote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn die Utopia lui fucking irritant zeg
Eén woord en je staat weer buiten, geldt ook voor relie's.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Kringverjaardagen worden er stukken interessanter door
Steam ik ben mijn 2.50 er aan het uit halenquote:
Je moest eens weten wat je met een bitterbal kan doenquote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]de pindabakjes opgesteld als heksensymbool
Jij bent niet uitgenodigdquote:Op zondag 24 maart 2019 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eén woord en je staat weer buiten, geldt ook voor relie's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |